#1
^ Stoppen kan alleen als je het echt zelf wil 


Sinsdien is geleidelijk aan alles in gaan storten wat nog overeind stond en dat betreft met name het contact met familie en buren..
Mbt die laatste hoopte ik hier herkenning te vinden en wellicht wat steun
quotethemadraven zei:hehe, trek gezellig bij mij binnen. ik zoek nog iemand om de huur te delen, mij kan je niet wakker houden heb insomnia. en de muren en vloeren zijn supergeluidsvriendelijk.... is het toevallig poetsen en opruimen wat je snachts uitspookt hoef je zelfs geen huur te betalen.

thanksSaivy zei:Wat mooi versierd, je tekst.![]()
lysergine25 Als je veel speed gebruikt vernietig je je sociale leven om je heen. De speed ruineert alles om je heen.
Die zekerheid die de speed je in het begin geeft transformeert in een onzekerheid als je de speed niet meer kunt innemen.
of nutssssnatuurlijk herken ik wel dingen als het
over paranoia achtige beleving gaat
maar dat speelde al voor m'n gebruik
omdat ik gewoon vrij angstig tiepje ben
en hier via therapie niet vanaf ben geraakt
niemand hoeft me te zeggen dat ik hulp nodig heb
daar ben je na 'n opname of 20 echt wel van doordrongen
ben me ook voortdurend bewust van hoe slecht de speed is
voor juist die angsten waarvan ik probeer te vluchten Embarassed

boterkoek17 zei:Tis toch te belachelijk voor woorden, dat je buren bij het minste of geringste gaan lopen klagen en bonken en treiteren.
aangifte doen tegen het treiteren helpt misschien?
je doet niets verkeerd.
oollpp zei:boterkoek17 zei:Tis toch te belachelijk voor woorden, dat je buren bij het minste of geringste gaan lopen klagen en bonken en treiteren.
aangifte doen tegen het treiteren helpt misschien?
je doet niets verkeerd.
Jij hebt nooit lawaaierige buren gehad dan, want het is gewoon irritant als maar kan, en die buren weten dan meeste van de tijd niet dat ze voor overlast zorgen. Dus jij denkt dat het gering is en niet hoorbaar maar-----
Ik heb buren gehad die van middernacht tot smorgens hun TV aan hebben, en het is niet hard maar je hoort het wel enje kan er niet door slapen, net zachte gebonk tegen mijn muur. En dan heb ik een gast gehad die drugs gebruikte en weleens tegen zichzelf praatte, schreeuwde en kasten neergooide diep in de nacht...ik zat te bedenken hoe ik hem het beste zou kunnen vermoorden na een paar nachten, bij wijze van spreken.
Altijd netjes eerst aangesproken en heel rustig uitleggen (voor die TV buur heb ik zelfs een koptelefoon van 60 euro gekocht..... jaaaa dat lees je correct), dan is het een paar dagen ok maar dan begint men weer.... rot toch effe op, asociale mongolen. Dus verhuis ik maar ipv voor geweldpleging de bak in te moeten.
Hou je gewoon stil na 23uur, hup koptelefoon in en geen drugs gebruiken waarmee je je controle verliest diep in de nacht. Is dat teveel gevraagd? Mensen die lawaaierige buren hebben meegemaakt weten precies waar ik het over heb en ze zouden geen medelijden tonen voor deze topicstarter.


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."