Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsburenruzie's door speed..

burenruzie's door speed..

64 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#1
^ Stoppen kan alleen als je het echt zelf wil :mrgreen:
a
angel-devilLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kanja..

Als eerste vind ik het goed van je..om je verhaal hier te plaatsen...

zoals nutsss eerder op deze site heeft gezet over verslaving en keuzes maken erin en mensen verliezen door je gebruik:
Je kan niet de keuzes van een ander bepalen.En zo is het hele leven. We verwijten anderen onze ellende. Maar de enige waar je iets aan kan veranderen ben jezelf. En dan veranderd de wereld om ons heen vanzelf mee.

Ik merk ook dat Kanja de hele tijd positief blijft en nergens een para
gedachte (tekst) naar voren is gekomen.. .. waar halen jullie dat vandaan


Ze vraagt om hulp en krijgt van vele hier een snauw..
waarom? Is het hier niet om elkaar te adviseren over bepaalde dingen.. of om elkaar te helpen .. daar is een forum toch voor
..

afijn..
Sinsdien is geleidelijk aan alles in gaan storten wat nog overeind stond en dat betreft met name het contact met familie en buren..
Mbt die laatste hoopte ik hier herkenning te vinden en wellicht wat steun
Klik om te vergroten...

Mijn vragen zijn .. hoe is het gekomen dat het contact met je familie is verbroken?
Je zegt ook dat je een keer bij de buren aan de deur hebt gestaan.. eigenlijk heb je niet eens een concreet antwoordt waarom de buren denken dat je overlast bezorgd..
Denk je zelf dat je overlast bezorgd/ door wat eventueel?

Kan je eens beschrijven hoe een avond er voor jou uitziet???

bedankt
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat mooi versierd, je tekst. :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je veel speed gebruikt vernietig je je sociale leven om je heen. De speed ruineert alles om je heen.
Die zekerheid die de speed je in het begin geeft transformeert in een onzekerheid als je de speed niet meer kunt innemen.

Zo verlies je langzaam contact met je ouders je broers je geliefde en jezelf.

daarom moet je niet denken dat je er ongeschonden mee weg komt eenmaal in periode 7 gaat het heel hard.
De pijn wordt groter het gat wordt groter om terug te keren naar de realiteit.

ik kan niet solliciteren zonder pep .... of ik na de dag niet doorkomen zonder pep.

Periode 8 is er dan al.

@ K,

Je zal echt alles op alles moeten zetten om de situatie beter onder controle te krijgen.

Groetjes

Stonie Ex Junkie
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#5
hehe, trek gezellig bij mij binnen. ik zoek nog iemand om de huur te delen, mij kan je niet wakker houden heb insomnia. en de muren en vloeren zijn supergeluidsvriendelijk.... is het toevallig poetsen en opruimen wat je snachts uitspookt hoef je zelfs geen huur te betalen.
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Tis toch te belachelijk voor woorden, dat je buren bij het minste of geringste gaan lopen klagen en bonken en treiteren.

aangifte doen tegen het treiteren helpt misschien?

je doet niets verkeerd.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
quotethemadraven zei:
hehe, trek gezellig bij mij binnen. ik zoek nog iemand om de huur te delen, mij kan je niet wakker houden heb insomnia. en de muren en vloeren zijn supergeluidsvriendelijk.... is het toevallig poetsen en opruimen wat je snachts uitspookt hoef je zelfs geen huur te betalen.
Klik om te vergroten...

Ja waarom niet eh. :beer:
a
angel-devilLid
01-01-2024, 00:00
#8
Saivy zei:
Wat mooi versierd, je tekst. :)
Klik om te vergroten...
thanks


lysergine25 Als je veel speed gebruikt vernietig je je sociale leven om je heen. De speed ruineert alles om je heen.
Die zekerheid die de speed je in het begin geeft transformeert in een onzekerheid als je de speed niet meer kunt innemen.
Klik om te vergroten...

Is het dan vanwege de fam. of vrienden jou in de steek laten.. of is het andersom dat je daar zelf geen zin in hebt???
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Het interessert je steeds minder ... je familie vraagt zich heus wel af wat er in je hoofd omgaat.

zo is het nou eenmaal.

