Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn snelle periode, alles op een rijtje

Mijn snelle periode, alles op een rijtje

45 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Niet blijven uitstellen. Gewoon doen, net als ik heb gedaan. Je kan het, het is maar speed. :smoke:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Deranged zei:
Niet blijven uitstellen. Gewoon doen, net als ik heb gedaan. Je kan het, het is maar speed. :smoke:
Klik om te vergroten...

Maar speed? Niet zo neerbuigend doen eh jij.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#3
It is part of the style.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Deranged zei:
Niet blijven uitstellen. Gewoon doen, net als ik heb gedaan. Je kan het, het is maar speed. :smoke:
Klik om te vergroten...

jij zat er neit dagelijks aan, en je snuifde je brakheid ook niet elke dag maar weer weg.. :wave:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dan nog kan hij het.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wooow wat een steunende boodschap!!! :openmouth: Veel succes Nutss :wave:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#7
Djodjo zei:
Nutsss, nogmaals heel veel succes en houd ons op de hoogte. Het gaat je lukken! Je hebt de eerste stappen al gezet. Door al die punten al op een rijtje te zetten al. En je staat er zelf al achter. Nu nog even doorzetten. En dan beginnen met een schone lei
Hoe is het nu met je vriendin?
Houd ons op de hoogte! :wave:
Ben er om je te steunen.
Maar het gaat je gewoon lukken.
Denk: Ik kan het! Ik kan het!

IK KAN HET! :wink:
Klik om te vergroten...

IK KAN HET
vriendin weer boos om niks daarnet... :angry:
IK KAN HET
toont geen enkel begrip meer.... :angry:
IK KAN HET
ik had nog wel op de tafel 12 theelichtjes in de vorm van een hartje gelegd en aangestoken en een leuke kaart neergelegd :hearteyes: als verassing bij thuiskomst.
IK KAN HET
begon weer te zeuren over die speed terwijl ik toch zei dat ik stopte! verwijten over vanalles naar mn hoofd. (vrouwen moeten ook altijd het laatste woord hebben in een woordenwisseling..)
ze was moe, of ik niet beter thuis kon slapen, ook dat nog
IK KAN HET
als het dan om de sex ging dan lieten we de sex voortaan maar varen en zo...
en nu heb IK het uitgemaakt voor de verandering...Ik heb er genoeg van!
IK KAN HET NIET!!!!
IK KAN HET NIET!!!!
snuiffffffff
morgen begin ik.

maar ik baal enorm. het wil maar niet lukken verdorie
en dan bedoel ik de relatie
ze is te bekrompen qua denkwijze emotioneel, ze ziet alleen haar eigen rondje en ziet niet de dingen van anderen.
Waar is MONA? Dr.Phil?
M
MarlonLid
01-01-2024, 00:00
#8
succes!!

Ik heb ook een tijdlang dagelijks gebruikt, ben toen ook een tijdlang gestopt geweest, eerst is het lastig, maar daarna wordt het duidelijk een stuk minder lastig en daarna wordt het echt vrij makkelijk, maar je moet er wel even doorheen... En je komt er alleen doorheen door te beginnen met stoppen en door een tijd gestopt te blijven...
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#9
edit: not important
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
cokesletje zei:
pfffffff, wat een verhaal zeg, je gaat ni dood ofzow hoor. :openmouth: :beer:
Klik om te vergroten...

Wat een opmerking, je komt net kijken. Heb je alle post van Nutsss al gelezen voordat je deze plaatste?
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hey ik heb net je verhaal even gelezen en wil je heel veel succes wensen met stoppen! :)
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ook vanuit hier heel veel succes gewenst.
Ik herken veel van je verhaal, gevoelsmatig.
Toen ik in deze situatie zat, en het is eigenlijk precies gelijk aan jouw verhaal, schreef ik ook op deze manier veel dingen op. En mij heeft dat enorm geholpen dingen in mijn hoofd op een rijtje te krijgen en te houden. Je komt idd op inzichten, daar was je nuchter nooit opgekomen, en kunnen van belang zijn voor de rest van je leven.
Af en toe prik je gewoon plop overal dwars doorheen en dan weet je ook zeker dat het de waarheid is. Alleen jammer dat andere mensen je niet altijd meer begrijpen. Alleen mensen die in hetzelfde schuitje zitten/hebben gezeten.

Maar de WIL is er bij jou!
Heb je jezelf ook een doel gesteld in je leven? Waar wil je naar toe werken?

Wat betreft je vriendin, ik geef Djodjo gelijk, zij mag je ook wel wat meer steunen. Al zal ze misschien ook genoeg afgezien hebben. Ze moet zich wel realiseren dat alles nu aanleiding kan zijn tot weer een niff nemen.
Ook moeilijk is dat er bij jullie kinderen in het spel zijn...
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#13
nutsss zei:
maar ik baal enorm. het wil maar niet lukken verdorie
en dan bedoel ik de relatie
ze is te bekrompen qua denkwijze emotioneel, ze ziet alleen haar eigen rondje en ziet niet de dingen van anderen.
Waar is MONA? Dr.Phil?
Klik om te vergroten...

