#1
Ik weet het niet meer..
Ik heb een tijdje terug bij iemand voor t eerst van die dextro genomen. Tegen de tijd dat ik naar huis ging vertrekken zei die me nog aan de deur dat ik wel lekker strak leek te staan van de pep. En die had gelijk ook hoor. Ben een weekje later dan maar zelf dextro gaan halen. Net dezelfde als die ik de week ervoor had gehad. Maar nu ik er ondertussen al een week van aan t gebruiken ben weet ik het zo niet meer. Werken doet die nog zeker wel. Ik slaap maar 4u per nacht en ga minstens tien uur per dag werken.. Maar echt een rush van de speed.. die krijg ik niet meer..
Is dat nu omdat dextro dan toch niet zo fantastisch is als iedereen het zegt.. of zit ik gewoon met een tolerantieprobleem?
Ik heb een tijdje terug bij iemand voor t eerst van die dextro genomen. Tegen de tijd dat ik naar huis ging vertrekken zei die me nog aan de deur dat ik wel lekker strak leek te staan van de pep. En die had gelijk ook hoor. Ben een weekje later dan maar zelf dextro gaan halen. Net dezelfde als die ik de week ervoor had gehad. Maar nu ik er ondertussen al een week van aan t gebruiken ben weet ik het zo niet meer. Werken doet die nog zeker wel. Ik slaap maar 4u per nacht en ga minstens tien uur per dag werken.. Maar echt een rush van de speed.. die krijg ik niet meer..
Is dat nu omdat dextro dan toch niet zo fantastisch is als iedereen het zegt.. of zit ik gewoon met een tolerantieprobleem?


