Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPas op voor de dextro-crash!

Pas op voor de dextro-crash!

45 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Psykaholik zei:
Fucking Madness zei:
Minder gebruiken ?
Klik om te vergroten...
mmm verstandig antwooord :tongueout:
en ik heb nu ook die dextro en vind het niet slecht maar ook zeker niet fantastich.
gewoon goede amfetamine
Klik om te vergroten...
maia wa moet er fantastisch zijn???
ik vind die toch zeer goed.... :smoke:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#2
je moet het snuiven gelijk onze goede kameraad psyko rutte :tongueout: :tongueout:
hij is er in geslaagd voor 10+ gram op te snuiven van die dextro op 1 dag :rolleyes:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#3
Met de leverancier over gehad. waarschijnlijk is de dosis die ik neem gedurende de dag dan te laag waardoor je op een bepaald moment die reactie krijgt, de crash. Dan raak je zo vermoeid dat je er niets meer aan kan doen eigenlijk.

idd neem ik veel minder nu. Ook omdat die dextro er niet zo om vraagt. Die geeft niet direct die rush meer bij me ook.

Verder afbouwen is wel een idee als dat kan.

En anders dooooorgaan tot ik een week vakantie heb zonder kinderen.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Psykaholik zei:
je moet het snuiven gelijk onze goede kameraad psyko rutte :tongueout: :tongueout:
hij is er in geslaagd voor 10+ gram op te snuiven van die dextro op 1 dag :rolleyes:
Klik om te vergroten...
dien is immuun voor alles die penis :hearteyes: :wave:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#5
Psykaholik zei:
je moet het snuiven gelijk onze goede kameraad psyko rutte :tongueout: :tongueout:
hij is er in geslaagd voor 10+ gram op te snuiven van die dextro op 1 dag :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Dat meen je niet!? En hoe loopt hij er bij dan na afloop? Moet ook enorme irritatie geven in de neus en keel?!
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#6
nutsss zei:
Psykaholik zei:
je moet het snuiven gelijk onze goede kameraad psyko rutte :tongueout: :tongueout:
hij is er in geslaagd voor 10+ gram op te snuiven van die dextro op 1 dag :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Dat meen je niet!? En hoe loopt hij er bij dan na afloop? Moet ook enorme irritatie geven in de neus en keel?!
Klik om te vergroten...
die kerel is gewoon een extreme junk...
hijs echt bijna immuun voor alles!!!
echt geen grap hoor...
10+gr van die dexedrine op 1 dag :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zou het op een tollerantieprobleem gooien.....
t
tofkeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik weet het niet meer..

Ik heb een tijdje terug bij iemand voor t eerst van die dextro genomen. Tegen de tijd dat ik naar huis ging vertrekken zei die me nog aan de deur dat ik wel lekker strak leek te staan van de pep. En die had gelijk ook hoor. Ben een weekje later dan maar zelf dextro gaan halen. Net dezelfde als die ik de week ervoor had gehad. Maar nu ik er ondertussen al een week van aan t gebruiken ben weet ik het zo niet meer. Werken doet die nog zeker wel. Ik slaap maar 4u per nacht en ga minstens tien uur per dag werken.. Maar echt een rush van de speed.. die krijg ik niet meer..
Is dat nu omdat dextro dan toch niet zo fantastisch is als iedereen het zegt.. of zit ik gewoon met een tolerantieprobleem?
L
LiquidFantasyLid
01-01-2024, 00:00
#9
de reden waarom je in elkaar kan storten van speed komt doordat het je spieren verzuurt en je lichamelijke stoffen uitput hierdoor raakt je fysieke energie op (door de speed blijf je wel wakker). dit kan leiden tot blackouts en uitputting, pas hier mee op. als je knockout gaat; veel zoute producten eten en niet opstaan. ik spreek uit ervaring. en geloof me het is echt niet leuk on in die situatie terecht te komen. ik kon drie dagen niet meer opstaan zonder een blackout te krijgen. (mededeling van een vriend van liquidfantasy).
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
nutsss zei:
Met de leverancier over gehad. waarschijnlijk is de dosis die ik neem gedurende de dag dan te laag waardoor je op een bepaald moment die reactie krijgt, de crash. Dan raak je zo vermoeid dat je er niets meer aan kan doen eigenlijk.
Klik om te vergroten...

Misschien een rare vraag maar heeft t dan wel zin om Dex te nemen? Want het idee is toch dat het dezelfde werking heeft als speed?
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#11
caatje zei:
nutsss zei:
Met de leverancier over gehad. waarschijnlijk is de dosis die ik neem gedurende de dag dan te laag waardoor je op een bepaald moment die reactie krijgt, de crash. Dan raak je zo vermoeid dat je er niets meer aan kan doen eigenlijk.
Klik om te vergroten...

Misschien een rare vraag maar heeft t dan wel zin om Dex te nemen? Want het idee is toch dat het dezelfde werking heeft als speed?
Klik om te vergroten...

jawel maar als ik echt lang door moet dan zal ik meer moeten nemen per keer. Of als het de verzuring betreft wat beter moeten letten op wat ik eet en drink. Al drink ik altijd isotone sportdrankjes op speed.

