#1
boterkoek17 zei:Tis toch te belachelijk voor woorden, dat je buren bij het minste of geringste gaan lopen klagen en bonken en treiteren.
aangifte doen tegen het treiteren helpt misschien?
je doet niets verkeerd.
Jij hebt nooit lawaaierige buren gehad dan, want het is gewoon irritant als maar kan, en die buren weten dan meeste van de tijd niet dat ze voor overlast zorgen. Dus jij denkt dat het gering is en niet hoorbaar maar-----
Ik heb buren gehad die van middernacht tot smorgens hun TV aan hebben, en het is niet hard maar je hoort het wel enje kan er niet door slapen, net zachte gebonk tegen mijn muur. En dan heb ik een gast gehad die drugs gebruikte en weleens tegen zichzelf praatte, schreeuwde en kasten neergooide diep in de nacht...ik zat te bedenken hoe ik hem het beste zou kunnen vermoorden na een paar nachten, bij wijze van spreken.
Altijd netjes eerst aangesproken en heel rustig uitleggen (voor die TV buur heb ik zelfs een koptelefoon van 60 euro gekocht..... jaaaa dat lees je correct), dan is het een paar dagen ok maar dan begint men weer.... rot toch effe op, asociale mongolen. Dus verhuis ik maar ipv voor geweldpleging de bak in te moeten.
Hou je gewoon stil na 23uur, hup koptelefoon in en geen drugs gebruiken waarmee je je controle verliest diep in de nacht. Is dat teveel gevraagd? Mensen die lawaaierige buren hebben meegemaakt weten precies waar ik het over heb en ze zouden geen medelijden tonen voor deze topicstarter.
