Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNieuw idee tegen branderige pep

Nieuw idee tegen branderige pep

33 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#1
flash kieke zei:
Gewoon 5 of meer druppels water oplossen met speed en daarna de oplossing snuiven. Je hebt geen branderig gevoel en er gaat veel minder speed in aanraking komen met je neus en er gaat minder speed in je neeus blijven zitten.Alleen ga je wel een plotselinge gore smaak in je keel proeven dat wel na aantal seconde bijna voledig weg is.
Klik om te vergroten...

Water vind ik ook de beste oplossing :sunglasses: , na het snuiven van een dikke lijn pep, snuif ik een paar druppels water op. Het geeft even een gore smaak maarh is binnen enkele seconden weg!
X
XpRnzLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je het dan toch als oplossing snuift kan je het beter gewoon drinken i.p.v. het alsnog door je gok te jassen.. alleen maar meer troep :)

Ben zelf toch echt voorstander van snuiven, en het branden hoort daar gewoon bij. Zou het niet zo zijn heb ik niet dat 'speciale' gevoel bij het snatsen.

Over het Rennie idee, ga het dus ook niet proberen.. gaat al genoeg zut door
het neusje heen. Wel creatief bedacht trouwens!
T
TekyesssLid
01-01-2024, 00:00
#3
XpRnz zei:
Ben zelf toch echt voorstander van snuiven, en het branden hoort daar gewoon bij. Zou het niet zo zijn heb ik niet dat 'speciale' gevoel bij het snatsen.

Over het Rennie idee, ga het dus ook niet proberen.. gaat al genoeg zut door
het neusje heen. Wel creatief bedacht trouwens!
Klik om te vergroten...

Inderdaad, helemaal mee eens :)
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoe kom je bij het idee dat het neusslijmvlies op het maagslijmvlies lijkt? Bovendien is brandendmaagzuur het last hebben van maagsap (pH 2 of 3) in de slokdarm, vandaar dat het brandt. De maagwand is beschermd tegen het zuur.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
nutsss zei:
Stad en land afgelopen... NERGENS remmies te vinden! Snap jij het?
Klik om te vergroten...

Verkrijgbaar bij iedere zichzelf respecterende apotheeek.

Ontopic: Goed idee, ik ga het zeker proberen.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hee Meth666 snuif je nog altijd de mix met rennies? Hoe bevalt het nu?
m
meth666Lid
01-01-2024, 00:00
#7
nutsss zei:
Hee Meth666 snuif je nog altijd de mix met rennies? Hoe bevalt het nu?
Klik om te vergroten...



Soms wel soms niet, meestal vind ik het teveel werk, maar als me neus weer open gaat liggen een paar dage standaard tot hij weer genezen is :mrgreen:
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#8
nee,ik denk niet dat dit gaat werken.
het maagslijmvlies is nl niet hetzelde als je neusslijmvlies.
je neemt namelijk een rennie als je maag teveel zuur produceerd,dit zuur produceren doet je maag altijd om je voedsel te verteren.
je neusslijmvlies darentegen produceert helemaal geen zuur.
een rennie helpt alleen tegen het overtollige zuur dat je maag produceerd,het helpt niet tegen de schade aan je maagslijmvlies oploopt door de chemische stoffen die je inneemt.
en dus zal het in je neus ook niet tegen de schade helpen.
en zo is het met alle middelen tegen maagzuur.
hun uiteindelijke doel is is het overtollige zuur in je maag neutraliseren,of ervoor zorgen dat je maag minder zuur gaat rpoduceren.
Ze helpen dus nooit tegen de schade!!
m
meth666Lid
01-01-2024, 00:00
#9
dallandra zei:
nee,ik denk niet dat dit gaat werken.
het maagslijmvlies is nl niet hetzelde als je neusslijmvlies.
je neemt namelijk een rennie als je maag teveel zuur produceerd,dit zuur produceren doet je maag altijd om je voedsel te verteren.
je neusslijmvlies darentegen produceert helemaal geen zuur.
een rennie helpt alleen tegen het overtollige zuur dat je maag produceerd,het helpt niet tegen de schade aan je maagslijmvlies oploopt door de chemische stoffen die je inneemt.
en dus zal het in je neus ook niet tegen de schade helpen.
en zo is het met alle middelen tegen maagzuur.
hun uiteindelijke doel is is het overtollige zuur in je maag neutraliseren,of ervoor zorgen dat je maag minder zuur gaat rpoduceren.
Ze helpen dus nooit tegen de schade!!
Klik om te vergroten...


