Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsErvaringen met speed?

Ervaringen met speed?

54 antwoorden
36 weergaven
18-5-2026
]
]x[Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Nooit gedaan nog niet van plan ook. Ik hoor van me maten dat het gewoon xtc in snuif vorm:) en je gaat er hard van en je wordt er wous van en het is niet te zien aan je ogen ( wat wel het geval is bij xtc ) tenminste als je niet overdreven veel neemt :grin: maarja ik ben nog niet uitgekeken op xtc dus ik begin er nog niet aan
F
FreakLid
01-01-2024, 00:00
#2
geeft het een sterker effect dan ofzo?
]
]x[Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Voor zover ik weet wel en het werkt ook sneller omdat het via de neuswant/wanden van je buizen naar je long sneller je bloed inkomt
m
moonflowerLid
01-01-2024, 00:00
#4
kan iemand me zijn ervaringen met Speed delen, ben er wel in geinterreseert namelijk
Klik om te vergroten...

Speed is in 1e instantie gwoon troep, je wordt er vet aggresief van en ten tweede waarom zou je die zooi snuiven, het is slecht voor je en je word de volgende dag echt KUT :cry: wakker!!!!!!!!

Je kan het het beste bij een blow of paddo's houden (paddo's heb ik nooit gebruikt, wel goede berichten gehoord) maar dat is mijn mening. Je moet het zelf maar een keer proberen, 1 lijntje wel te verstaan, want een OD kan je wel krijgen van speed, dus hou het rustig (tip)
]
]x[Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Als we het zo gaan stellen is alle drugz troep :grin: Maarja ik ben toch nog niet van plan om het te gebruiken dus ik ziet het nog wel een keer
F
FreakLid
01-01-2024, 00:00
#6
klinkt erg ongezond allemaal, zijn er eigelijk wel voordelen :rolleyes: :)
6
666Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Yoooo junkie xl als jij toevallig 3 dagen niets te doen heb,en je wil de nachten ook mee maken.

Speed is een sintetische drug---------Nooit snuiven,lost alles op!!!!!!!!!!!!!!

Maak een bommetje(vloeitje met daarin mespuntje speed).(lost goed op in je maagzuur)
Kijk uit met deze zooi-----je houd geen gebit over.

Geinig spulletje-----maar je moet weten waar je mee bezig bent.
Speed is zeer goedkoop 5euro gram------------wordt dus vaak gebruikt om xtc pillen op te fijzelen.
Of door de coke heen te gooien ,samen met manitol.(baby poep poeder)

