tuurlijk.... wij gingen altijd SSSPaaseiren verstoppen voor anderen
#2
zoek, en gij zult snuiven
#3
hmm, hier is het minder. maar vaak via de post gedaan, paar grammetjes, (kerst)kaartje erom en komt echt wel aan hoor. houd er alleen wel rekening mee dat er geen water bij kan komen, heb ik ook altijd gedaan haha
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.