#1
Ik doe het meestal zo. 2 maand veel pep gebruiken, dan 2 maand niets, behalve blowen dan, zodat m'n lichaam weer wat hersteld.
Zo heb ik na dat ik 2 maand stop weer een zalig gevoel van een lijntje. :P
Zo heb ik na dat ik 2 maand stop weer een zalig gevoel van een lijntje. :P


