Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed leuk?!

Speed leuk?!

82 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
s
stuikerkenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik doe het meestal zo. 2 maand veel pep gebruiken, dan 2 maand niets, behalve blowen dan, zodat m'n lichaam weer wat hersteld.
Zo heb ik na dat ik 2 maand stop weer een zalig gevoel van een lijntje. :P
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je denkt dat je alles kan hebben, scherp praten tegen iedereen, veel praten. Aan de andere kant kan je d'r ook heel stil van worden, en grauw. Je voelt je op een dikke speedrush gewoon 'de man'.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
De leukste speedervaring word als ik het met Saivy ga doen.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#4
En overmorgen
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Daar hou ik je aan.
c
candyLid
01-01-2024, 00:00
#6
voordeel! vindt ik toch; meer energie en je krijg of heb meer tijd. je slaat al wat nachten over,he! iedereen gebruikt deze tijd uiteraad anders en dit zal daarom ook wel zeer persoonlijk zijn! maar ik gebruik hem aangenaam, zeer aangenaam! :grin: :wave:
t
tofkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
ook geen probleem mee nu!

ik heb met pep momenteel ook helemaal geen gebruik.. ervaar t zo wat zoals jij daarnet al ff zei... alles is een beetje leuker, meer tijd, ..

das ooit wel anders geweest: teveel nachtjes overslaan.. teveel tijd & nog tijd tekort komen omdat ik altijd met 100 dingen tegelijk bezig was en dan helemaal de kluts kwijt, etc etc
P
Pommetje H.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja, dat ken ik inderdaad... (megadip, chronisch moe)
Maar nu niet meer!! Nee, ik heb superpep!!
Brandt gigantisch, maar werkt erg goed.

ZELFS SPINNEN KRIMPEN ERVAN...............
P
Pommetje H.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Dit is eigenlijk een ander topic....
Moeten ons wel aan de regels houden lieverd...
Kom we stappen even over naar sex op speed... :wink:
c
candyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Pommetje H. zei:
Ja, dat ken ik inderdaad... (megadip, chronisch moe)
Maar nu niet meer!! Nee, ik heb superpep!!
Brandt gigantisch, maar werkt erg goed.

ZELFS SPINNEN KRIMPEN ERVAN...............
Klik om te vergroten...
wees voorzichtig;geef niet teveel aan je man!!!je weet toch het is altijd het zelfde bij mannen wat KRIMP!!!NIET DOEN!!!! :flushed:
P
Pommetje H.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Hahaa!!! Maar die van mij niet..
Jeetjemineetje nou, ik maak mijn borst alvast nat voor over zes weken als hij terug van zee is.
Niks krimpen, oh nee!!
c
candyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Pommetje H. zei:
Hahaa!!! Maar die van mij niet..
Jeetjemineetje nou, ik maak mijn borst alvast nat voor over zes weken als hij terug van zee is.
Niks krimpen, oh nee!!
Klik om te vergroten...
Wat dan?????????????????vertel!!vertel!!! :P
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ben nu alweer een week afgekickt. :beer:
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#14
juist! zo doe ik het ook, 2 dagen wel en dan weer een paar niet, soms hele week, Blijf je toch grotendeels die rush voelen :mrgreen:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik doe juist hetzelfde, maar dan met weken :flushed:
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#16
hey is gewoon iets wat god gemaakt heeft toen hij zich wel heeeeeel gul voelde
hij dacht ik zal die aardelinge wel eens wat nieuws geve
propte ie het gedacht om speed te make in iem zen hoofd
en nu hebbe wij dus hemel op aarde
pep is vetste wat er is gewoon
is gewoon kut da jer zo moeilijk van af kan blijve
en dat je bij dagelijks gebruik als je eens zooonder zit urrrrreeeen slaapt en vreetbuie hebt die een wiet gebruiker verstomd doen staan:d
R
RottendNeusbeentjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Saivy zei:
Het valt me op dat hier in het SPEED-gedeelte alleen maar topics geopend worden met klachten over speed, over mensen die willen stoppen, verslaafde mensen, neveneffecten,enz.. maar er zijn toch wel ook leuke dingen aan speed-gebruik? Anders zouden jullie het toch niet doen? Dus, geef mij eens een paar leuke ervaringen met speed.
Klik om te vergroten...

knetterstrak staan van de limburgse pep die ik morgen heb!!
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik had laatst goede pep. Beetje te goed. Ben er 2 dagen van wakker gebleven en 4 dagen helemaal wazig. Ik dacht dat ik bleef hangen.

Geef mij maar sos of keta.
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#19
het gevoel dat ik krijg van speed is gewoon lekker! ik heb een tijd veel gebruik maar nu gebruik ik nog af en toe en heb ik ook niet zoveel nodig om me lekker te voelen. wat ik lekker vind aan speed is dat ik er heel alert van wordt, over van alles en nog wat praat, me verbonden voel met degene met wie ik gebruik, ik voel me blij en alsof ik de hele wereld aankan.
J
JumpPrissLid
01-01-2024, 00:00
#20
:grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."