Of flink minderen. Laat ik daar s mee beginnen. :)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
nutsss zei:
caatje zei:
nutsss zei:
Met de leverancier over gehad. waarschijnlijk is de dosis die ik neem gedurende de dag dan te laag waardoor je op een bepaald moment die reactie krijgt, de crash. Dan raak je zo vermoeid dat je er niets meer aan kan doen eigenlijk.
Klik om te vergroten...

Misschien een rare vraag maar heeft t dan wel zin om Dex te nemen? Want het idee is toch dat het dezelfde werking heeft als speed?
Klik om te vergroten...


Of flink minderen. Laat ik daar s mee beginnen. :)
Klik om te vergroten...

Doe dat maar eens ja.

Of gewoon eens 'stoppen'.
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Er zijn genoeg drugs met niet de vervelende uitwerkingen van speed, die in mijn inziens meer plezier geven. Zowel voor jou als je omgeving.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#14
MetaalKonijn zei:
Doe dat maar eens ja.

Of gewoon eens 'stoppen'.
Klik om te vergroten...

fokker zei:
Er zijn genoeg drugs met niet de vervelende uitwerkingen van speed, die in mijn inziens meer plezier geven. Zowel voor jou als je omgeving.
Klik om te vergroten...

Jij hebt geen enkel idee waarom ik het gebruik en mijn omgeving ken je al helemaal niet. Dus hou je daar buiten wil je.

Ik wordt deze reacties wel een beetje beu. Ik gebruik speed ja en dat het beter is voor je lichaam om geen drugs te nemen weet ik ook. Echt. Ik ben me daar van bewust.

Ik heb mijn redenen net zoals ieder ander hier. Dat respecteer ik van jullie en andersom mag ik dat ook verwachten. Dus ik zit niet op dit forum om van iedereen te moeten horen dat ik moet stoppen terwijl ze zelf opscheppen over wat ze allemaal 'gepresteerd' hebben.

Lees de vraag en geef op zn minst daar dan je mening over. Mijn motieven zijn de mijne en dom ben ik ook niet. Als we iedereen gaan adviseren om maar te stoppen die hier een vraag stelt zal het gedaan zijn met de drukte.
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik krijg vandaag ook wat dextro, maar hopelijk overkomt me niet hetzelfde als marsssssss :openmouth:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
nutsss zei:
MetaalKonijn zei:
Doe dat maar eens ja.

Of gewoon eens 'stoppen'.
Klik om te vergroten...

fokker zei:
Er zijn genoeg drugs met niet de vervelende uitwerkingen van speed, die in mijn inziens meer plezier geven. Zowel voor jou als je omgeving.
Klik om te vergroten...



Lees de vraag en geef op zn minst daar dan je mening over. Mijn motieven zijn de mijne en dom ben ik ook niet. Als we iedereen gaan adviseren om maar te stoppen die hier een vraag stelt zal het gedaan zijn met de drukte.
Klik om te vergroten...

Je gebruik komt gewoon onverantwoord op me over, sorry. No offence tegen jouw, zeg enkel mijn mening op je vraag. Ja, het is misschien wijzer om niet van dat soort oneliners te strooien, doch aan de andere kant is dit forum er ook om over gebruik te discussieren, dus zal ik me niet altijd inhouden :P
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#17
MetaalKonijn zei:
Je gebruik komt gewoon onverantwoord op me over, sorry. No offence tegen jouw, zeg enkel mijn mening op je vraag. Ja, het is misschien wijzer om niet van dat soort oneliners te strooien, doch aan de andere kant is dit forum er ook om over gebruik te discussieren, dus zal ik me niet altijd inhouden :P
Klik om te vergroten...

Onverantwoord? Nou daar hoef je je niet druk over te maken. Ik heb mijn verantwoordelijkheden duidelijk in kaart en zal dat niet op het spel zetten, nooit. Daar heb ik te veel voor meegemaakt afgelopen jaren.

Als je concreet en serieus iets opmerkt dat jij onverantwoord vindt dan wil ik daar graag met je over praten, maar stuur dan een PB.

Je moet niet je vooroordelen vertalen in zo'n botte suggestie.

Dat is namenlijk kwetsend voor me.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#18
nutsss zei:
MetaalKonijn zei:
Je gebruik komt gewoon onverantwoord op me over, sorry. No offence tegen jouw, zeg enkel mijn mening op je vraag. Ja, het is misschien wijzer om niet van dat soort oneliners te strooien, doch aan de andere kant is dit forum er ook om over gebruik te discussieren, dus zal ik me niet altijd inhouden :P
Klik om te vergroten...


Je moet niet je vooroordelen vertalen in zo'n botte suggestie.

Dat is namenlijk kwetsend voor me.
Klik om te vergroten...

Iemand zeggen dat ie misschien eens moet stoppen met speed kan ik nauwelijks een 'botte suggestie' noemen, eerder een verstandige zet. Verder, als jij van mening bent dat je verstandig gebruikt, okay, fine with me.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#19
inderdaad je zegt er zelfs nog misschien bij :mrgreen:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#20
spacekonijn zei:
inderdaad je zegt er zelfs nog misschien bij :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Jaa dat is dan wel weer netjes van hem :grin:
Ik ga er over nadenken! :rolleyes:


Ik heb er over nagedacht...
Nee ik stop nog niet! :mrgreen: :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."