Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed leuk?!

Speed leuk?!

82 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#1
In het begin is het leuk, maar na een tijd gebruiken krijg je alleen maar slechte ervaringen.
t
tofkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Leuk..

t probleem met speed is dat het maar leuk is en blijft als je der een beetje op een leuke manier weet mee om te gaan zeker?!

Veel laten zich vangen aan hoe meer, hoe beter & als dat niet lukt nog meer pakken!
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het valt me op dat hier in het SPEED-gedeelte alleen maar topics geopend worden met klachten over speed, over mensen die willen stoppen, verslaafde mensen, neveneffecten,enz.. maar er zijn toch wel ook leuke dingen aan speed-gebruik? Anders zouden jullie het toch niet doen? Dus, geef mij eens een paar leuke ervaringen met speed.
k
kartonLid
01-01-2024, 00:00
#4
idd xerxox. van coke slaapte, kunde ete, ebde gene afkick.
kvoel mij natuurlijk altij wel wa kut als em uitgewerkt is ma da is ma effe.
B
BarbieLid
01-01-2024, 00:00
#5
buzzy zei:
Pep is lief
Klik om te vergroten...



Wel een vieze kleur. :(
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Barbie zei:
buzzy zei:
Pep is lief
Klik om te vergroten...



Wel een vieze kleur. :(
Klik om te vergroten...

Wit is toch niet vies :confused:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#7
Saivy zei:
Barbie zei:
buzzy zei:
Pep is lief
Klik om te vergroten...



Wel een vieze kleur. :(
Klik om te vergroten...

Wit is toch niet vies :confused:
Klik om te vergroten...
idd als het bruin ziet moet je die stront uit uw ogen vrijven he
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#8
karton zei:
coke is toch gewoon heel veel lekkerder dan speed.
en kan tenminste slape na coke en geen uren wakkerligge zoals bij speed.
Klik om te vergroten...

als je wakker ligge op speed kut vind is speed niet jouw ding

je moet van die dinge lere geniete

net zoals ook het para zijn kunne appreciere op positieve manier

anders ga je freake:d
en nee coke is niet lekkerder:confused::tongueout:
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja ik heb het zeker naar me zin nu en weet zeker straks nog meer ik vind t wel lekker. Het is zeker niet zoals xtc maar me kaken staan wel strak nu, me ogen gelukkig niet. EN ik heb echt zin om te praten enzo met mensen vet veel energie. Zeker dat ik dit nog vaker ga doen
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wacht maar tot morgen.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat dan weer wel.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Overigens neemt die kater af na een aantal keer gebruiken.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat alleen bij dagelijks gebruik.
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Het voelt net alsof ik opgeladen wordt zegmaar. Van die golven enzo door me lichaam. Beetje xtc. Alleen dan weer niet die euforie en liefdevolle gedachten dus xtc is wel leuker voor feest maarja aangezien ik dat maar 1 keer in de maand doe is dit wel chill zegmaar voor zo een avond als deze. Maar ik heb nu wel zin om even wat dingen te gaan doen die computer maakt me gek. Hey laterz he fijne avond
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#15
trekze
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
^_^ zei:
Het voelt net alsof ik opgeladen wordt zegmaar.
Klik om te vergroten...

Hehe, herlich ist dat.
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#17
MetaalKonijn zei:
^_^ zei:
Het voelt net alsof ik opgeladen wordt zegmaar.
Klik om te vergroten...

Hehe, herlich ist dat.
Klik om te vergroten...

Is wel heerlijk ja :sunglasses: ...
:mrgreen: alleen dat maakt het zo moeilijk om van af te blijven!!

En op lange termijn voel je indd bijna geen effect meer.
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Voel me trouwens kiplekker weer, was 4 uurtjes afzien. Na slapen alles weer goed. Zometeen even een lichte dosis keta testen :)
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#19
welja
B
BarbieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Saivy zei:
Barbie zei:
buzzy zei:
Pep is lief
Klik om te vergroten...



Wel een vieze kleur. :(
Klik om te vergroten...

Wit is toch niet vies :confused:
Klik om te vergroten...

Ow die van mij was grijzig...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."