#1
Ik ga heus geen rennie opsnuiven, ik denk dat het sowieso niet gaat werken en dat brandend gevoel heeft wel iets vind ik. Daarbij voel ik niet echt dat mijn neusbotje aan het wegrotten is.

dallandra zei:nee,ik denk niet dat dit gaat werken.
het maagslijmvlies is nl niet hetzelde als je neusslijmvlies.
je neemt namelijk een rennie als je maag teveel zuur produceerd,dit zuur produceren doet je maag altijd om je voedsel te verteren.
je neusslijmvlies darentegen produceert helemaal geen zuur.
een rennie helpt alleen tegen het overtollige zuur dat je maag produceerd,het helpt niet tegen de schade aan je maagslijmvlies oploopt door de chemische stoffen die je inneemt.
en dus zal het in je neus ook niet tegen de schade helpen.
en zo is het met alle middelen tegen maagzuur.
hun uiteindelijke doel is is het overtollige zuur in je maag neutraliseren,of ervoor zorgen dat je maag minder zuur gaat rpoduceren.
Ze helpen dus nooit tegen de schade!!
maverick zei:*edit*.. dus eigenlijk is het branderig gevoel gwn een teken vn slordige chemische processen (verkerde molverhouding stoffen), in de keukenlabjes word neit zo heel nauwekeurig gewerkt.. waardoor er nog wat grondstoffen teveel of te weinig zijn die dan reageren in je neus tot bijv. waterstofchloride.. pure amfetamine is idd neutraal dacht ik ja..
JewCookie zei:maverick zei:*edit*.. dus eigenlijk is het branderig gevoel gwn een teken vn slordige chemische processen (verkerde molverhouding stoffen), in de keukenlabjes word neit zo heel nauwekeurig gewerkt.. waardoor er nog wat grondstoffen teveel of te weinig zijn die dan reageren in je neus tot bijv. waterstofchloride.. pure amfetamine is idd neutraal dacht ik ja..
pure amfetamine is vloeibaar..

het ultime pep probleem opgelost
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."