Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"als je veel gebruikt kan het zijn dat je een bepaalde tik krijgt dat blijvend is ook als je stopt met speed"
"Op thunderdome wil ik proberen hoe het is om te snuiven nog nooit geprobeerd maar lijkt me wel lache. Maar hoe kan ik aan speed komen heeft iemand nog een adresje thnx alvast grz duizeltjuh"
"hoef ook niet meer heb al via via wat kunne regele"
"Duizeltjuh Geregistreerd op: 1-10-2003 Berichten: 4 BerichtGeplaatst: 01 Okt 2003 11:40 Onderwerp: Reageer met quote Bewerk/Verwijder dit bericht Op thunderdome wil ik proberen hoe het is om te snuiven nog nooit geprobeerd Confused maar lijkt me wel lache. Maar hoe kan ik aan speed komen heeft iemand nog een adresje Very Happy thnx alvast grz duizeltjuh Deze heb ik 1 oktober 2003 gepost nu 25 februari 2005 en k heb er kankerspijt van speed is zelfmoord"