Op zich kan ik me wel indenken dat geen enkele vriendin zin heeft in een speedfreak... Voor dit gedrag is ze geen relatie met je begonnen of wel?
B
BrascoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ken de hele achterliggende geschiedenis niet, maar wil je wel even heel veel succes wensen. Heb dan wel geen ervaring met drugsverslaving, maar zoals met alle problemen is het zowieso al een hele grote vooruitgang als je het probleem inziet, onderkent en ook nog eens aan wilt pakken. Dat je alles op papier zet, en er met mensen overpraat is ook al heel wat. En dat je vriendin je niet onvoorwaardelijk steunt op dit moment is zeker vervelend, maar uiteindelijk moet je het allemaal zelf doen. Je moet zelf de kracht vinden om te stoppen, en dus voor jezelf kiezen, en ik zou proberen om jezelf positief te houden, en dus proberen om jezelf niet teveel negatief te laten afleiden door de mening/opmerkingen van je vriendin. De kracht om te stoppen ligt immers in jezelf, en als een ander dat niet gelooft of niet ondersteunt is in principe niet jou probleem. Zolang jij er maar in gelooft dat je kunt stoppen, of in t ergste geval flink kunt minderen ben je op de goede weg!

Nogmaals veel succes :wave:
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Anders gebruik je je hersens of google, of je kan hier ook een nieuw topic aanmaken :wink:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#16
zommes zei:
Op zich kan ik me wel indenken dat geen enkele vriendin zin heeft in een speedfreak... Voor dit gedrag is ze geen relatie met je begonnen of wel?
Klik om te vergroten...

nee dat is zo. Maar ze is volledig op de hoogte van alles dus wat helpt het me dan op dit moment om op mn nek te gaan zitten met van die kleinerende opmerkingen? Dat frustreert me. Ze kan het beter positief benaderen.

Maar goed. Vandaag nog niks op. Ik merk nog niets bijzonders ook. Ik voel me normaal. Het potje staat voor mn neus maar ik heb er niet de minste neiging naar. Mooi.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#17
Djodjo zei:
Jeetje, niet bij de pakken neerzitten, Nutsss. Je moet gewoon stoppen, als jij daar helemaal klaar voor bent. Ik hoop, dat je snel echt zover bent. Als je vriendin je niet kan begrijpen en je meteen al weer bestempeld met van alles en nog wat, dan zou ik ze gewoon een tijdje negeren. Hoe moeilijk ook en even gewoon aan mezelf denken. Jij bent nu het belangrijkste, niet zij. Jij hebt de eerste stappen gezet om te stoppen en als zij dat niet begrijpt of je wil steunen is ze het verdomme gewoon helemaal niet waard. Iedereen kan toch wel eens een fout maken, daar zijn we toch mensen voor geworden.

Kan je behalve ons, niemand anders in vertrouwen nemen? Maar in ieder geval wil ik je hier steunen waar kan.
En als er iets is, gewoon hier vermelden, dan komen er vast meer Oprah's en Phil's.
Groetjes Oprah Djodjo :wink:
Klik om te vergroten...

Bedankt voor je positieve woorden. Nee er zijn niet veel mensen die ik kan vertrouwen. Maar ik ben groot en sterk! Zolang er niet te veel tegelijk in mn leven aan de hand is, dat is de reden van de drugs.

Het was uit de hand gelopen, de hoeveelheid. Het was ook meer gewoonte geworden dan noodzaak. Ieder half uur een snuifje. Ik ga het zo lang mogelijk uitstellen steeds. Ik ga het wel redden.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
heb net ook je nadere topic geschreven,,, je staat er niet alleen voor....!!!! ik stop ook ermee!!! ik ga dit aanpakke net als 3 jaar geleden...ik ga niks meer halen en wat ik heb geef ik in bewaring aan een vriend en die mag me alleen wat geven in het weekend als ik uit ga...das het beste....thuis die shit hebben en je hebt een terug val is mooi kut. Cold Turkey dus...

Fijn dat ik er over kan praten...mijn ouwelui zouden een rolling krijgen als ik het vertel...en die vrienden och wat zijn nou echt vrienden in de drugs wereld????

Nee dit is mijn probleem en deze x moet ik het oplossen....

Today's start of a new sober life!!!!


X Drientje
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik moet ff zeggen dat ik in je verhaal vele punten herken in mezelf. Heb nu ook een tijd wekelijks genruikt en merk ook al verschillende dingen aan mezelf. Ik zou ze graag willen beschrijven ma ik moet zo weer verder dus dat komt nog. Wel heb ik veel informatieve steun gehad aan dit forum. Ik blijf het checken! :sunglasses:
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#20
cokesletje zei:
pfffffff, wat een verhaal zeg, je gaat ni dood ofzow hoor. :openmouth: :beer:
Klik om te vergroten...
Volgens mij ben je echt zo'n 15 16 jarig breezer sletje :wink: En wtf bedoel je met coke is pep :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."