#1
Ik heb een keer in mijn broek gescheten uit doodsangst, toen ik slecht ging op ayahuasca. De groep lag om mij heen te mediteren, in de hoop dat ik ook rustig zou worden. Zij hoorde "het" gebeuren zeg maar ... Niet zo leuk ![:(]()
Ah nee joh... wat enorm naar.Ik heb een keer in mijn broek gescheten uit doodsangst, toen ik slecht ging op ayahuasca. De groep lag om mij heen te mediteren, in de hoop dat ik ook rustig zou worden. Zij hoorde "het" gebeuren zeg maar ... Niet zo leuk![]()
De bad trip duurde 11uur.Ah nee joh... wat enorm naar.Hoe lang duurde het voordat je uit die doodsangst was?
Wow. Dat moet vast super traumatisch geweest zijn voor je. Waar kwam die doodsangst vandaan, als ik vragen mag?De bad trip duurde 11uur.
Ik had twee weken daarvoor LSD gebruikt, en dat is superdom. Mijn brein kon de ayahuasca trip niet aan, omdat hij nog aan het herstellen was van de LSD trip. Beetje heel erg dom hehehe, was ook nog maar 18 jaar oud.Wow. Dat moet vast super traumatisch geweest zijn voor je. Waar kwam die doodsangst vandaan, als ik vragen mag?
Hoe was de LSD trip? Ging die wel goed?Ik had twee weken daarvoor LSD gebruikt, en dat is superdom. Mijn brein kon de ayahuasca trip niet aan, omdat hij nog aan het herstellen was van de LSD trip. Beetje heel erg dom hehehe, was ook nog maar 18 jaar oud.
Ja, dat was een mooie tripHoe was de LSD trip? Ging die wel goed?
Ik had iets gelijkaardigs meegemaakt op mijn 18e. Had MDMA gedaan en direct de dag erna deed ik LSA. Dat was echt een horrortrip. Kon daarna ook niet meer blowen zonder bad te gaan en ik kreeg op een gegeven moment ook last van chronische hyperventilatie en heel erg veel dagelijkse paniekaanvallen. Daardoor ben ik een jaar abstinent geweest van alle drugs, incl. cafeïne (daar kreeg ik ook paniekaanvallen van).Ik had twee weken daarvoor LSD gebruikt, en dat is superdom. Mijn brein kon de ayahuasca trip niet aan, omdat hij nog aan het herstellen was van de LSD trip. Beetje heel erg dom hehehe, was ook nog maar 18 jaar oud.
Ik heb dat ook met caffeine komt door PTSS. Caffeine doet hartslag verhogen en daar schiet ik dan van in survival modes. Heb je tijdens die trip misschien trauma opgelopen?Ik had iets gelijkaardigs meegemaakt op mijn 18e. Had MDMA gedaan en direct de dag erna deed ik LSA. Dat was echt een horrortrip. Kon daarna ook niet meer blowen zonder bad te gaan en ik kreeg op een gegeven moment ook last van chronische hyperventilatie en heel erg veel dagelijkse paniekaanvallen. Daardoor ben ik een jaar abstinent geweest van alle drugs, incl. cafeïne (daar kreeg ik ook paniekaanvallen van).
Nope, er was geen externe trigger. 't Was uit het niets dat ik een gevoel had dat ik gewoon dood zou gaan en dat gevoel bleef uren aanhangen.Ik heb dat ook met caffeine komt door PTSS. Caffeine doet hartslag verhogen en daar schiet ik dan van in survival modes. Heb je tijdens die trip misschien trauma opgelopen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."