Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeed?

speed?

39 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Deranged zei:
Geitenkaas.
Klik om te vergroten...


:kots:
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#2
bef-baf-beverbiefstuk
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
:beer: :tearsofjoy:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mijn ervaring is dat je het wel een beetje kunt vergelijken, maar bij speed was ik nog energieker dan bij pillen waar speed in zit.. Wat Skippy zegt over het eten is bij mij exact andersom.. Als ik speed gebruik kan ik de dag er na echt geen hap door mn keel krijgen en voel ik me echt 2 dagen half dood.. Bij xtc heb ik dat ook wel een beetje, maar véél minder.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#5
Skippy zei:
yep, dat is het beste medicijn voor als je niks wegkrijgt, veel fruit :wink:
Klik om te vergroten...
en als je fruit eet, dat is gezond voor je lichaam, terwijl je iets anders ongezond aan het doen zijt.
dat beperkt de schade nog wa
:smoke: :smoke: :P
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind het het lekkerste om heel veel (als in liters) verse jus d'orange te drinken :hearteyes:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#7
Safire zei:
Ik vind het het lekkerste om heel veel (als in liters) verse jus d'orange te drinken :hearteyes:
Klik om te vergroten...
daar krijg ik buikpijn van als ik da dan te veel drink.
maar het is wel lekker.
m
meth666Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Bij speed is het jezelf dwingen te eten heel belangerijk. Er zijn zat mensen die niks eten en na een nachtje wakker blijven helemaal gesloopt zijn. Als je jezelf het eten maar eenmaal heb aangeleerd verschuiven je grenzen een stuk. Ik heb nog wel eens regelmatig dat ik 2 a 3 nachten oversla. Ik blijf gewoon veel eten, vooral s'nachts ook veel, en het gaat prima
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#9
ik heb nu 1 keer speed gesnoven en ik vond dit toch echt zoveel chiller dan speed pilletjes
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#10
wausie91 zei:
ik heb nu 1 keer speed gesnoven en ik vond dit toch echt zoveel chiller dan speed pilletjes
Klik om te vergroten...

je gaat toch niet zeggen dat je het lekker vind? :wink:
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Colaiuta zei:
wausie91 zei:
ik heb nu 1 keer speed gesnoven en ik vond dit toch echt zoveel chiller dan speed pilletjes
Klik om te vergroten...

je gaat toch niet zeggen dat je het lekker vind? :wink:
Klik om te vergroten...

voor je neus niet het brand behoorlijk vergeleken bij coke
maar het effect is lekker en vond ik zoiezo beter dan die pilletjes
maar voorlopig laat ik het nog bij mdma waar ik ook al mee aan het minderen ben en ga ik gewoon weer wat meer blowen en drinken en af en toe coke ik gha het weer wat rustiger aan doen ik ben tenslotte nog maar 15 en moet dus gewoon minderen want mijn drugsgebruik van een tijdje geleden was belachelijk voor mijn leeftijd
bijna elk weekend xtc tot dat een goede vriend mij liet weten dat ie er echt mee zat toen heb ik het nog even gedaan mar daarna ben ik toch aardig gaan minderen de laatse keer was ik van 1 pilletje waar ik er eerst minstens 3 van nodig had om echt vaag te worden helemaal de weg kwijt
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik vind het effect van oraal innemen van speed lekkerder en beter.

Waarom? Meer euforie en minder strak, geen verstopte neus, geen risico op witte kaaien die eruit komen en je hebt dat allemaal met minder speed dan als je het door je neus haalt.
5
5-HTLid
01-01-2024, 00:00
#13
zommes zei:
Ik vind het effect van oraal innemen van speed lekkerder en beter.

Waarom? Meer euforie en minder strak, geen verstopte neus, geen risico op witte kaaien die eruit komen en je hebt dat allemaal met minder speed dan als je het door je neus haalt.
Klik om te vergroten...

Ja zo ervaar ik dat ook, alleen maat van me krijg je dan zo snel maag zweren :kots: En ik vind ook dat de werking langer aanhoud (lees minder goed kunnen slapen na het gebruik, dan wanneer ik het snuif)

Leg is uit wat kaaien zijn? :mrgreen:
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#14
het kan ook zo zijn dat ik me niet oz chill ging voeloen door alle bindmiddelen die in de pil zaten misschien werkt een bommetje dan beter maar dat heb ik nog nooit geprobeerd en voorlopig laat ik pep weer even voor wat het is
P
PharmaPhreeKLid
01-01-2024, 00:00
#15
veiligste manier is oraal
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Daar kan je ook SOA's van krijgen hoor.
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#17
PharmaPhreeK zei:
veiligste manier is oraal
Klik om te vergroten...

??? ja o ik dach van niet (zeg niet dat je ongelijk hebt hoor :wink:
maar iemand die ik ken stond toch echt bloed te kotsen na een pep bommetje maar aande andere kant snuiven is heel dicht bij je hersens dus dat dat minder veilig is kan ik ook ergens wel weer inkomen
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Deranged zei:
Daar kan je ook SOA's van krijgen hoor.
Klik om te vergroten...

dan doet ie zn bommetje toch in een condoom :P
P
PharmaPhreeKLid
01-01-2024, 00:00
#19
hmm lijkt me niet verstandig.. maar ehm als je het gewoon met water mengt en niet op een lege maag slikt zal het geen schade aan je maag veroorzaken

Moet er wel bij zeggen dat als je onwijze hoeveelheden gebruikt je natuurlijk wel ellende kan aanrichten maar dat spreekt voor zich
h
hardcoreslaveLid
01-01-2024, 00:00
#20
meth666 zei:
Bij speed is het jezelf dwingen te eten heel belangerijk. Er zijn zat mensen die niks eten en na een nachtje wakker blijven helemaal gesloopt zijn. Als je jezelf het eten maar eenmaal heb aangeleerd verschuiven je grenzen een stuk. Ik heb nog wel eens regelmatig dat ik 2 a 3 nachten oversla. Ik blijf gewoon veel eten, vooral s'nachts ook veel, en het gaat prima
Klik om te vergroten...

ik heb mezelf ook aangeleerd om gewoon te blijven eten als ik speed gebruik, dan ben je een stuk minder gesloopt idd.

overigens heb ik liever speed dan xtc
bij speed ben ik helderder zeg maar dan bij xtc.
bij xtc ben ik gelijk zo helemaal de kwijt zodat ik niet soms niet eens door heb wat er gebeurt.
en van xtc wordt ik altijd misselijk en moet ik overgeven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."