#1
Niet blijven uitstellen. Gewoon doen, net als ik heb gedaan. Je kan het, het is maar speed. 


Deranged zei:Niet blijven uitstellen. Gewoon doen, net als ik heb gedaan. Je kan het, het is maar speed.![]()
Deranged zei:Niet blijven uitstellen. Gewoon doen, net als ik heb gedaan. Je kan het, het is maar speed.![]()


Djodjo zei:Nutsss, nogmaals heel veel succes en houd ons op de hoogte. Het gaat je lukken! Je hebt de eerste stappen al gezet. Door al die punten al op een rijtje te zetten al. En je staat er zelf al achter. Nu nog even doorzetten. En dan beginnen met een schone lei
Hoe is het nu met je vriendin?
Houd ons op de hoogte!![]()
Ben er om je te steunen.
Maar het gaat je gewoon lukken.
Denk: Ik kan het! Ik kan het!
IK KAN HET!![]()
cokesletje zei:pfffffff, wat een verhaal zeg, je gaat ni dood ofzow hoor.![]()
![]()
nutsss zei:maar ik baal enorm. het wil maar niet lukken verdorie
en dan bedoel ik de relatie
ze is te bekrompen qua denkwijze emotioneel, ze ziet alleen haar eigen rondje en ziet niet de dingen van anderen.
Waar is MONA? Dr.Phil?

zommes zei:Op zich kan ik me wel indenken dat geen enkele vriendin zin heeft in een speedfreak... Voor dit gedrag is ze geen relatie met je begonnen of wel?
Djodjo zei:Jeetje, niet bij de pakken neerzitten, Nutsss. Je moet gewoon stoppen, als jij daar helemaal klaar voor bent. Ik hoop, dat je snel echt zover bent. Als je vriendin je niet kan begrijpen en je meteen al weer bestempeld met van alles en nog wat, dan zou ik ze gewoon een tijdje negeren. Hoe moeilijk ook en even gewoon aan mezelf denken. Jij bent nu het belangrijkste, niet zij. Jij hebt de eerste stappen gezet om te stoppen en als zij dat niet begrijpt of je wil steunen is ze het verdomme gewoon helemaal niet waard. Iedereen kan toch wel eens een fout maken, daar zijn we toch mensen voor geworden.
Kan je behalve ons, niemand anders in vertrouwen nemen? Maar in ieder geval wil ik je hier steunen waar kan.
En als er iets is, gewoon hier vermelden, dan komen er vast meer Oprah's en Phil's.
Groetjes Oprah Djodjo![]()
Volgens mij ben je echt zo'n 15 16 jarig breezer sletjecokesletje zei:pfffffff, wat een verhaal zeg, je gaat ni dood ofzow hoor.![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."