Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik word mega in de war als ik speed heb gebruikt en blow als ik omgeveer 3 joints rook en snuiff dan krijg ik een vreetkick van wiet maar kan niet slapen door de pep en ik word para ga in all kasten kijken of er niemande zit vaag nie??!!"
"hahaha je kan inderdaad helemaal para worden !!!! soms niet leuk meer :P :P"
"hahaha als je dan nog een joint kan draaie...k tril dan zo dat het vloeitje scheurt of alles pleurt er uit irritant ja"
"ja maar als je speed op heb heb je zo,n rookkick en een jointje smaak dan extra lekker !!! en indd te veel blowen in niet leuk je hebt nergens meer zin in word giggantich lui en krijg een gigantiche vreetkick !!! als ik blow voor het werken kan ik me beter direct ziek melden ma voor het slapen gaan is wel lekker alleen je krijgt zo,n droge bek dan moet je steeds uit bed om een slok drinken te nemen en dan uiteindelijk weer uit bed om dat je zo nodig moe4t plassen van al dat drinken en je kan s,ochtends je nest niet uit kome maar goed een joint blijft LEKKER hahaha :P :P"
"als de speed uit begint te werken en je gaat flink blowen word je in de war niet als je net een flinke snuif heb gehad dan verneem je er indd geen fuck van komt later en ik krijg als ik strak ben ook geen droge bek van het blowen das wel bter"
"maar het zijn indd 2 tegenpolen maar is dat ook extra schadelijk voor je lichaam ??"
"vooruit dan maar schrijf even anders omdat jullie het zo vreselijk vinden en trouwens waarom zegt iemand tegen mij dat ik anders moet schrijven terwijl die zelf ff ook gebruikt is ook msn taal hoor !!! stelletje chagerijnen"
"ow en zommes waarom zeur jij overal op als ik vragen mag ???? heb nou al een paar topics gezien waar mensen advies vragen en elke keer geef jij zo,n bot antwoord is niet lief van jou!!"
"gelukkig drink NOOIt alcohol ben geen drank mens maar een drugs mens"
"zit er tegenwoordig een gebruiksaanwijzing bij pep ?? zo zo dealers worden verstandig !!! enne nog wat als jij meer wiet in je lichaam hebt dan speed word je vaag dan heb je zeker nog nooit genoeg geblowt als je strak ben"