Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsburenruzie's door speed..

burenruzie's door speed..

64 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#1
^ Daar hebben we een knopje voor met wijzig erop :)

Maar... ja wat wil je horen/weten? Stoppen is misschien ook wel een goede oplossing trouwens :)
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nick de Neger zei:
^ Daar hebben we een knopje voor met wijzig erop :)

Maar... ja wat wil je horen/weten? Stoppen is misschien ook wel een goede oplossing trouwens :)
Klik om te vergroten...
idd,of alleszinds minderen,...
int weekend zullen u buren da sneller begrijpen dan door da week hé da staat vast(laat lawaai maken enz bedoel ik) :)
dan langs de andere kant zeg ik ook fuck hun(zoals saivy :wink: )...
ik woon zelf ook in een app met langs,en onder mij mensen...
zit ook altijd met mn speakers open(en da is 2x 125watt)...
paar keer zijn er mensen hier geweest,politie ook al eens maar boeieeeuuh :beer:
daar rook ik ene op zeg ik dan :beer: :stoned: :stoned: :wave:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
^ LOL :mrgreen:

Misschien is daar een verschil tussen nederland en belgie :wink: De nederlandse politie zijn softies maar als ze je kunnen naaien op overlast ofzo doen ze dat maar al te graag :mrgreen:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ach, je trakteert ze dan gewoon op een biertje en ze zijn ook tevreden. :beer: :stoned:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tering, is de topicmaker nou naief of ligt het aan mij. Ja je gebruikt speed en gaat er nachten op door. Tuurlijk wordt je paranoia en er bestaat idd ook de kans dat de buren last van je hebben. Vrij logisch en het lijkt me aan jou je aan te passen. Het is dan wel je eigen huis maar we leven in een samenleving en moeten ons aan ons allen aanpassen.

En ik zou maar rekening mee houden dat het niet de paranoia is want je onsamenhangende teksten klinken behoorlijk paranoia. Nachtje slapen en nog een keer proberen misschien?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nick de Neger zei:
^ LOL :mrgreen:

Misschien is daar een verschil tussen nederland en belgie :wink: De nederlandse politie zijn softies maar als ze je kunnen naaien op overlast ofzo doen ze dat maar al te graag :mrgreen:
Klik om te vergroten...
dat zal toch ook wel van streek tot streek afhangen bij jullie denk ik net zoals hier...
nie alle flikken zijn hetzelfde hé,er zijn er ook die het boekje naleven hé! :)
straffen van NL en BE verschillen nog niet zo heel veel van elkaar behalve jullie gedoogbeleid(wat hier ook ooit geweest is overigens)... :beer:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Supervlieg zei:
Tering, is de topicmaker nou naief of ligt het aan mij. Ja je gebruikt speed en gaat er nachten op door. Tuurlijk wordt je paranoia en er bestaat idd ook de kans dat de buren last van je hebben. Vrij logisch en het lijkt me aan jou je aan te passen. Het is dan wel je eigen huis maar we leven in een samenleving en moeten ons aan ons allen aanpassen.

En ik zou maar rekening mee houden dat het niet de paranoia is want je onsamenhangende teksten klinken behoorlijk paranoia. Nachtje slapen en nog een keer proberen misschien?
Klik om te vergroten...
ik denk eerlijk gezegd niet dat de topicstarter naar hier gekomen is om door u afgekraakt te worden...
kunt da ook op een vriendelijke manier vragen om een beetje anders te typen :beer: :) :wave:
k
kajaLid
01-01-2024, 00:00
#8
oh :mrgreen: dat knopje mochten we op
een ander soortgelijk form niet gebruiken
thanx

wat ik wilde horen ? ervaringen / meningen
van anderen die nachten doorgaan op drugs gelinkt
aan toestanden met touchy non-communicative buren
de reactie's tot nog toe vertellen veel en helpen me
daar te relativeren waar ik niet objectief ben

stoppen is de allerbeste oplossing so true maar
da's weer een heel ander bladiebla junkie verhaal
in m'n motivatie's angsten en beweegredenen


:mrgreen: haha die frisko nou geef mij ook 's wat dan
van die relaxte mellow moods van jou
lijkt me echt lekker zo onverschillig te zijn
:stoned: :wave: peace frisko
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Frisko zei:
dat zal toch ook wel van streek tot streek afhangen bij jullie denk ik net zoals hier...
nie alle flikken zijn hetzelfde hé,er zijn er ook die het boekje naleven hé! :)
straffen van NL en BE verschillen nog niet zo heel veel van elkaar behalve jullie gedoogbeleid(wat hier ook ooit geweest is overigens)... :beer:
Klik om te vergroten...
Ja dat is wel waar inderdaad... wij zitten in zo'n achter/buiten-wijk dus ga maar na :P
En je wil toch niet zeggen dat het gedoogbeleid hier ook afgeschaft word? :openmouth: Dat zou echt een ramp zijn voor beide landen... en de prijs :beer:
k
kajaLid
01-01-2024, 00:00
#10
ach ik loop achter zie ik

@onsamenhangende teksten supervlieg ?
wil best toegeven dat ik een naieve doos ben hoor
maar geloof dat ik jou ook niet echt kan volgen nu
mss herken je teveel van jezelf en staat het je tegen ?
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#11
kaja zei:
ach ik loop achter zie ik

@onsamenhangende teksten supervlieg ?
wil best toegeven dat ik een naieve doos ben hoor
maar geloof dat ik jou ook niet echt kan volgen nu
mss herken je teveel van jezelf en staat het je tegen ?
Klik om te vergroten...