666 groet u. En hopelijk over paar maanden nog eens.
----------Blijf nadenken!!!!!!!!!!!!!! :stoned:
F
FreakLid
01-01-2024, 00:00
#8
ruubje zei:
Gebruik het als je examen hebt :wink:
Klik om te vergroten...
lijkt me een goude idee :beer:
L
LockeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Speed vind ik zelf een van de leukere drugs soorten .. Het is wel heel slecht voor je als je het vaak gebruikt .. Ik snuif het meestal omdat het in me maag beetje raar doet het is heel anders dan xtc je heb super veel energie en bent heel vrolijk alleen jammer dat het je zo heel erg snel verneukt :(
w
willow_wilgLid
01-01-2024, 00:00
#10
je ziet het zeker wel aan je ogen en ook aan je kaken, je houdt niet op met kauwen... men kan er erg opgefokt van worden. een OD is een keer gebeurd met iemand die in mijn huis woonde, ja dood... niet leuk. het is erg goedkoop en erg sterk. je botten en tanden gaan eraan. pas er maar mee op. het was vroeger wel een van mijn favorieten. als je teveel neemt of te lang erop door gaat, kan je ook in een psychose raken.
j
jacqieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Speed tja....ik zelf vind het een goede toevoeging op een pil....zeg vaak ik doe het niet meer maar eenmaal 1 snuiffie ervan en je gaat weer verder....en lekker hard....niet meer suf maar je voelt je super.....zoals ik al zei toen ik me voorstelde alles met mate en tja je voelt je wel brak de dag erna maar ja dat hebje van alcohol/wiet/xtc en coke ook......gewoon eten en drinken en je bent er zo weer bovenop :smoke:
L
LKMLid
01-01-2024, 00:00
#12
K vind speed maar kut troep, als er iets slecht voor je lijf is is het speed wel.
Ik heb mezelf dan ook voorgenomen geen speed te gaan gebruiken (ook niet voor 1x)
H
HylanderLid
01-01-2024, 00:00
#13
waarom is het kuttroep? mijn personelijke mening ik vind het wel fijn en dat je de volgende dag kloten voelt dat is in het begin zo later niet meer :hearteyes: :cry: heeft gewoon veel voordelen je blijft lekker wakker kunt veel meer drank op :beer: maarja ieder zijn plezier Greetings Tha Master :stoned:
F
FrEaKYDeViLGiRLLid
01-01-2024, 00:00
#14
Freek zei:
Kan iemand me zijn ervaringen met Speed delen? ben er wel in geïntereseerd namelijk :beer:
Klik om te vergroten...
Nou Ik heb genoeg meegemaakt met speed bijna ieder weekend, op het werk, op feesten, op school, maar ik ben wat geminderd wil het wel in de hand houden.......maar ut is wel mega relaxt spul!!! en lekker goedkoop. Maar een jointje erbij is ook wel relax .......m@zzelss Kuzah :smilingimp: :smilingimp: :smilingimp: :stoned: :smilingimp: :smilingimp: :smilingimp:
S
Sp_GonzalezLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hoi allen,

Ik lees iedere keer dat speed maar 5 euro per gram kost. Ik betaal 15 euro per gram. :angry:

Dan vraag ik me wel 'ns bij welke Albert Heijn die prijs van 5 euro geldt :mrgreen: ?????!!!!!!! Bestel ik gelijk 10 gram. Geef maar door op [email protected]! Het is wereldspul, echt. Je voelt je helemaal het ventje. Je bent zeer scherp. Bent rap van tong. Hebt een zelfvertrouwen van Patrick Kluivert. Echt geweldig HELAAS :wink:
D
DrazzicLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vind het mooie kut troep.
z
zyprexaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Yieps Freek!!!

Ja, ik heb al veel te lang ervaring met speed! Het begon in het weekend met één lijn, maar helaas is het daar niet bij gebleven. Het moest maar niet zo goed doen! Alleen van de smaak heb ik nu al 10 jaar klachten en nog steeds is dat hetzelfde! Maar voor de rest, gààààààààààààààààààn!!! :kots: :kots: :kots:
s
speedyweedyLid
01-01-2024, 00:00
#18
hey, ik ben van wiet overgeschakeld naar speed in't weekend ( van weed kun je nu eenmaal niet urenlang blijven feesten he :wink: ) ik ben gewoon gek op dat spul, en ik gebruik er dan ook redelijk veel van, zeker in't weekend, ik zal je exact vertellen wat er gebeurt:
je spieren spannen zich op, je begint te kauwen als op een kauwgom en je moet dus wel opletten dat je je gebit niet stuk bijt, je voelt geen vermoeidheid, honger of pijn meer, al je positieve gevoelens worden versterkt en de negatieve verdrukt, je remmingen vallen weg en je begint spontaan en vlot te babbelen. in sommige gevallen kun je redelijk agressief worden, zeker als dat al in je karakter ligt, je lul gaat serieus krimpen, en krijgt de grootte van het lijntje dat je hebt gesnoven :cry: maar... je wordt zo geil als boter en als je een stijve hebt wordt ie 2 x zo hard als normaal e, je komt klaar als was het een explosie. :grin: bij overmatig gebruik gaat de zin in seks over. je lichaamstemperatuur gaat stijgen en je begint hard te zweten, daarom als je in een dancing/ of op een party bent, regelmatig naar buiten gaan om af te koelen anders is er kans op oververhitting :angry: , ook elk half uur een glaasje frisdrank, water of sportdrank drinken om je vochtniveau op peil te houden, want van al dat zweten en dansen kan je uitdrogen, zeker geen alcohol drinken want dat werkt vochtafdrijvend dus ten eerste kan je dan alsnog uitdrogen, en ten 2 de ga je niet voelen dat je dronken wordt, je weet van geen ophouden en voor je het weet zit je dronken achter het stuur, of zuip je je gewoon een alcoholintoxicatie, tevens heb je dan de dag nadien een kater van jewelste. :(
de dagen na het speedgebruik, als de uitwerking volledig weg is, goed rusten en gezond eten want speed is misschien best lekker, maar het is wel een enorme belasting voor je lichaam, je voelt geen honger en vermoeidheid, maar ze is er wel, dus ga je jezelf forceren, en dat moet je nadien compenseren.
good luck en laat weten wat je er van vondt.
ps: je kan slikken of snuiven maar blijf in godsnaam van de spuit af
s
speedyweedyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Sp_Gonzalez zei:
Hoi allen,

