#1
en als je fruit eet, dat is gezond voor je lichaam, terwijl je iets anders ongezond aan het doen zijt.Skippy zei:yep, dat is het beste medicijn voor als je niks wegkrijgt, veel fruit![]()
:Pdaar krijg ik buikpijn van als ik da dan te veel drink.Safire zei:Ik vind het het lekkerste om heel veel (als in liters) verse jus d'orange te drinken![]()
wausie91 zei:ik heb nu 1 keer speed gesnoven en ik vond dit toch echt zoveel chiller dan speed pilletjes
Colaiuta zei:wausie91 zei:ik heb nu 1 keer speed gesnoven en ik vond dit toch echt zoveel chiller dan speed pilletjes
je gaat toch niet zeggen dat je het lekker vind?![]()
zommes zei:Ik vind het effect van oraal innemen van speed lekkerder en beter.
Waarom? Meer euforie en minder strak, geen verstopte neus, geen risico op witte kaaien die eruit komen en je hebt dat allemaal met minder speed dan als je het door je neus haalt.
En ik vind ook dat de werking langer aanhoud (lees minder goed kunnen slapen na het gebruik, dan wanneer ik het snuif)
PharmaPhreeK zei:veiligste manier is oraal
Deranged zei:Daar kan je ook SOA's van krijgen hoor.
meth666 zei:Bij speed is het jezelf dwingen te eten heel belangerijk. Er zijn zat mensen die niks eten en na een nachtje wakker blijven helemaal gesloopt zijn. Als je jezelf het eten maar eenmaal heb aangeleerd verschuiven je grenzen een stuk. Ik heb nog wel eens regelmatig dat ik 2 a 3 nachten oversla. Ik blijf gewoon veel eten, vooral s'nachts ook veel, en het gaat prima
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."