Je hebt niet echt goed gelezen he?
Als je de logisch nadenkt, a) je neusslijmvlies is niet indentiek aan je maag, maar het heeft wel de capaciteit om bijna iedere stof op te nemen die ook door je maagslijmvlies kan worden opgenomen. Als je pep snuift komt door het contact met het vocht in je neus, dan komt er waterstofchloride vrij, Waterstof chloride is HCL ---> hetzelfde wat in je maagje zit, hetzelfde wat de remmie neutraliseerd. Het enigste wat je krijgt is watervorming, zuurstof en calciumcloride. Amfetamine brand niet, en is neutraal voor je neusslijmvlies. Dus tenzij je pep vermengt is met je zogenaamde 'chemische stoffen' help de remmie wel. Dus tenzij je het niet zelf probeerd en/of basic reserch doet, laat je commentaar achterwege.
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#10
rennie snuiven is niet onderzocht dus denk ik dat het toch een andere bijwerking kan hebben, en die docenten zeiden niet laang geleden dat heroine grootste uitvinding na aspirine is
m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#11
tgaat er gwn om dat een rennie de zuurtegraad of de zuren vn de pep gwn neutraliseert.. waardoor er geen zuur meer is, waardoor je geen branderig gevoel hebt of wegrot omdat er geen zuur is, iig voorzover ik me kan bedenken zou het in theorie moeten werken.. ik heb ook scheikunde gehad.. en deze jongeman zegt ook dat t werkt dusj.. klinkt aannemelijk

ik vind ik het een zeer creatief en tof bed8 idee.. en als het werkt en verder geen invloedt heeft op de werking vn pep is het gwn een toffe uitvinding..

*edit*.. dus eigenlijk is het branderig gevoel gwn een teken vn slordige chemische processen (verkerde molverhouding stoffen), in de keukenlabjes word neit zo heel nauwekeurig gewerkt.. waardoor er nog wat grondstoffen teveel of te weinig zijn die dan reageren in je neus tot bijv. waterstofchloride.. pure amfetamine is idd neutraal dacht ik ja..
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#12
maverick zei:
*edit*.. dus eigenlijk is het branderig gevoel gwn een teken vn slordige chemische processen (verkerde molverhouding stoffen), in de keukenlabjes word neit zo heel nauwekeurig gewerkt.. waardoor er nog wat grondstoffen teveel of te weinig zijn die dan reageren in je neus tot bijv. waterstofchloride.. pure amfetamine is idd neutraal dacht ik ja..
Klik om te vergroten...

pure amfetamine is vloeibaar..
m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#13
JewCookie zei:
maverick zei:
*edit*.. dus eigenlijk is het branderig gevoel gwn een teken vn slordige chemische processen (verkerde molverhouding stoffen), in de keukenlabjes word neit zo heel nauwekeurig gewerkt.. waardoor er nog wat grondstoffen teveel of te weinig zijn die dan reageren in je neus tot bijv. waterstofchloride.. pure amfetamine is idd neutraal dacht ik ja..
Klik om te vergroten...

pure amfetamine is vloeibaar..
Klik om te vergroten...

daarom kan het nog wel neutraal zijn.. kzei nix over de fase van de stof :rolleyes:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#14
ach kom doe niet belachelijk,goeie speed brand gewoonweg even als de tering,so? hou je er niet van doe ut dan niet... :rolleyes: :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."