Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsburenruzie's door speed..

burenruzie's door speed..

64 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
o
oollppLid
01-01-2024, 00:00
#1
boterkoek17 zei:
Tis toch te belachelijk voor woorden, dat je buren bij het minste of geringste gaan lopen klagen en bonken en treiteren.

aangifte doen tegen het treiteren helpt misschien?

je doet niets verkeerd.
Klik om te vergroten...

Jij hebt nooit lawaaierige buren gehad dan, want het is gewoon irritant als maar kan, en die buren weten dan meeste van de tijd niet dat ze voor overlast zorgen. Dus jij denkt dat het gering is en niet hoorbaar maar-----

Ik heb buren gehad die van middernacht tot smorgens hun TV aan hebben, en het is niet hard maar je hoort het wel enje kan er niet door slapen, net zachte gebonk tegen mijn muur. En dan heb ik een gast gehad die drugs gebruikte en weleens tegen zichzelf praatte, schreeuwde en kasten neergooide diep in de nacht...ik zat te bedenken hoe ik hem het beste zou kunnen vermoorden na een paar nachten, bij wijze van spreken.

Altijd netjes eerst aangesproken en heel rustig uitleggen (voor die TV buur heb ik zelfs een koptelefoon van 60 euro gekocht..... jaaaa dat lees je correct), dan is het een paar dagen ok maar dan begint men weer.... rot toch effe op, asociale mongolen. Dus verhuis ik maar ipv voor geweldpleging de bak in te moeten.

Hou je gewoon stil na 23uur, hup koptelefoon in en geen drugs gebruiken waarmee je je controle verliest diep in de nacht. Is dat teveel gevraagd? Mensen die lawaaierige buren hebben meegemaakt weten precies waar ik het over heb en ze zouden geen medelijden tonen voor deze topicstarter.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mee eens, wat verwacht je nou van ons? Je moet gewoon afkicken, desnoods heel je een shitload aan Iboga (google maar eens) en probeer je het maar eens zo, schijnt hardcore junkies in een keer eraf te krijgen. Het probleem ligt in ieder geval voor 100% bij JOU, dus daar moet je ook beginnen.
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#3
oollpp zei:
boterkoek17 zei:
Tis toch te belachelijk voor woorden, dat je buren bij het minste of geringste gaan lopen klagen en bonken en treiteren.

aangifte doen tegen het treiteren helpt misschien?

je doet niets verkeerd.
Klik om te vergroten...

Jij hebt nooit lawaaierige buren gehad dan, want het is gewoon irritant als maar kan, en die buren weten dan meeste van de tijd niet dat ze voor overlast zorgen. Dus jij denkt dat het gering is en niet hoorbaar maar-----

Ik heb buren gehad die van middernacht tot smorgens hun TV aan hebben, en het is niet hard maar je hoort het wel enje kan er niet door slapen, net zachte gebonk tegen mijn muur. En dan heb ik een gast gehad die drugs gebruikte en weleens tegen zichzelf praatte, schreeuwde en kasten neergooide diep in de nacht...ik zat te bedenken hoe ik hem het beste zou kunnen vermoorden na een paar nachten, bij wijze van spreken.

Altijd netjes eerst aangesproken en heel rustig uitleggen (voor die TV buur heb ik zelfs een koptelefoon van 60 euro gekocht..... jaaaa dat lees je correct), dan is het een paar dagen ok maar dan begint men weer.... rot toch effe op, asociale mongolen. Dus verhuis ik maar ipv voor geweldpleging de bak in te moeten.

Hou je gewoon stil na 23uur, hup koptelefoon in en geen drugs gebruiken waarmee je je controle verliest diep in de nacht. Is dat teveel gevraagd? Mensen die lawaaierige buren hebben meegemaakt weten precies waar ik het over heb en ze zouden geen medelijden tonen voor deze topicstarter.
Klik om te vergroten...

in jouw situatie kan ik me goed voorstellen dat je er gek van wordt, maar

volgens mij loopt de topicstarter niet te schreeuwen, gooit hij/zij (nog) niet met kasten en heeft ze de TV niet hoorbaar luid aan, hij/zij loopt zelfs op zijn/haar tenen door het huis. als dit niet waar blijkt te zijn heb je gelijk.
maar als ik je goed begrijp, zou in jouw optiek iemand die nachtdiensten draait en na zijn werk nog ff wakker blijft eveneens niet passen in het rijtje van goede buren.

over de speedverslaving zijn we het er allemaal over eens dat dat niet goed is en dat het verstandig om daar zo snel mogelijk van af te komen.

maarja, een niet-verslaafde kan makkelijk praten.

@Kaja, ik hoop dat je snel van de speed af komt en weer een normaal, rustig en burgelijk leventje kan gaan leiden met vrienden, familie en wellicht tevreden buurtjes.
o
oollppLid
01-01-2024, 00:00
#4
klopt wel wat je zegt boterkoek, maar ik leef ook wel eens snachts en dan hou ik er toch rekening mee. als alle buren over haar klagen dan ligt het toch niet aan de buren denk ik maar aan haar, en ze merkt het niet.

Adrenochroom, iboga heb ik weleens geprobeerd in poedervorm (niet dat ik verslaafd ben aan iets, maar ik wilde het proberen) en ik kreeg er de ergste vorm van hoofdpijn van, mijn schedel leek wel open te breken, 2 dagen lang was ik superziek en at ik niks. Dankzij iboga stopte ik met iboga, hehe :mrgreen:
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ik denk uiteindelijk dat ook niet de overlast in de vorm van geluid e.d. door buren als probleem wordt gezien (in dit geval).

Het feit dat er een junkie naast je woont, en dat hebben ze snel genoeg door, vormt een iets groter probleem en bedreiging.

Kaja, je bent een stoute junkie! :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."