Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPas op voor de dextro-crash!

Pas op voor de dextro-crash!

45 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
f
fransdonkervoortLid
01-01-2024, 00:00
#1
het is minder spul geef mij de oude maar. terug naar de eerste keer strak in mijn pak :rolleyes:
forever young
m
meth666Lid
01-01-2024, 00:00
#2
fransdonkervoort zei:
het is minder spul geef mij de oude maar. terug naar de eerste keer strak in mijn pak :rolleyes:
forever young
Klik om te vergroten...

Ha, is wel logisch dat je het minder spul vind, aangezien je toch geen dextro hebt, iig niet degene waar nutsss het over heeft
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#3
Al een paar weken ben ik een vaste afnemer van de zogenaamde Dextro-amfetamines. Prettige speed die 4 x sterker is dan de gewone en nóg gezonder zelfs. Daar kan je je geen buil aan vallen!

Wat ik nu echter al een paar keer gemerkt heb, is dat het voor kan komen dat als je net een lijntje bijgesnoven hebt, dat het dan net is alsof je een overdosis GHB naar binnen hebt geklokt. In plaats van de oppepper die je wilt, krijg je een CRASH. Je stort gewoon in elkaar bijna van vermoeidheid. Alles wordt wazig en mn ogen vallen dicht. Ik zie ook dubbel, net of het ene oog iets anders wil dan het andere. En dat is lastig.

Het is me zelfs eens op de snelweg overkomen toen ik uit een bullit flesje bijsnoof. Na een helse rit tussen steeds 4 tot 8 strepen in op het wegdek he ik met pijn en moeite de voiture aan de kant kunnen zetten bij een pompstation. Terwijl ik daar met een smsje bezig was, ben ik in slaap gevallen. Twee uur later weer wakker met een nog altijd draaiende motor en een onbegrijpelijke combinatie van woorden op het display van de telefoon.

Het is niet zomaar op te lossen door bij te snuiven. Het zet in en gaat pas na een half uur of zo weg.

Een kennis van me belde eerder deze week op met hetzelfde verhaal. Of het een olifantenverdoofcoctail was.

Herkent iemand dit ook?
Hoe kan dat nou?
Waarom wordt dat 'getriggert' door een snuif extra?
Hoe kan ik dit voorkomen?
Heeft Ed nou al verkering met Ellesdee?

Allemaal van die vragen... Wie heeft er een idee wat er aan de hand is?

Groeten,
Nutsss
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lekker handig om tijdens het rijden te gebruiken. :(
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#5
caatje zei:
Lekker handig om tijdens het rijden te gebruiken. :(
Klik om te vergroten...

Precies, je mag blij zijn dat het goed is afgelopen, dat je niemand hebt aangereden. Misschien volgende keer niet meer onder of voor het rijden doen?!
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#6
Play_bunny zei:
caatje zei:
Lekker handig om tijdens het rijden te gebruiken. :(
Klik om te vergroten...

Precies, je mag blij zijn dat het goed is afgelopen, dat je niemand hebt aangereden. Misschien volgende keer niet meer onder of voor het rijden doen?!
Klik om te vergroten...

nee mevrouw.... :flushed:

maar daar ging het niet over, on-topic iemand?
F
Fucking MadnessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Minder gebruiken ?
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#8
Fucking Madness zei:
Minder gebruiken ?
Klik om te vergroten...

Ja dat is zeker een oplossing maar daar ging het me niet om. Hoe kan het?
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#9
Fucking Madness zei:
Minder gebruiken ?
Klik om te vergroten...
mmm verstandig antwooord :tongueout:
en ik heb nu ook die dextro en vind het niet slecht maar ook zeker niet fantastich.
gewoon goede amfetamine
F
Fucking MadnessLid
01-01-2024, 00:00
#10
nutsss zei:
Fucking Madness zei:
Minder gebruiken ?
Klik om te vergroten...

Ja dat is zeker een oplossing maar daar ging het me niet om. Hoe kan het?
Klik om te vergroten...

Mischien dat je lichaam prosteerd als het ware omdat het even allemaal teveel is/word !?