:hearteyes:
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#10
tsjah.....

@TS: je zegt zelf al dat je wilt stoppen/minderen d.m.v. een detox, dus je bent je er al van bewust dat je niet goed bezig bent zo dus das alvast een begin. probeer te stoppen iig.
dat je zoveel problemen hebt met je buren, ligt ook misschien wel aan je buren wat al door sommige mensen gezegd is hier.
als je zo paranoia bent kun je misschien ook het gebonk etc persoonlijk opvatten terwijl het misschien bedoelt is voor andere buren die (geluids)overlast veroorzaken? en probeer huishoudelijke dingen overdag te doen zodat je evt. s'nachts als je high bent dat niet hoeft te doen en dus kan blijven zitten? en gebruik een koptelefoon i.p.v. je speakers <--- goeie tip die ik ergens las hier.

zelf woon ik in een flat met betonnen vloeren en een erg goeie isolatie ook voor geluid, dus ik kan als ik een nachtje doorhaal rustig me gang gaan zeg maar, maar ik weet nog wel dat toen ik bij me ouders woonde of op de camping in m'n caravaan als de buren er ook waren dat ik probeerde om zo stil mogelijk te zijn als ik on the dope was zeg maar, dus ik kan me best voorstellen dat je paranoia wordt. maar probeer toch rustig te blijven, want hoe meer en harder je probeerd om stil te doen hoe meer herrie je maakt.
suc6 ermee en hou ons op de hoogte!
k
kajaLid
01-01-2024, 00:00
#11
heb weer nachtje geslapen :mrgreen:
net zoveel ruimte voor negativiteit als gisteren
dus kan de nieuwe reactie's minstens zo waarderen
als de zinnige die daaraan vooraf gingen
many thankyou's voor wie mee denkt

moet zeggen dat ik het lastig vind maar
wil graag nog 's proberen te reageren
omdat ik altijd wel wat op kan pikken
mss toe kan passen van jullie feedback
al is die pittig of aan de harde kant

natuurlijk herken ik wel dingen als het
over paranoia achtige beleving gaat
maar dat speelde al voor m'n gebruik
omdat ik gewoon vrij angstig tiepje ben
en hier via therapie niet vanaf ben geraakt
niemand hoeft me te zeggen dat ik hulp nodig heb
daar ben je na 'n opname of 20 echt wel van doordrongen
ben me ook voortdurend bewust van hoe slecht de speed is
voor juist die angsten waarvan ik probeer te vluchten :flushed:

de effecten van slaapgebrek in combi met speed
verwarde ik in het begin met een paniekaanval
maar weet ik nu te herkennen en te plaatsen
het blijft een kwestie van slaap en eten pakken..

nick de neger ik weet idd niet of ik écht wil stoppen
de dagen door zonder middelen is voor mij ‘n realiteit
waarin m’n stoornissen vs pijn die erbij hoort centraal staan
wel zie ik de noodzaak van het stoppen voor mezelf en mijn omgeving
want stonie als het nodig is ben ik niet bang om
alles op alles te zetten, zeker voor dierbaren
terecht dat je zegt dat dat nu echt moet


angel devil :) you are sweet
om antwoord te geven op je vragen ; het contact
met mijn familie is niet verbroken wel problematisch
ze vinden me veranderd, niet zo heel leuk zeggen ze
en mijn moeder ging speed-googlen.. dan weet je 't wel


mbt die overlast .. ik denk dat het genoeg was dat
ik 's nachts wakker was , rond liep naar de wc ging
soms 's een kraan aanzette hoestte nieste struikelde :wink:
'n penetrante weedwalm verspreidde rondom m'n woning
voor een periode van aaneensluitend aantal weken
in de buurt van licht slapende gespannen mensen
(wellicht werden ze gespannen door slaap gebrek)
die 's ochtends vroeg op moeten voor werk of kids bv


alle tips die hier gegeven zijn zijn niet voor niks
een flat kan nou eenmaal erg stil zijn en gehorig
het is simpel pech hebben dat in de 3 gevallen bij mij
de dame's in kwestie net lichtelijk eh uit hun doen waren
en ik met m'n speed de druppel werd in hun emmertje

