Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsÜberplak Speed

Überplak Speed

22 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey mensen,


Zojuist heb ik echt wat pep gehaald bij ene gast. Normaal als ik pep/ speed haal dan is het vrij plakkerig maar best goed kapot te hakken om goede lijnen van te leggen.

Nu is het echt zoooo fucking vast qua vorm dat het niet normaal meer is. Complete blokken pasta, heel leuk... en aan de korrels die ik van het zakje af heb gekregen te merken ook zeer goed spul :grin:
Alleen echt die fucking pasta krijg ik niet versneden om er een normale lijn van te leggen, weet iemand hier hoe ik er een beetje normaal spul van krijg?

Tijdje op een een warme plek bewaren zodat het droger wordt? Heb echt geen idee....
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#2
leg het gewoon eff op de verwarming, die je in deze tijd van het jaar wel niet aan zal hebben staan :rolleyes: , dus leg het gewoon effies in de vensterbank zodat de zon erop schijnt :wink: dan moet het wel lukken denk k
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#3
miss nog op een handdoek leggen ofzo dat het vocht er beter uittrekt :confused:
b
boelsLid
01-01-2024, 00:00
#4
dien pasta uitsmeren met een bankkaart over een cd-doosje, 10 min late uitdrogen en afschrape
m
meth666Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Het beste is om de pasta met een lepeltje over een groot vlak te prakken. Dan kan je het beste wat versnijdingsmiddel zoals caffaine erop gooien. Dit is zodat er vocht van de speed ook in de caffaine kan trekken. Het vocht wat verdampt bevat namelijk ook nog redelijk wat amphetamine. Droog het even 5 a 10 min onder de lamp (afhankelijk van de hoeveelheid). en dan is het droog genoeg om te versnijden. Nu verpoederd het heel makkelijk. Hierna laat ik het meestal nog een keer drogen aangezien het daarvoor vaak toch nog iets te nat is.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
gezien de datum van dit topic heb ik zo'n vermoede dat de speed al lang op is :grin:
m
meth666Lid
01-01-2024, 00:00
#7
jah och, was nieuw op het forum, verveelde me, dus jah wat moet je anders snachts doen :wink: :beer:
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Schoteltje warmmaken in de magnetron 2 minuten, dan de brokjes erop doen en om de minuut even aanharken, hoelanger je doorgaat hoe fijner het word
c
candyLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik zelf doe het zo op een c d papieren zakdoekje,paar keer deppen , heel even wachten , en hup met de bankkaart . is voor mij goed . :)
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#10
Yo mensen :)

Bedankt allemaal voor jullie reacties, nu weet ik het voor de volgende keer. Hoewel het er voorlopig even niet meer inzit gezien de zomer voorbij is.
5
5-HTLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als het mega nat is of plakkerig, doe ik altijd ff deppen met een Koffiefilter. Hier hecht de speed zich in iedergeval niet aan.
b
boelsLid
01-01-2024, 00:00
#12
5-HT zei:
Als het mega nat is of plakkerig, doe ik altijd ff deppen met een Koffiefilter. Hier hecht de speed zich in iedergeval niet aan.
Klik om te vergroten...

nee de speed oplossing hecht daar ni aan vast, maar da absorbeerd wel amfetamine

:beer:
Z
Zot_SolliekeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als het plakkerig is moet je zoals ik doen in plaats van al die moeite te doen om een lijn van dat spul te kunnen leggen, gewoon vinger in het zakje steken en dan vinger in het mondje effe lekker zabberen en die speed is ook weeral geconsumeerd.
:openmouth: :grin: :openmouth: :mrgreen: :openmouth:
Z
Zot_SolliekeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als het plakkerig is moet je zoals ik doen in plaats van al die moeite te doen om een lijn van dat spul te kunnen leggen, gewoon vinger in het zakje steken en dan vinger in het mondje effe lekker zabberen en die speed is ook weeral geconsumeerd.
:openmouth: :grin: :openmouth: :mrgreen: :openmouth:
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#15
^idd ff smeren, hooguit 5 minuten onder een lampje en klaar is karel
Z
Zot_SolliekeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als het plakkerig is moet je zoals ik doen in plaats van al die moeite te doen om een lijn van dat spul te kunnen leggen, gewoon vinger in het zakje steken en dan vinger in het mondje effe lekker zabberen en die speed is ook weeral geconsumeerd.
:openmouth: :grin: :openmouth: :mrgreen: :openmouth:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zot_Sollieke zei:
Als het plakkerig is moet je zoals ik doen in plaats van al die moeite te doen om een lijn van dat spul te kunnen leggen, gewoon vinger in het zakje steken en dan vinger in het mondje effe lekker zabberen en die speed is ook weeral geconsumeerd.
:openmouth: :grin: :openmouth: :mrgreen: :openmouth:
Klik om te vergroten...
je kan het ook in een bommetje doen, is beter voor je mond :beer:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zot_Sollieke zei:
Als het plakkerig is moet je zoals ik doen in plaats van al die moeite te doen om een lijn van dat spul te kunnen leggen, gewoon vinger in het zakje steken en dan vinger in het mondje effe lekker zabberen en die speed is ook weeral geconsumeerd.
:openmouth: :grin: :openmouth: :mrgreen: :openmouth:
Klik om te vergroten...

drie keer bedoel je? :grin:

dat is zo goor man... en je tanden ben je binnen no-time kwijt, spoel het dan weg met melk. Dat neutraliseert het zuur weer. Of koop liever in de smartshop lege capsules en vul die om vervolgens door te slikken. Niet vullen met plakkerige pep want het vocht laat de capsules smelten.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#19
Onder lampje voor een tijdje en hakken.
*
*cocacola*Lid
01-01-2024, 00:00
#20
spul tussen papiertje leggen en met pasje overheen strijke (stevig) 5 minuten laten liggen en klaar net zo droog !!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."