#1
In het begin is het leuk, maar na een tijd gebruiken krijg je alleen maar slechte ervaringen.
Barbie zei:
idd als het bruin ziet moet je die stront uit uw ogen vrijven heSaivy zei:Barbie zei:
Wit is toch niet vies![]()
karton zei:coke is toch gewoon heel veel lekkerder dan speed.
en kan tenminste slape na coke en geen uren wakkerligge zoals bij speed.
^_^ zei:Het voelt net alsof ik opgeladen wordt zegmaar.
MetaalKonijn zei:^_^ zei:Het voelt net alsof ik opgeladen wordt zegmaar.
Hehe, herlich ist dat.
alleen dat maakt het zo moeilijk om van af te blijven!!Saivy zei:Barbie zei:
Wit is toch niet vies![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."