Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Jeetje ... ik zie overal een prijs van 5 euro per gram. Jeetje ... ik betaal echt veel meer. Waar zit die Albert Heijn waar je 5 euro per gram betaalt? (bij voorkeur in Rotterdam-Zuid hihihi ....) Speed vind ik echt fantastisch ... Je krijgt echt zo'n zelfvertrouwen. Geweldig ... Je kunt de hele wereld aan. Een enorme uitstraling krijg je ervan. Het nadeel is wel, dat je niet kan slapen vaak. Wel trouwens als je op tijd een XTC-pil erachter aan neem. Neem dan niet TE veel speed anders werkt het nog niet. Neem dan een kwart van de gram ofzo.... Nou ... laat 't me maar weten op Modknip][/color]. Ben benieuwd. Groeten, Dré"
"Hoi allen, Ik lees iedere keer dat speed maar 5 euro per gram kost. Ik betaal 15 euro per gram. Dan vraag ik me wel 'ns bij welke Albert Heijn die prijs van 5 euro geldt ?????!!!!!!! Bestel ik gelijk 10 gram. Geef maar door op [email protected]! Het is wereldspul, echt. Je voelt je helemaal het ventje. Je bent zeer scherp. Bent rap van tong. Hebt een zelfvertrouwen van Patrick Kluivert. Echt geweldig HELAAS"
"synchemic zei: ook al was dat niet zo, drugsforum.nl kan zwaar in de problemen komen als hier gedealed word dus vandaar dat wij, de bezoekers, dat sowieso niet willen. (plus dat je behoorlijk zielig bent als je onbekende mensen vraagt om je dope..) Klik om te vergroten... Tja .... maar knul ... we hebben niet allemaal onze 'mannetjes'. Een vriendin van mij die regelt altijd alle pretspullen, maar als zij dat niet meer kan of wil regelen, dan heb ik toch echt een 'probleem'. Ben het wel met je eens, dat je voorzichtig moet zijn bij wie je het koopt. Je kunt het beste via-via aan een adresje komen. Zijn er eigenlijk ook goede smartdrugs te kopen die op speed lijken??? Afgelopen weekend weer behoorlijk wat gebruikt en zo ontzettend veel plezier ervan gehad (zelfvertrouwen, uitstraling en lots of energy). Wou dat de bijwerkingen wat minder zijn (pijn in tong, zweten e.d.). Groetjes, Dré"