#1
Zot_Sollieke zei:Als het plakkerig is moet je zoals ik doen in plaats van al die moeite te doen om een lijn van dat spul te kunnen leggen, gewoon vinger in het zakje steken en dan vinger in het mondje effe lekker zabberen en die speed is ook weeral geconsumeerd.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
drie keer bedoel je?
dat is zo goor man... en je tanden ben je binnen no-time kwijt, spoel het dan weg met melk. Dat neutraliseert het zuur weer. Of koop liever in de smartshop lege capsules en vul die om vervolgens door te slikken. Niet vullen met plakkerige pep want het vocht laat de capsules smelten.
, dus leg het gewoon effies in de vensterbank zodat de zon erop schijnt 