Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsburenruzie's door speed..

burenruzie's door speed..

64 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
kaja zei:
ach ik loop achter zie ik

@onsamenhangende teksten supervlieg ?
wil best toegeven dat ik een naieve doos ben hoor
maar geloof dat ik jou ook niet echt kan volgen nu
mss herken je teveel van jezelf en staat het je tegen ?
Klik om te vergroten...

Leer gewoon ff deftig schrijven. En zoek hulp.
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik ben het niet met supervleig eens!!

je moet gewoon kunnen leven in je eigen woning
ook al woon je in een flat kijk als je nou muziek op 12 zet midden in de nacht dat kan gewoon niet. maar je moet zeker kunnen leven dus dat wil zeggen gewoon normaal kunnen lopen in je eigen woning eten drinken naar de wc gaan douche etc etc etc
als jij wil douchen midden in de nacht moet jij dat weten
als jij niet wil slapen snachts dan moet jij dat tog weten je moet gewoon geen overlast bezorgen aan de buren door dingen TE HARD te doen.

en kaja ik zou aan de ene kant gewoon scheid hebben aan je buren ( dat heb ik afentoe ook nog steeds niet hoor)
en zeker als het nog geen 10 uur is gewooon je gang gaan en vanaf 10 uur een btje te minderen. ik weet ong. hoe je je voelt
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#3
ga nou maar slapen, dan zul je merken dat deze drukte voor niets is geweest. Damn je lijkt doodkapje wel........
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#4
Frisko zei:
Supervlieg zei:
Tering, is de topicmaker nou naief of ligt het aan mij. Ja je gebruikt speed en gaat er nachten op door. Tuurlijk wordt je paranoia en er bestaat idd ook de kans dat de buren last van je hebben. Vrij logisch en het lijkt me aan jou je aan te passen. Het is dan wel je eigen huis maar we leven in een samenleving en moeten ons aan ons allen aanpassen.

En ik zou maar rekening mee houden dat het niet de paranoia is want je onsamenhangende teksten klinken behoorlijk paranoia. Nachtje slapen en nog een keer proberen misschien?
Klik om te vergroten...
ik denk eerlijk gezegd niet dat de topicstarter naar hier gekomen is om door u afgekraakt te worden...
kunt da ook op een vriendelijke manier vragen om een beetje anders te typen :beer: :) :wave:
Klik om te vergroten...
Nee, soms is het gewoon nodig de waarheid recht in iemands gezicht te zeggen en die is soms keihard. En ik zeg het allemaal puur uit eigen ervaring. Ik woon met huisgenoten samen en probeer altijd mijn nachtelijke doorhaalpraktijken te verbergen. Denk ze dan ook te horen e.d. vanuit een flinke paranoia. Echter ben ik me bewust van die paranoia en kan ik me er niet druk om maken. En het feit dat ze mijn teksten niet begrijpt bewijst dan ook keihard mijn gelijk.
k
kajaLid
01-01-2024, 00:00
#5
geen moeite met die keiharde waarheid
liever een confrontatie dan kop in het zand
maar hoe er wordt beweerd en geconcludeerd
gaat ongeveer net zo snel als een speed trip
wordt er meer ingevuld dan gevraagd
wat ok is want ik snap de kritiek wel
(ja .. toch wel :wink: )

dutch-lycan je begrip doet me goed
geeft wat evenwicht aan dit topic

wat het deftig schrijven' aangaat kon
de plank niet verder worden misgeslagen
maar ook dat is ok :beer: cheers!

met dank voor de vriendelijke ontvangst


groet kaja :wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
De speed maakt je na 24 uur wel zo fucking para dat ik inderdaad de radio niet meer hoef aan te zetten.
Kloppen en andere geluiden zouden wel eens een pure fictieve speed frenz kunnen zijn ...

Ik hoor echt van alles na 12 uur pep.

Groet

Stonie
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
slapen ja .... en afbouwen dat zel zeker helpen.

Stoppen is misschien onmogelijk maar anders kom je zo wie zo dieper in de shite.

Groetjes

Stonie
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
^ Stoppen kan alleen als je het echt zelf wil :mrgreen:
a
angel-devilLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kanja..

Als eerste vind ik het goed van je..om je verhaal hier te plaatsen...

zoals nutsss eerder op deze site heeft gezet over verslaving en keuzes maken erin en mensen verliezen door je gebruik:
Je kan niet de keuzes van een ander bepalen.En zo is het hele leven. We verwijten anderen onze ellende. Maar de enige waar je iets aan kan veranderen ben jezelf. En dan veranderd de wereld om ons heen vanzelf mee.

