#1
angel1 zei:Psychonaut1976 zei:angel1 zei:stoppen met speed voor altijd heb ik het over, of toch voor hele lange tijd. en niet voor een dag. en waarom praat je telkens over asociaal?? heb je ervaring dan met dit onderwerp? ben je zelf lang dik geweest en is het je telkens niet gelukt om af te vallen dan?? ik vind het nogal cru dat je gelijk over asociaal begint. zet je eigen ervaring dan eens neer? voor iedereen is het anders. dus meteen asociaal noemen is een vooroordeel. en nee, ik voel me niet aangesproken omdat ik zo reageer. ik ben niet dik. dit is gewoon mijn mening hierover, niet over aangesproken voelen
Je moet ook goed lezen he...ook al stop je met speed je maag kan in de tussentijd niet zoveel meer hebben dus als je vanaf dan niet meer Asociaal gaat vreten lukt het best.
Haha en nee ik ben zelf niet dik..
Stoppen met speed lijkt mij niet moeilijk,als je dat gebruikt 2 dagen heb je dr echt geen zin meer in omdat je nachten overslaat en weer energie moet opbouwen.
Met asociaal vreten bedoel ik iemand die ontbijt,luncht,s'avonds eet *veelal verkeerd voedsel* en daarnaast nog eens zakke chips naar binnen kiept en dan gaat klagen over over gewicht..
Is dat cru? vind ik wel meevallen
Maar ik begrijp je reactie wel,je kan er even niet mee over weg dat iemand zo makkelijk reageerd op zo'n onderwerp omdat jezelf eigenlijk toch wel een beetje een dikkerd bent ,,,is het niet?
Althans ik lees dat je 12 kg bent afgevallen? Als ik dat bv zou doen moet ik worden opgenomen om aan te sterken![]()
Dus niet ik zit ergens mee,maar jij zelf....
Een slechte eigenschap van dikkerds is ook dat ze gaan lopen reflecteren op de buiten wereld zoals jij boven laat zien..of in een vliegtuig...goh wat zijn die stoelen krap,lift te klein etc etc..
je kent me niet,( houden zo) je hebt totaal geen idee hoe ik eruit zie ofzo. dus die belachelijke oordelen mag je voor jezelf houden.en dat als jij afvalt moet worden opgenomen, tja das dan zielig voor jou. en aangezien je dat zo zegt, kan k er ook mooi uit opmaken dat je er dus zelf geen ervaring mee hebt. en mij dik noemen terwijl je niet eens weet hoe ik eruit zie is natuurlijk ook zielig. dat ik er zo op reageer hoeft niet eens wat met mezelf te maken te hebben. maar dat weet je ook niet, wil je waarschijnlijk niet eens weten aangezien je je oordelen al klaar hebt
en over dat je maag niet zoveel kan hebben na een tijdje van weinig eten? misschien de eerste paar dagen, maar zo snel als de maag wat gekrompen is, zo snel zet ie ook weer uit, dat zou jij als ik-weet-alles-beter toch moeten weten![]()
Tsja iemand die zomaar ff 12 kg afvalt lijkt mij nogal aan de dikke kant,maar doet boeit me idd weinig verder..
En dat als ik 12 kg zou afvallen opgenomen moet worden is juist mooi want dat betekend dat ik iig niet dik ben he..
Dat je maag weer snel uitzet heeft een reden die ik nu voor de 3e keer noem..omdat je dan asociaal hebt zitten vreten..
succes verder...


en mijn reracties ook