Ken het spul verder niet maar ben ook geen liefhebber van normale speed dus dit zal dan ook wel niks voor me zijn.
B
BurningredLid
01-01-2024, 00:00
#11
Misschien stom gedacht.. maar misschien word je zo hyper dat je er weer rustig van word net zoals ad/hd kinderen bij ritalin. Ik heb alleen geen idee of dat hierbij ook een mogelijkheid is :confused:
B
BrandonLid
01-01-2024, 00:00
#12
pff gelukkig niets gebeurd
ja heb er zelf geen ervaring mee wat ik wel zou willen maar waar ik weet dat ik het kan halen is het ook weer zo ver :( achja komt er nog wel een keertje van :hearteyes:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Psykaholik zei:
Fucking Madness zei:
Minder gebruiken ?
Klik om te vergroten...
mmm verstandig antwooord :tongueout:
en ik heb nu ook die dextro en vind het niet slecht maar ook zeker niet fantastich.
gewoon goede amfetamine
Klik om te vergroten...
maia wa moet er fantastisch zijn???
ik vind die toch zeer goed.... :smoke:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#14
je moet het snuiven gelijk onze goede kameraad psyko rutte :tongueout: :tongueout:
hij is er in geslaagd voor 10+ gram op te snuiven van die dextro op 1 dag :rolleyes:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#15
Met de leverancier over gehad. waarschijnlijk is de dosis die ik neem gedurende de dag dan te laag waardoor je op een bepaald moment die reactie krijgt, de crash. Dan raak je zo vermoeid dat je er niets meer aan kan doen eigenlijk.

idd neem ik veel minder nu. Ook omdat die dextro er niet zo om vraagt. Die geeft niet direct die rush meer bij me ook.

Verder afbouwen is wel een idee als dat kan.

En anders dooooorgaan tot ik een week vakantie heb zonder kinderen.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Psykaholik zei:
je moet het snuiven gelijk onze goede kameraad psyko rutte :tongueout: :tongueout:
hij is er in geslaagd voor 10+ gram op te snuiven van die dextro op 1 dag :rolleyes:
Klik om te vergroten...
dien is immuun voor alles die penis :hearteyes: :wave:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#17
Psykaholik zei:
je moet het snuiven gelijk onze goede kameraad psyko rutte :tongueout: :tongueout:
hij is er in geslaagd voor 10+ gram op te snuiven van die dextro op 1 dag :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Dat meen je niet!? En hoe loopt hij er bij dan na afloop? Moet ook enorme irritatie geven in de neus en keel?!
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#18
nutsss zei:
Psykaholik zei:
je moet het snuiven gelijk onze goede kameraad psyko rutte :tongueout: :tongueout:
hij is er in geslaagd voor 10+ gram op te snuiven van die dextro op 1 dag :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Dat meen je niet!? En hoe loopt hij er bij dan na afloop? Moet ook enorme irritatie geven in de neus en keel?!
Klik om te vergroten...
die kerel is gewoon een extreme junk...
hijs echt bijna immuun voor alles!!!
echt geen grap hoor...
10+gr van die dexedrine op 1 dag :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik zou het op een tollerantieprobleem gooien.....
t
tofkeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik weet het niet meer..

Ik heb een tijdje terug bij iemand voor t eerst van die dextro genomen. Tegen de tijd dat ik naar huis ging vertrekken zei die me nog aan de deur dat ik wel lekker strak leek te staan van de pep. En die had gelijk ook hoor. Ben een weekje later dan maar zelf dextro gaan halen. Net dezelfde als die ik de week ervoor had gehad. Maar nu ik er ondertussen al een week van aan t gebruiken ben weet ik het zo niet meer. Werken doet die nog zeker wel. Ik slaap maar 4u per nacht en ga minstens tien uur per dag werken.. Maar echt een rush van de speed.. die krijg ik niet meer..
Is dat nu omdat dextro dan toch niet zo fantastisch is als iedereen het zegt.. of zit ik gewoon met een tolerantieprobleem?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."