Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo, ben tijd niet geweest hier maar veel gebeurt in de tussentijd,kan wel zeggen heel veel! mn huwelijk is naar de klote,zie mn dochter alleen nog in het weekend maar!!!!!!!!!ben wel clean!en niet alls is naar de klote! zal beetje mn verhaal doen voor wie wil lezen had eerst kleine terugval en alles ging goed maar voelde me niet happy en niet lekker in mn vel etc,kreeg van mn nu-ex(gisteren de officiele papieren getekend scheiding nu feit)niet de steun die ik nodig had om mn verslaving boven te komen.dus op gegevne moment zeer flinke terugval ja weet het was er zelf bij en reken maar dat ik nu nog aft de haren uit mn kop kan trekken van schaamte etc heb wel ff mn dochter verwaarloosd en nu ik alles weer redelijk helder kan beredeneren tja..............ik heb wel het geluk dat mn ex een zeer redelijke gozer is,hij had het me zeer moeilijk kunnen makenmaar hij heeft gezien dat het goed met me gaat en dat ik weer werk en mn best doe dus kan mn dochter gewoon elk weekend ophalen en ben ook gewoon nog voogd over haar dit geeft miij ook weer de steun om vol te houden!al is het moeilijk want ik woon bij een andere gebruiker in huis maar het stomme is dat al weet ik dat die te roken heeft dat ik geen behoeft heb om hem wat te vragen en heb ik het wel dan ga ik hem uit weg en ga gewoon fietsen of wandelen of naar de shop voor een ik weet dat ik nog een lange weg te gaan heb en dat het niet makkelijk zal zijn maar heb het geluk dat ik de steun en liefde van veel mensen heb wat niet iedereen heeft,dit was het ff in een notedop, sonne"
"thnxs voor jullie berichtjes en ik houd vol blijf erin geloven needle!het is moeilijk om een ander lven op te bouwen idd alles heeft altijd in teken van de dope gestaan en als je na opname er alleen voor staat is heel moeilijk!ik heb het geluk dat ik mensen om meheen heb die me steunen en niet afhankelijk ben van afspraken met hulpverlening,als ik iemand wil spreken pak ik de fhoon en bel iemand bij hulpverlening ben je toch weer afhankelijkof ze tijd voor je hebben of je moet afspraak maken etc,maar geef niet op!het is je eerder gelukt!dus het kan wel!maar leven opbouwen is niet makkelijk veel mensen zullen je verleden niet willen vergeten/vergeven je moet helemaal opnieuw beginnen in principe en is niet makkelijk,ik heb ook nog vaak de neiging om er de brui aan te geven als het me teveel word en vraag me ook af waar doe ik het eigenlijk voor,alle emoties die je jarenlang diep weggestopt heb komen omhoog wat ook weer verwerkt moet worden,ik heb veel van je gelezen en heb zeker ook respect voor jou vooral het feit dat je er zo open over vertelt wat er in je leven gaande is zouden niet veel mensen willen of kunnen doen, sonne"
"hallo hallo hallo,pfttttttttttttt heb ff een rotperiode achter de rug en ben de fout in gegaan......... gelukkig niet heel heftig maar toch............ik ben wel blij met de mogelijkheid om hier te kunnen spuien en om andere te laten lezen van wat dope met je leven kan doen,de 1 denkt erover na en een ander zal denken allemaal bull,maar ben gevallen maar ook weer opgestaan en we gaan gewoon door!ik ben het waard mn dochter is het waard en ik ben nog lang niet klaar met mn leven! laterzzzzzzzzzzzzzz sonne"
"hoihoi zal proberen al je vragen te beantwoorden :P ben op mn dertiende begonnen met blowen geloof ik en ben dr min of meer ingerold doordat oudere broer blowde en vond het wel stoer etc,daarna aan de speed gegaan was helemaal te gek want hele nachtn feeste etc, dat ik daarna aan de hero ben begonnen is een vlucht geweest,hero haalt de scherpe kantjes weg en kwam dr min of meer mee in contact door ja lullig maar weer door mn broer die gebruikte het ook eerst niet veel maar na overlijden van andere broer zijn we alltwee aardig heavy gaan gebruiken. de gevolgen waren en zijn tja veel dingen en zaken verwaarloosd, effect tja dat is moeilijk uit te leggensoms kon ik de hele wereld aan en soms niet als