..zoiets

het enige wat ik nu nog kan doen is m'n eigen aandeel nemen
en stoppen met nachtelijk gespook totdat detox begint

thunder droopy jij schrijft hoe harder je probeert zachtjes te doen
hoe luidruchtiger je in feite wordt en dat vind ik 'n goeie
want je doet geforceerd , laat dingen vallen , stoot je
je had trouwens ook een punt in de geluidsoverlast die
ze onderling buiten mij om produceren/van elkaar hebben
in m'n nieuwe woning heeft rechts van me oorlog met boven me
ze bonken elkaar werkelijk de keet uit en mij automatisch erbij
ondertussen verwarren ze mij met elkaar en heb ik zoiets van
damn hier kan ik nooit normaal ( lees : rustig) wonen dus

ook niet zonder speed



duss quotethemadraven.. :wave: of nutssss
where ever you are .. :wink:

groet kaja
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#12
natuurlijk herken ik wel dingen als het
over paranoia achtige beleving gaat
maar dat speelde al voor m'n gebruik
omdat ik gewoon vrij angstig tiepje ben
en hier via therapie niet vanaf ben geraakt
niemand hoeft me te zeggen dat ik hulp nodig heb
daar ben je na 'n opname of 20 echt wel van doordrongen
ben me ook voortdurend bewust van hoe slecht de speed is
voor juist die angsten waarvan ik probeer te vluchten Embarassed
Klik om te vergroten...

20 keer brrr, ben zelf 2 keer "genezen" geweest en achteraf bekeken deugd het systeem niet. De eerste paar dagen om een oogje op je te houden, of echte ziekenzorg. Maar het idee van je te herprogrammeren (zij zullen dat nooit toegeven maar dat is het wel) werkt niet. In een ziekenhuis word je nog zieker als je te lang blijft. En op een afdeling psych nog zotter. Eeurm begin maar te pakken ik kom je halen. :beer:
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik moest ook direct aan Nutsss denken. Kunnen jullie niet naast elkaar gaan wonen?

Succes met alles hoor!!!
B
BailLid
01-01-2024, 00:00
#14
gewoon niet rondsluipen in huis, sluipen valt op één of andere manier op.
Mn hond volgt me ook altijd als ik sluip en blijft gewoon slapen als ik normaal door het huis loop 's nachts.
o
oollppLid
01-01-2024, 00:00
#15
boterkoek17 zei:
Tis toch te belachelijk voor woorden, dat je buren bij het minste of geringste gaan lopen klagen en bonken en treiteren.

aangifte doen tegen het treiteren helpt misschien?

je doet niets verkeerd.
Klik om te vergroten...

Jij hebt nooit lawaaierige buren gehad dan, want het is gewoon irritant als maar kan, en die buren weten dan meeste van de tijd niet dat ze voor overlast zorgen. Dus jij denkt dat het gering is en niet hoorbaar maar-----

Ik heb buren gehad die van middernacht tot smorgens hun TV aan hebben, en het is niet hard maar je hoort het wel enje kan er niet door slapen, net zachte gebonk tegen mijn muur. En dan heb ik een gast gehad die drugs gebruikte en weleens tegen zichzelf praatte, schreeuwde en kasten neergooide diep in de nacht...ik zat te bedenken hoe ik hem het beste zou kunnen vermoorden na een paar nachten, bij wijze van spreken.

Altijd netjes eerst aangesproken en heel rustig uitleggen (voor die TV buur heb ik zelfs een koptelefoon van 60 euro gekocht..... jaaaa dat lees je correct), dan is het een paar dagen ok maar dan begint men weer.... rot toch effe op, asociale mongolen. Dus verhuis ik maar ipv voor geweldpleging de bak in te moeten.

