#1
Beter een soeplepel in de neus zoals gewoonvol zen afbeelding... ![:wink:]()
nutsss zei:Zot_Sollieke zei:Als het plakkerig is moet je zoals ik doen in plaats van al die moeite te doen om een lijn van dat spul te kunnen leggen, gewoon vinger in het zakje steken en dan vinger in het mondje effe lekker zabberen en die speed is ook weeral geconsumeerd.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
drie keer bedoel je?![]()
dat is zo goor man... en je tanden ben je binnen no-time kwijt, spoel het dan weg met melk. Dat neutraliseert het zuur weer. Of koop liever in de smartshop lege capsules en vul die om vervolgens door te slikken. Niet vullen met plakkerige pep want het vocht laat de capsules smelten.
TeQ zei:nutsss zei:Zot_Sollieke zei:Als het plakkerig is moet je zoals ik doen in plaats van al die moeite te doen om een lijn van dat spul te kunnen leggen, gewoon vinger in het zakje steken en dan vinger in het mondje effe lekker zabberen en die speed is ook weeral geconsumeerd.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
drie keer bedoel je?![]()
dat is zo goor man... en je tanden ben je binnen no-time kwijt, spoel het dan weg met melk. Dat neutraliseert het zuur weer. Of koop liever in de smartshop lege capsules en vul die om vervolgens door te slikken. Niet vullen met plakkerige pep want het vocht laat de capsules smelten.
Speed los in mn mond is idd ondenkbaar om de door jou gegeven reden.
Heb het namelijk een tijdje regelmatig gedaan toen ik nog wat jonger en vrij onwetend was. Alweer wat jaartjes terug, en is het gebit idd niet erg schoner van geworden. Maar gelukkig niets waarmee ik het grondig verpest heb.
Maar dit topic is zowiezo vrij oud![]()
Vroeg me toendertijd af of er een `snel´ trucje was, maar niet echt dus.
Tegenwoordig heb ik ook bijna nooit meer van die plakkerige rommel. Dus dat is zowiezo wel mooi.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."