Ik merk ook dat Kanja de hele tijd positief blijft en nergens een para
gedachte (tekst) naar voren is gekomen.. .. waar halen jullie dat vandaan


Ze vraagt om hulp en krijgt van vele hier een snauw..
waarom? Is het hier niet om elkaar te adviseren over bepaalde dingen.. of om elkaar te helpen .. daar is een forum toch voor
..

afijn..
Sinsdien is geleidelijk aan alles in gaan storten wat nog overeind stond en dat betreft met name het contact met familie en buren..
Mbt die laatste hoopte ik hier herkenning te vinden en wellicht wat steun
Klik om te vergroten...

Mijn vragen zijn .. hoe is het gekomen dat het contact met je familie is verbroken?
Je zegt ook dat je een keer bij de buren aan de deur hebt gestaan.. eigenlijk heb je niet eens een concreet antwoordt waarom de buren denken dat je overlast bezorgd..
Denk je zelf dat je overlast bezorgd/ door wat eventueel?

Kan je eens beschrijven hoe een avond er voor jou uitziet???

bedankt
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat mooi versierd, je tekst. :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Als je veel speed gebruikt vernietig je je sociale leven om je heen. De speed ruineert alles om je heen.
Die zekerheid die de speed je in het begin geeft transformeert in een onzekerheid als je de speed niet meer kunt innemen.

Zo verlies je langzaam contact met je ouders je broers je geliefde en jezelf.

daarom moet je niet denken dat je er ongeschonden mee weg komt eenmaal in periode 7 gaat het heel hard.
De pijn wordt groter het gat wordt groter om terug te keren naar de realiteit.

ik kan niet solliciteren zonder pep .... of ik na de dag niet doorkomen zonder pep.

Periode 8 is er dan al.

@ K,

Je zal echt alles op alles moeten zetten om de situatie beter onder controle te krijgen.

Groetjes

Stonie Ex Junkie
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#12
hehe, trek gezellig bij mij binnen. ik zoek nog iemand om de huur te delen, mij kan je niet wakker houden heb insomnia. en de muren en vloeren zijn supergeluidsvriendelijk.... is het toevallig poetsen en opruimen wat je snachts uitspookt hoef je zelfs geen huur te betalen.
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Tis toch te belachelijk voor woorden, dat je buren bij het minste of geringste gaan lopen klagen en bonken en treiteren.

aangifte doen tegen het treiteren helpt misschien?

je doet niets verkeerd.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#14
quotethemadraven zei:
hehe, trek gezellig bij mij binnen. ik zoek nog iemand om de huur te delen, mij kan je niet wakker houden heb insomnia. en de muren en vloeren zijn supergeluidsvriendelijk.... is het toevallig poetsen en opruimen wat je snachts uitspookt hoef je zelfs geen huur te betalen.
Klik om te vergroten...

Ja waarom niet eh. :beer:
a
angel-devilLid
01-01-2024, 00:00
#15
Saivy zei:
Wat mooi versierd, je tekst. :)
Klik om te vergroten...
thanks


lysergine25 Als je veel speed gebruikt vernietig je je sociale leven om je heen. De speed ruineert alles om je heen.
Die zekerheid die de speed je in het begin geeft transformeert in een onzekerheid als je de speed niet meer kunt innemen.
Klik om te vergroten...

Is het dan vanwege de fam. of vrienden jou in de steek laten.. of is het andersom dat je daar zelf geen zin in hebt???
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Het interessert je steeds minder ... je familie vraagt zich heus wel af wat er in je hoofd omgaat.

zo is het nou eenmaal.

:hearteyes:
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#17
tsjah.....

@TS: je zegt zelf al dat je wilt stoppen/minderen d.m.v. een detox, dus je bent je er al van bewust dat je niet goed bezig bent zo dus das alvast een begin. probeer te stoppen iig.
dat je zoveel problemen hebt met je buren, ligt ook misschien wel aan je buren wat al door sommige mensen gezegd is hier.
als je zo paranoia bent kun je misschien ook het gebonk etc persoonlijk opvatten terwijl het misschien bedoelt is voor andere buren die (geluids)overlast veroorzaken? en probeer huishoudelijke dingen overdag te doen zodat je evt. s'nachts als je high bent dat niet hoeft te doen en dus kan blijven zitten? en gebruik een koptelefoon i.p.v. je speakers <--- goeie tip die ik ergens las hier.

