#1
jazeker, van die zuivelontbijt drankjes...vink heerlijk! Voor jou blijkbaar een pittige opgaaf? :P
Jelle Snel zei:juist en daar ben ik er dus 1 van..als ik heb gebruikt dan hoef ik niets te eten. Doe ik natuurlijk wel maar dan zuivel en fruit dingen...TOP![]()

en als je fruit eet, dat is gezond voor je lichaam, terwijl je iets anders ongezond aan het doen zijt.Skippy zei:yep, dat is het beste medicijn voor als je niks wegkrijgt, veel fruit![]()
:Pdaar krijg ik buikpijn van als ik da dan te veel drink.Safire zei:Ik vind het het lekkerste om heel veel (als in liters) verse jus d'orange te drinken![]()
wausie91 zei:ik heb nu 1 keer speed gesnoven en ik vond dit toch echt zoveel chiller dan speed pilletjes
Colaiuta zei:wausie91 zei:ik heb nu 1 keer speed gesnoven en ik vond dit toch echt zoveel chiller dan speed pilletjes
je gaat toch niet zeggen dat je het lekker vind?![]()
zommes zei:Ik vind het effect van oraal innemen van speed lekkerder en beter.
Waarom? Meer euforie en minder strak, geen verstopte neus, geen risico op witte kaaien die eruit komen en je hebt dat allemaal met minder speed dan als je het door je neus haalt.
En ik vind ook dat de werking langer aanhoud (lees minder goed kunnen slapen na het gebruik, dan wanneer ik het snuif)
PharmaPhreeK zei:veiligste manier is oraal
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."