Ik lees iedere keer dat speed maar 5 euro per gram kost. Ik betaal 15 euro per gram. :angry:

Dan vraag ik me wel 'ns bij welke Albert Heijn die prijs van 5 euro geldt :mrgreen: ?????!!!!!!! Bestel ik gelijk 10 gram. Geef maar door op [email protected]! Het is wereldspul, echt. Je voelt je helemaal het ventje. Je bent zeer scherp. Bent rap van tong. Hebt een zelfvertrouwen van Patrick Kluivert. Echt geweldig HELAAS :wink:
Klik om te vergroten...

bij ons in belgie heet dat: in't zak gezet worden, 15 euro, als ik dat zou durven vragen aan iemand zouden ze me gewoon afknallen
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#20
Kan iemand me zijn ervaringen met Speed delen?
Klik om te vergroten...

voor ik heroïne nam heb ik meer dan een jaar bijna dagelijks speed genomen. als je dat zolang doet ga je fysiek en psychisch heel sterk achteruit. ik ben in die tijd bijna 30 kg afgevallen. als iemand mij kan vertellen hoe je hier een foto kan zetten dan kun je zien hoe ik er toen uitzag. ze zeiden toen pietje de dood tegen mij omdat ik vel over been was. van speed eet je niet en slaap je niet. ik heb zalige momenten gehad op speed maar op den duur dan had ik meer lichamelijke klachten. ik werd veel duizelig en zag zwart voor m'n ogen en ik had veel hartkloppingen en op het laatste kon ik dikwijls niet meer diep inademen.

als je teveel neemt of te lang erop door gaat, kan je ook in een psychose raken.
Klik om te vergroten...

dat heb ik meegemaakt. 'k heb ervoor bijna een jaar in een psychiatrische instelling gezeten omdat ik héél paranoia was en stemmen hoorde. soms was ik een hele week wakker en toen begon ik echt door te flippen. telkens als ik 's nachts een auto hoorde ging ik door het venster kijken en als ik een autodeur hoorde toeslaan dan schoot ik in paniek. als je zolang wakker bent dan begint het geluid te veranderen en heb je veel waangedachten. een psychose meemaken is echt een hel, je weet het verschil niet meer tussen realiteit en verbeelding of fantasie.


je kan slikken of snuiven maar blijf in godsnaam van de spuit af
Klik om te vergroten...

de eerste maanden dat ik speed gebruikte dan snoof ik het maar op den duur had ik altijd een lopende of verstopte neus. toen begon ik meer 'bommetjes' te nemen (speed in sigarettenvloeitje en doorslikken). pas op het laatste begon ik speed te shotten. dat geeft een veel beter effect en je voelt het direct door heel je lichaam. maar speed wordt dikwijls vermengd met andere rommel. en sommige van die producten lossen niet op als je je speed wil shotten maar worden een papje zodat je het niet kunt shotten. hoedanook, speed shotten is gevaarlijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."