Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeed?

speed?

39 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat is moeilijk te zeggen toch, door de pil zitten ook andere stoffen verwerkt
m
monkey89Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Skippy zei:
Dat is moeilijk te zeggen toch, door de pil zitten ook andere stoffen verwerkt
Klik om te vergroten...

okee maar heb jij t allebei wel is gebruikt? en wat vond je leuker?
m
monkey89Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Skippy zei:
speed heeft wel veel meer voordelen vind ik
Klik om te vergroten...


vertel..
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Met pillen kan ik helemaal de weg kwijt zijn , misschien ken je dat, strak door je hele lichaam , vergeten waar je het over heb , onzin praten...

Met speed heb ik mezelf meer onder controle , van speed krijg ik honger, de dag na gebruik eet ik ontzettend veel, bij pillen niet kan dan niks anders eten dan fruit (tip: als je niks wegkrijgt eet dan fruit, is lekker en makkelijk weg te krijgen) ...
Tijdens gebruik van speed kan ik makkelijk eten, bij pillen kan ik niet aan eten denken...

Van speed ben ik de volgende dag geen wrak..
Wel een nadeel van speed is dat ik er erg van afval, en krijg er hoofdpijn van...
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#5
en nog wat, maar dat verschilt ook maar per persoon, bij pillen kan ik af en toe niet roken/blowen, word ik misselijk van..
Bij speed blijf ik roken totdat ik helemaal doorgerookt ben :grin:
m
monkey89Lid
01-01-2024, 00:00
#6
okee okee
die van dat fruit ga ik cker onthouden! :mrgreen:
en ik heb er geen problemen mee hoor om jointje of peukie te roke as ik strak sta maar denk dat dat gwoon per persoon versgilt majaa bedankt voor de info ga cker een dese dag een lijntje speed nemen :wink:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#7
no problem :sunglasses:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#8
Skippy zei:
Met pillen kan ik helemaal de weg kwijt zijn , misschien ken je dat, strak door je hele lichaam , vergeten waar je het over heb , onzin praten...

Met speed heb ik mezelf meer onder controle , van speed krijg ik honger, de dag na gebruik eet ik ontzettend veel, bij pillen niet kan dan niks anders eten dan fruit (tip: als je niks wegkrijgt eet dan fruit, is lekker en makkelijk weg te krijgen) ...
Tijdens gebruik van speed kan ik makkelijk eten, bij pillen kan ik niet aan eten denken...

Van speed ben ik de volgende dag geen wrak..
Wel een nadeel van speed is dat ik er erg van afval, en krijg er hoofdpijn van...
Klik om te vergroten...
van dat eten onder speed is bij mij ook wel zo.
maar de meeste krijgen als ze speed hebben gepakt geen hap door hun keel uit, zelfs de dag erna niet
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#9
juist en daar ben ik er dus 1 van..als ik heb gebruikt dan hoef ik niets te eten. Doe ik natuurlijk wel maar dan zuivel en fruit dingen...TOP :mrgreen:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#10
yep, dat is het beste medicijn voor als je niks wegkrijgt, veel fruit :wink:
m
monkey89Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ik heb een paar keer xtc geslikt waar speed door verwerkt zat... is dat vergelijkbaar met wat je voelt als je een lijntje speed snuift?
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#12
jazeker, van die zuivelontbijt drankjes...vink heerlijk! Voor jou blijkbaar een pittige opgaaf? :P
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jelle Snel zei:
juist en daar ben ik er dus 1 van..als ik heb gebruikt dan hoef ik niets te eten. Doe ik natuurlijk wel maar dan zuivel en fruit dingen...TOP :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Zuivel na gebruik? :kots:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Geitenkaas.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Deranged zei:
Geitenkaas.
Klik om te vergroten...


:kots:
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#16
bef-baf-beverbiefstuk
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
:beer: :tearsofjoy:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mijn ervaring is dat je het wel een beetje kunt vergelijken, maar bij speed was ik nog energieker dan bij pillen waar speed in zit.. Wat Skippy zegt over het eten is bij mij exact andersom.. Als ik speed gebruik kan ik de dag er na echt geen hap door mn keel krijgen en voel ik me echt 2 dagen half dood.. Bij xtc heb ik dat ook wel een beetje, maar véél minder.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#19
Skippy zei:
yep, dat is het beste medicijn voor als je niks wegkrijgt, veel fruit :wink:
Klik om te vergroten...
en als je fruit eet, dat is gezond voor je lichaam, terwijl je iets anders ongezond aan het doen zijt.
dat beperkt de schade nog wa
:smoke: :smoke: :P
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik vind het het lekkerste om heel veel (als in liters) verse jus d'orange te drinken :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."