zou graag weten wat dan dan volgens jou zegt supervlieg ..
want ik ben wel naar mijn buren toe gegaan voor navraag
de 1ste keer was midden in de nacht toen buuflief de tent af brak ;
zij en en haar vriend lieten me gewoon voor de deur staan
de dag erop deden ze wel open en kreeg ik verbaasde ogen
of ze last van mij hadden en er die nacht iets was gebeurd ..? ''
neeehoor niets aan de hand'' dus goed wat kun je dan nog zonder
té persoonlijk te worden
nu in de tweede situatie op mijn nieuwe woning geef ik toe
dat ik me te angstig voel nog om de confrontatie op te zoeken
mede omdat er al een andere buren ruzie gaande blijkt te zijn ..
en dame 1 en dame 2 elkaar afgelopen vrijdag de hersens in
geslagen hebben ergens onder mijn balkon
vroeg of laat bel ik wel aan bij dame 1 maar dame 2 veroorzaakt
zelf in die mate overlast dat ik me afvraag wat wijsheid is
sorry hoor peoples maar als ik dit niet een btje uitleg
klinkt het waarschijnlijk niet zoals het echt gelopen is
jullie klinken wat sceptisch naar mij toe
wat ik ergens kan begrijpen natuurlijk
maar toch .. ik heb een dosis pech
en wil niet dat die speed dalijk alles
nog meer gaat verergeren
c'est tout