Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"met dank voor dit topic erg informatief (en belangrijk) voor me om in een periode als deze te lezen"
"ehm deranged nutsss is my man' ? graag toelichting kbedoel dit is toch een drugsforum right en al heeft mss niemand echt een excuus voor het maken van verkeerde keuze's .. ik gebruik niet (alleen) voor m'n lol lysergine ik kom hier net binnen vallen mag ik je vragen wat periode 7 inhoudt ? groet kaja"
"merci play bunny zal nutss 's lezen enne deranged indrukwekkend hoor dat jij vanaf daar in kunt schatten of ik last van paranoia heb of dat mensen echt last van me ondervinden bespaar je gerust de moeite van verdere reactie's wederom merci groet kaja"
"ja da's leipe shit herkenbaarder kan niet ouwe en je wordt er nog touchy van ook gelukkig ben ik nog niet helemaal vant padje en zie ik steeds beter mijn aandeel in de zooi waar ik in terecht ben gekomen de wijze gebruikers' hier .. zijn dat gebruikers die recreatief cq gedoseerd gebruiken ? groet kaja"
"not here to make war not at all m'n defensieve houding is ontstaan door m'n situatie en omdat ik het niet eens ben met generalisatie - op wat voor manier dan ook ben hier om te babbelen niet voor discussie groet kaja"
"kbegin met het serieus nemen van het probleem zodra buren tegen me beginnen te bonken of schreeuwen ; in mijn ogen heb ik dan al rotzooi gemaakt die ik moet ruimen vroeger deed ik alles 's nachts (daar ik manisch depressief ben) en ben daar direct mee gestopt toen ik klachten kreeg de laatste maanden deed ik idd niets etreems liep ik op m'n tenen door m'n woning mja .. vloeren en trappen kraken en zelfs het doortrekken vd wc kan mensen na verloop van tijd blijkbaar goed gek maken (tenslotte hou ik ze uit hun slaap ) had afgelopen nacht m'n 1ste slaapnacht in tijden in een poging m'n gespook de kop in te drukken dus maar het zal best zwaar zijn m'n patronen te veranderen en om de 1 of andere reden woon ik altijd naast - met alle respect hoor - lichtelijk overspannen moedertjes die overdag letterlijk de tent afbreken met stampende koters of slaande ruzie's met manlief maar na 8-en stilte eisen ben ik nou echt zo onredelijk - ben eigenlijk zeer rustige buuf groet kaja"
"zou graag weten wat dan dan volgens jou zegt supervlieg .. want ik ben wel naar mijn buren toe gegaan voor navraag de 1ste keer was midden in de nacht toen buuflief de tent af brak ; zij en en haar vriend lieten me gewoon voor de deur staan de dag erop deden ze wel open en kreeg ik verbaasde ogen of ze last van mij hadden en er die nacht iets was gebeurd ..? '' neeehoor niets aan de hand'' dus goed wat kun je dan nog zonder té persoonlijk te worden nu in de tweede situatie op mijn nieuwe woning geef ik toe dat ik me te angstig voel nog om de confrontatie op te zoeken mede omdat er al een andere buren ruzie gaande blijkt te zijn .. en dame 1 en dame 2 elkaar afgelopen vrijdag de hersens in geslagen hebben ergens onder mijn balkon vroeg of laat bel ik wel aan bij dame 1 maar dame 2 veroorzaakt zelf in die mate overlast dat ik me afvraag wat wijsheid is sorry hoor peoples maar als ik dit niet een btje uitleg klinkt het waarschijnlijk niet zoals het echt gelopen is jullie klinken wat sceptisch naar mij toe wat ik ergens kan begrijpen natuurlijk maar toch .. ik heb een dosis pech en wil niet dat die speed dalijk alles nog meer gaat verergeren c'est tout"
"heb je gelijk in lysergine - in het gegeven dat jullie me niet kunnen helpen wat de woning en het verhuizen aangaat en ja als dit zo doorgaat verhuis ik opnieuw mijn vraag / behoefte aan delen zat 'm in de onzekerheid over de overlast die ik veroorzaak als speed gebruiker iets wat ook op zou gaan voor mensen die coke gebruiken of xtc ed. maar ik zal eerst eens wat meer lezen hier om een indruk te krijgen van wat jullie hier zoal doen en wat de insteek' is zeg maar wilde niemand tegen het hoofd stoten als eh bad ass newbie junkie '"
"yep dutch-lycan dat wil ik wel me hutje op de hei en nee heb de middelen niet want ben te verknipt dus heb wajong uitkering en da's niet bepaald toereikend woon net als jij op flat , loop jij ook op je tenen ja ? het is ook wel zoals lysergine zegt want we zitten in nederland nogal op elkaars lip en dan heb je dat nou eenmaal .. maar om terug te komen op dat touchy' --> ik trek die korte lontjes en agressie van mensen niet meer en als je mensen 's nachts - op wat voor manier dan ook wakker houdt kun je zeker agressie verwachten"
"lysergine / stonie @ takkewijf ja is ook een optie geen snuivende pubers aan de deur geen druk volk dealers maar om nou te zeggen dat we doorsnee zijn .. nee en soms werkt alleen dat al als een rode lap heb ik gemerkt nou nick de neger .. je kunt op gegeven moment de agressieve gerichte bonken steeds moeilijker onderscheiden van de doorsnee bonk weet je wel en als er iets is waar ik wél paranoia in ben .. is het voor de paranoia zelf kom op hee wil me geen dingen in gaan beelden hoor !! groet kaja"