Leer gewoon ff deftig schrijven. En zoek hulp.
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik ben het niet met supervleig eens!!

je moet gewoon kunnen leven in je eigen woning
ook al woon je in een flat kijk als je nou muziek op 12 zet midden in de nacht dat kan gewoon niet. maar je moet zeker kunnen leven dus dat wil zeggen gewoon normaal kunnen lopen in je eigen woning eten drinken naar de wc gaan douche etc etc etc
als jij wil douchen midden in de nacht moet jij dat weten
als jij niet wil slapen snachts dan moet jij dat tog weten je moet gewoon geen overlast bezorgen aan de buren door dingen TE HARD te doen.

en kaja ik zou aan de ene kant gewoon scheid hebben aan je buren ( dat heb ik afentoe ook nog steeds niet hoor)
en zeker als het nog geen 10 uur is gewooon je gang gaan en vanaf 10 uur een btje te minderen. ik weet ong. hoe je je voelt
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#13
ga nou maar slapen, dan zul je merken dat deze drukte voor niets is geweest. Damn je lijkt doodkapje wel........
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#14
Frisko zei:
Supervlieg zei:
Tering, is de topicmaker nou naief of ligt het aan mij. Ja je gebruikt speed en gaat er nachten op door. Tuurlijk wordt je paranoia en er bestaat idd ook de kans dat de buren last van je hebben. Vrij logisch en het lijkt me aan jou je aan te passen. Het is dan wel je eigen huis maar we leven in een samenleving en moeten ons aan ons allen aanpassen.

En ik zou maar rekening mee houden dat het niet de paranoia is want je onsamenhangende teksten klinken behoorlijk paranoia. Nachtje slapen en nog een keer proberen misschien?
Klik om te vergroten...
ik denk eerlijk gezegd niet dat de topicstarter naar hier gekomen is om door u afgekraakt te worden...
kunt da ook op een vriendelijke manier vragen om een beetje anders te typen :beer: :) :wave:
Klik om te vergroten...
Nee, soms is het gewoon nodig de waarheid recht in iemands gezicht te zeggen en die is soms keihard. En ik zeg het allemaal puur uit eigen ervaring. Ik woon met huisgenoten samen en probeer altijd mijn nachtelijke doorhaalpraktijken te verbergen. Denk ze dan ook te horen e.d. vanuit een flinke paranoia. Echter ben ik me bewust van die paranoia en kan ik me er niet druk om maken. En het feit dat ze mijn teksten niet begrijpt bewijst dan ook keihard mijn gelijk.
k
kajaLid
01-01-2024, 00:00
#15
geen moeite met die keiharde waarheid
liever een confrontatie dan kop in het zand
maar hoe er wordt beweerd en geconcludeerd
gaat ongeveer net zo snel als een speed trip
wordt er meer ingevuld dan gevraagd
wat ok is want ik snap de kritiek wel
(ja .. toch wel :wink: )

dutch-lycan je begrip doet me goed
geeft wat evenwicht aan dit topic

wat het deftig schrijven' aangaat kon
de plank niet verder worden misgeslagen
maar ook dat is ok :beer: cheers!

met dank voor de vriendelijke ontvangst


groet kaja :wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
De speed maakt je na 24 uur wel zo fucking para dat ik inderdaad de radio niet meer hoef aan te zetten.
Kloppen en andere geluiden zouden wel eens een pure fictieve speed frenz kunnen zijn ...

Ik hoor echt van alles na 12 uur pep.

Groet

Stonie
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#17
slapen ja .... en afbouwen dat zel zeker helpen.

Stoppen is misschien onmogelijk maar anders kom je zo wie zo dieper in de shite.

Groetjes

Stonie
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#18
^ Stoppen kan alleen als je het echt zelf wil :mrgreen:
a
angel-devilLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kanja..

Als eerste vind ik het goed van je..om je verhaal hier te plaatsen...

zoals nutsss eerder op deze site heeft gezet over verslaving en keuzes maken erin en mensen verliezen door je gebruik:
Je kan niet de keuzes van een ander bepalen.En zo is het hele leven. We verwijten anderen onze ellende. Maar de enige waar je iets aan kan veranderen ben jezelf. En dan veranderd de wereld om ons heen vanzelf mee.

Ik merk ook dat Kanja de hele tijd positief blijft en nergens een para
gedachte (tekst) naar voren is gekomen.. .. waar halen jullie dat vandaan


Ze vraagt om hulp en krijgt van vele hier een snauw..
waarom? Is het hier niet om elkaar te adviseren over bepaalde dingen.. of om elkaar te helpen .. daar is een forum toch voor
..

afijn..
Sinsdien is geleidelijk aan alles in gaan storten wat nog overeind stond en dat betreft met name het contact met familie en buren..
Mbt die laatste hoopte ik hier herkenning te vinden en wellicht wat steun
Klik om te vergroten...

Mijn vragen zijn .. hoe is het gekomen dat het contact met je familie is verbroken?
Je zegt ook dat je een keer bij de buren aan de deur hebt gestaan.. eigenlijk heb je niet eens een concreet antwoordt waarom de buren denken dat je overlast bezorgd..
Denk je zelf dat je overlast bezorgd/ door wat eventueel?

Kan je eens beschrijven hoe een avond er voor jou uitziet???

bedankt
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wat mooi versierd, je tekst. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."