zelf woon ik in een flat met betonnen vloeren en een erg goeie isolatie ook voor geluid, dus ik kan als ik een nachtje doorhaal rustig me gang gaan zeg maar, maar ik weet nog wel dat toen ik bij me ouders woonde of op de camping in m'n caravaan als de buren er ook waren dat ik probeerde om zo stil mogelijk te zijn als ik on the dope was zeg maar, dus ik kan me best voorstellen dat je paranoia wordt. maar probeer toch rustig te blijven, want hoe meer en harder je probeerd om stil te doen hoe meer herrie je maakt.
suc6 ermee en hou ons op de hoogte!
k
kajaLid
01-01-2024, 00:00
#18
heb weer nachtje geslapen :mrgreen:
net zoveel ruimte voor negativiteit als gisteren
dus kan de nieuwe reactie's minstens zo waarderen
als de zinnige die daaraan vooraf gingen
many thankyou's voor wie mee denkt

moet zeggen dat ik het lastig vind maar
wil graag nog 's proberen te reageren
omdat ik altijd wel wat op kan pikken
mss toe kan passen van jullie feedback
al is die pittig of aan de harde kant

natuurlijk herken ik wel dingen als het
over paranoia achtige beleving gaat
maar dat speelde al voor m'n gebruik
omdat ik gewoon vrij angstig tiepje ben
en hier via therapie niet vanaf ben geraakt
niemand hoeft me te zeggen dat ik hulp nodig heb
daar ben je na 'n opname of 20 echt wel van doordrongen
ben me ook voortdurend bewust van hoe slecht de speed is
voor juist die angsten waarvan ik probeer te vluchten :flushed:

de effecten van slaapgebrek in combi met speed
verwarde ik in het begin met een paniekaanval
maar weet ik nu te herkennen en te plaatsen
het blijft een kwestie van slaap en eten pakken..

nick de neger ik weet idd niet of ik écht wil stoppen
de dagen door zonder middelen is voor mij ‘n realiteit
waarin m’n stoornissen vs pijn die erbij hoort centraal staan
wel zie ik de noodzaak van het stoppen voor mezelf en mijn omgeving
want stonie als het nodig is ben ik niet bang om
alles op alles te zetten, zeker voor dierbaren
terecht dat je zegt dat dat nu echt moet


angel devil :) you are sweet
om antwoord te geven op je vragen ; het contact
met mijn familie is niet verbroken wel problematisch
ze vinden me veranderd, niet zo heel leuk zeggen ze
en mijn moeder ging speed-googlen.. dan weet je 't wel


mbt die overlast .. ik denk dat het genoeg was dat
ik 's nachts wakker was , rond liep naar de wc ging
soms 's een kraan aanzette hoestte nieste struikelde :wink:
'n penetrante weedwalm verspreidde rondom m'n woning
voor een periode van aaneensluitend aantal weken
in de buurt van licht slapende gespannen mensen
(wellicht werden ze gespannen door slaap gebrek)
die 's ochtends vroeg op moeten voor werk of kids bv


alle tips die hier gegeven zijn zijn niet voor niks
een flat kan nou eenmaal erg stil zijn en gehorig
het is simpel pech hebben dat in de 3 gevallen bij mij
de dame's in kwestie net lichtelijk eh uit hun doen waren
en ik met m'n speed de druppel werd in hun emmertje

..zoiets

het enige wat ik nu nog kan doen is m'n eigen aandeel nemen
en stoppen met nachtelijk gespook totdat detox begint

thunder droopy jij schrijft hoe harder je probeert zachtjes te doen
hoe luidruchtiger je in feite wordt en dat vind ik 'n goeie
want je doet geforceerd , laat dingen vallen , stoot je
je had trouwens ook een punt in de geluidsoverlast die
ze onderling buiten mij om produceren/van elkaar hebben
in m'n nieuwe woning heeft rechts van me oorlog met boven me
ze bonken elkaar werkelijk de keet uit en mij automatisch erbij
ondertussen verwarren ze mij met elkaar en heb ik zoiets van
damn hier kan ik nooit normaal ( lees : rustig) wonen dus

ook niet zonder speed



duss quotethemadraven.. :wave: of nutssss
where ever you are .. :wink:

groet kaja
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#19
natuurlijk herken ik wel dingen als het
over paranoia achtige beleving gaat
maar dat speelde al voor m'n gebruik
omdat ik gewoon vrij angstig tiepje ben
en hier via therapie niet vanaf ben geraakt
niemand hoeft me te zeggen dat ik hulp nodig heb
daar ben je na 'n opname of 20 echt wel van doordrongen
ben me ook voortdurend bewust van hoe slecht de speed is
voor juist die angsten waarvan ik probeer te vluchten Embarassed
Klik om te vergroten...

20 keer brrr, ben zelf 2 keer "genezen" geweest en achteraf bekeken deugd het systeem niet. De eerste paar dagen om een oogje op je te houden, of echte ziekenzorg. Maar het idee van je te herprogrammeren (zij zullen dat nooit toegeven maar dat is het wel) werkt niet. In een ziekenhuis word je nog zieker als je te lang blijft. En op een afdeling psych nog zotter. Eeurm begin maar te pakken ik kom je halen. :beer:
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik moest ook direct aan Nutsss denken. Kunnen jullie niet naast elkaar gaan wonen?

Succes met alles hoor!!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."