#1
hmm, hier is het minder. maar vaak via de post gedaan, paar grammetjes, (kerst)kaartje erom en komt echt wel aan hoor. houd er alleen wel rekening mee dat er geen water bij kan komen, heb ik ook altijd gedaan haha
Speed-queen zei:haha JahDoe maar 100 gr... haha met een postzegeltjuh erop
haha
denk niet dat dat aankomt haha....
ja vind ik ook vreemd. krijg ik altijd een minder lekker gevoel bij. kan je ook niet ff babbeltje maken maar ist pure business.Mac... zei:Ja als je eens hoge nood hebt en je kent wat mensen kom je echt makkelijk aan nummers. Vind het wel altijd vreemd om bij een vreemde dealer te gaan.


Speed-queen zei:caatje zei:Speed-queen zei:haha JahDoe maar 100 gr... haha met een postzegeltjuh erop
haha
denk niet dat dat aankomt haha....
ja hoor komt gewoon aan. In en bubbeltjes envelop, genoeg frankeren en gaan...........
Ja echt...echt vaag ik dacht dat ze dat wel in de gaten hielden...
of is het een grappie...
![]()
![]()
furny zei:Tsja dat gevoel het ik ook. Zelfs hier in R'dam.
Alles behalve speed lijkt het wel....![]()
snellekledingverkoopster zei:furny zei:Tsja dat gevoel het ik ook. Zelfs hier in R'dam.
Alles behalve speed lijkt het wel....![]()
Daar ben ik het erg mee eens... Rotterdam, alle te krijgen behalve speed.....![]()
). Maar tis wel heel erg wie je kent natuurlijk, zo kon ik eerst aan heel weinig komen en bepaalde dingen niet dan leer je iemand kennen en heb je opeens weer allesMissParanoid zei:heb hier in antwerpen ne goeie pep-dealer: altijd bereikbaar en goeie speed. net wat ik nodig heb alleen slaagt die er soms wa naast maar da neem ik er al te graag bij
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."