Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsÜberplak Speed

Überplak Speed

22 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beter een soeplepel in de neus zoals gewoonvol zen afbeelding... :wink:
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#2
nutsss zei:
Zot_Sollieke zei:
Als het plakkerig is moet je zoals ik doen in plaats van al die moeite te doen om een lijn van dat spul te kunnen leggen, gewoon vinger in het zakje steken en dan vinger in het mondje effe lekker zabberen en die speed is ook weeral geconsumeerd.
:openmouth: :grin: :openmouth: :mrgreen: :openmouth:
Klik om te vergroten...

drie keer bedoel je? :grin:

dat is zo goor man... en je tanden ben je binnen no-time kwijt, spoel het dan weg met melk. Dat neutraliseert het zuur weer. Of koop liever in de smartshop lege capsules en vul die om vervolgens door te slikken. Niet vullen met plakkerige pep want het vocht laat de capsules smelten.
Klik om te vergroten...


Speed los in mn mond is idd ondenkbaar om de door jou gegeven reden.
Heb het namelijk een tijdje regelmatig gedaan toen ik nog wat jonger en vrij onwetend was. Alweer wat jaartjes terug, en is het gebit idd niet erg schoner van geworden. Maar gelukkig niets waarmee ik het grondig verpest heb.


Maar dit topic is zowiezo vrij oud :)
Vroeg me toendertijd af of er een `snel´ trucje was, maar niet echt dus.

Tegenwoordig heb ik ook bijna nooit meer van die plakkerige rommel. Dus dat is zowiezo wel mooi.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#3
TeQ zei:
nutsss zei:
Zot_Sollieke zei:
Als het plakkerig is moet je zoals ik doen in plaats van al die moeite te doen om een lijn van dat spul te kunnen leggen, gewoon vinger in het zakje steken en dan vinger in het mondje effe lekker zabberen en die speed is ook weeral geconsumeerd.
:openmouth: :grin: :openmouth: :mrgreen: :openmouth:
Klik om te vergroten...

drie keer bedoel je? :grin:

dat is zo goor man... en je tanden ben je binnen no-time kwijt, spoel het dan weg met melk. Dat neutraliseert het zuur weer. Of koop liever in de smartshop lege capsules en vul die om vervolgens door te slikken. Niet vullen met plakkerige pep want het vocht laat de capsules smelten.
Klik om te vergroten...


Speed los in mn mond is idd ondenkbaar om de door jou gegeven reden.
Heb het namelijk een tijdje regelmatig gedaan toen ik nog wat jonger en vrij onwetend was. Alweer wat jaartjes terug, en is het gebit idd niet erg schoner van geworden. Maar gelukkig niets waarmee ik het grondig verpest heb.


Maar dit topic is zowiezo vrij oud :)
Vroeg me toendertijd af of er een `snel´ trucje was, maar niet echt dus.

Tegenwoordig heb ik ook bijna nooit meer van die plakkerige rommel. Dus dat is zowiezo wel mooi.
Klik om te vergroten...

Vroeger zou het eventueel een mogelijke oplossing kunnen zijn om het los in de mond te doen, maar met de tolerantie van tegenwoordig zou ik abrupt een einde aan deze hobby maken. Een brokje is tot daar aan toe, maar een eetlepel is toch echt teveel van het goede..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."