ik dat allemaal op opschrijven ben ik morgen nog bezig,de eerste keer dat ik van mn heroverslaving kon afkicken kwam doordat ik een gpoeie vent trof die me uit het wereldtje haalde(is nu 13 jaar terug)en me een nieuwleven aanbood en mn onverwachte zwangerschap!ben nu wel weer 2 jaar aan het gebruiken geweest maar nu weer clean!sinds korte tijd :P of het aan je karakter ligt geen idee ze zeggen wel dat het genetisch bepaald is dat mensen aan bepaalde zaken eerder verslaafd kunnen raken maar heeft ook weer temaken met omstandigheden etc,over het leven tijdens mn gebruik wil ik liever niet te veel kwijt sorry zitten toch wel gevoelige snaartjes tussen.bij elkaar geteld ben ik een jaar of10 verslaafd geweest,ja mijn familie is altijd op de hoogte geweest van mn gebruik en heeft me gelukkig nooit de rug toegekeert ik kwam aan mn geld door te werken en te stelen,dat ik nietr heel erg diep in de goot ben geraakt komt denk ik toch doordat ik mensen had die me toch opvingen zodat ik toch bepaalde dingen gelukkig niet heb hoeven doen(prostitutie waar je vaak als meid zijnde toch inrolt)vrienden heb je niet als je gebruiktof de niet gebruikende vrienden raak je snel kwijt omdat je ze belazerd!alles voor de dope!ja ik ken nog mensen die gebruiken woon bij mn broer in huis die nog gebruikt maar kan daar redelijk mee omgaan(heb ff kort wat over mezelf verteld in topic heroine-clean)ik hoop dat je hier wat aan hebt glitter veel succes verder met je werkstuk sonne"
"yw en hoop dat je meerdere reacties krijg sonne"
"hey speedy je verhaal is dan niet lang maar jij hebt ook alaardig wat meegemaakt zeg!en wat goed dat je door zelfstudie toch diploma heb gehaald!is ook wilskracht voor nodig!veel geluk en succes en hou vol!elk mens is uniek op zijn of haar eigen manier!mislukkelingen bestaan niet! sonne"
"hoi bibi steun je vriend zoveel je kan en laat merken dat je achter hem staat!ook als het even wat minder gaat laat m niet vallen!als hij ziet dat jij dr voor hem bent dan geeft dat hem ook weer kracht,je hoeft natuurlijk niet alles te pikken en duidelijk grenzen stellen maar probeer m zoveel mogelijk te motiveren,dat mensen een terugval krijgen komt vaak door vooroordelen die veel mensen hebben en dus geen tweede kans aan iemand willen geven,en probeer m ook zover te krijgen dat hij professionele hulp zoekt,zonder gaat het een stuk moeilijker en hoef je niet alleen de last te dragen en deze mensen zijn objectiever en doorzien elke smoes om gebruik goed te praten(kan je niet precies uitleggen wat ik hiermee bedoel,hoop dat je begrijpt wat ik bedoel)blijf sterk!wens jullie veel sterkte in dit gevecht toe en geef het niet op!"
"speed is over het algemeen bij normaalgebruik wel te hachelen(maar ja wat is normaal gebruik :P )ondanks dat de meeste er ook wel wat minder goeie ervaringen mee hebben gehad blijven de meningen positief erover,de info van speedyweedy vind ik erg goed!mijn ervaring is redelijk hetzelfde als die van needle alleen wat minder heftig maar toch ook aardig paranoia van geworden op den duur door het misbruik van speed(jaja geen GE maar MISbruik)dus na wat nare gebeurtenissen radicaal mee gestopt, groetjes allemaal sonne"
"ik vind het woord junk erg denegrerend en zeg het oiok niet gauw je moet bij heel ver gaan eer ik iemand zo zal noemen maar snap je punt"
"hoi suus,hoe ik in het wereldtjeverzeild ben geraakt staat bij een andere topic beschreven9weet niet meer precies welke0iedereen kan het overkomen dat ik weer ging gebruiken vond iedereen raar want ik had toch alles om gelukkig te zijn!huisje boompje,beestje.....................maar als je niet lekker in je vel zit dan grijp je vaak naar iets waar je al eerder ervaring mee heb gehad9ik dan0en waarvan je weet dat het je helpt vergeten,ik denk dat iedereen op een andere manier er mee in aanraking is gekomen.en dat je er nog niet veel ervaring mee hebt......houwen zo meid!zoals je zelf al schrijft veel ellende en verdriet, laterzzzzzzzzzzz sonne"