Hou je gewoon stil na 23uur, hup koptelefoon in en geen drugs gebruiken waarmee je je controle verliest diep in de nacht. Is dat teveel gevraagd? Mensen die lawaaierige buren hebben meegemaakt weten precies waar ik het over heb en ze zouden geen medelijden tonen voor deze topicstarter.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mee eens, wat verwacht je nou van ons? Je moet gewoon afkicken, desnoods heel je een shitload aan Iboga (google maar eens) en probeer je het maar eens zo, schijnt hardcore junkies in een keer eraf te krijgen. Het probleem ligt in ieder geval voor 100% bij JOU, dus daar moet je ook beginnen.
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#17
oollpp zei:
boterkoek17 zei:
Tis toch te belachelijk voor woorden, dat je buren bij het minste of geringste gaan lopen klagen en bonken en treiteren.

aangifte doen tegen het treiteren helpt misschien?

je doet niets verkeerd.
Klik om te vergroten...

Jij hebt nooit lawaaierige buren gehad dan, want het is gewoon irritant als maar kan, en die buren weten dan meeste van de tijd niet dat ze voor overlast zorgen. Dus jij denkt dat het gering is en niet hoorbaar maar-----

Ik heb buren gehad die van middernacht tot smorgens hun TV aan hebben, en het is niet hard maar je hoort het wel enje kan er niet door slapen, net zachte gebonk tegen mijn muur. En dan heb ik een gast gehad die drugs gebruikte en weleens tegen zichzelf praatte, schreeuwde en kasten neergooide diep in de nacht...ik zat te bedenken hoe ik hem het beste zou kunnen vermoorden na een paar nachten, bij wijze van spreken.

Altijd netjes eerst aangesproken en heel rustig uitleggen (voor die TV buur heb ik zelfs een koptelefoon van 60 euro gekocht..... jaaaa dat lees je correct), dan is het een paar dagen ok maar dan begint men weer.... rot toch effe op, asociale mongolen. Dus verhuis ik maar ipv voor geweldpleging de bak in te moeten.

Hou je gewoon stil na 23uur, hup koptelefoon in en geen drugs gebruiken waarmee je je controle verliest diep in de nacht. Is dat teveel gevraagd? Mensen die lawaaierige buren hebben meegemaakt weten precies waar ik het over heb en ze zouden geen medelijden tonen voor deze topicstarter.
Klik om te vergroten...

in jouw situatie kan ik me goed voorstellen dat je er gek van wordt, maar

volgens mij loopt de topicstarter niet te schreeuwen, gooit hij/zij (nog) niet met kasten en heeft ze de TV niet hoorbaar luid aan, hij/zij loopt zelfs op zijn/haar tenen door het huis. als dit niet waar blijkt te zijn heb je gelijk.
maar als ik je goed begrijp, zou in jouw optiek iemand die nachtdiensten draait en na zijn werk nog ff wakker blijft eveneens niet passen in het rijtje van goede buren.

over de speedverslaving zijn we het er allemaal over eens dat dat niet goed is en dat het verstandig om daar zo snel mogelijk van af te komen.

maarja, een niet-verslaafde kan makkelijk praten.

@Kaja, ik hoop dat je snel van de speed af komt en weer een normaal, rustig en burgelijk leventje kan gaan leiden met vrienden, familie en wellicht tevreden buurtjes.
o
oollppLid
01-01-2024, 00:00
#18
klopt wel wat je zegt boterkoek, maar ik leef ook wel eens snachts en dan hou ik er toch rekening mee. als alle buren over haar klagen dan ligt het toch niet aan de buren denk ik maar aan haar, en ze merkt het niet.

Adrenochroom, iboga heb ik weleens geprobeerd in poedervorm (niet dat ik verslaafd ben aan iets, maar ik wilde het proberen) en ik kreeg er de ergste vorm van hoofdpijn van, mijn schedel leek wel open te breken, 2 dagen lang was ik superziek en at ik niks. Dankzij iboga stopte ik met iboga, hehe :mrgreen:
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#19
ik denk uiteindelijk dat ook niet de overlast in de vorm van geluid e.d. door buren als probleem wordt gezien (in dit geval).

Het feit dat er een junkie naast je woont, en dat hebben ze snel genoeg door, vormt een iets groter probleem en bedreiging.

Kaja, je bent een stoute junkie! :wink:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#20
^ Same here :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."