Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsburenruzie's door speed..

burenruzie's door speed..

64 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nutsss is your man.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
JIj zit al in periode 7 en te lang ......

DETOX die hard afkicken !!


Stonie
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nutsss heeft ook last van burenparanoia.
k
kajaLid
01-01-2024, 00:00
#4
ehm :confused: deranged

nutsss is my man' ? graag toelichting
kbedoel dit is toch een drugsforum right
en al heeft mss niemand echt een excuus
voor het maken van verkeerde keuze's

.. ik gebruik niet (alleen) voor m'n lol


lysergine ik kom hier net binnen vallen
mag ik je vragen wat periode 7 inhoudt ?

groet kaja
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#5
kaja zei:
nutsss is my man' ? graag toelichting
Klik om te vergroten...

Nutsss is ook een lid van dit forum die het een en ander heeft meegemaakt. Vandaar die opmerking.
Je kan wat topics en posts enzo van hem lezen, dan snap je misschien wel waarom dit gezegd is.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Omfg! Je doet toch wat je zelf wil in je huis of appartement? :openmouth:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Nou dat nightcrawlen is zeker een sterk punt, ik ken een speedjunk die heeft zijn wiettuintje moest opgeven, was altijd 's nacht aan het potjes legen en vullen en lekker doen op de pep overdag muisstil maar 's nachts wassen en schoonmaken .. politie, woningbouw soos.

LEIPE SHIT OUWE !!!!

:smilingimp:
k
kajaLid
01-01-2024, 00:00
#8
merci play bunny
zal nutss 's lezen

enne deranged
indrukwekkend hoor dat jij vanaf daar
in kunt schatten of ik last van paranoia heb
of dat mensen echt last van me ondervinden
bespaar je gerust de moeite van verdere reactie's
wederom merci

groet kaja
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Touchy.
k
kajaLid
01-01-2024, 00:00
#10
ja da's leipe shit herkenbaarder kan niet ouwe
en je wordt er nog touchy van ook :wink:

gelukkig ben ik nog niet helemaal vant padje
en zie ik steeds beter mijn aandeel in de zooi
waar ik in terecht ben gekomen :(

de wijze gebruikers' hier .. zijn dat gebruikers
die recreatief cq gedoseerd gebruiken ?


groet kaja
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Love is the the air .....

Make love not war ...
k
kajaLid
01-01-2024, 00:00
#12
not here to make war :cry: not at all

m'n defensieve houding is ontstaan door m'n situatie
en omdat ik het niet eens ben met generalisatie - op
wat voor manier dan ook

ben hier om te babbelen niet voor discussie



groet kaja
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het zou kunnen dat je je inbeeld dat ze op de muur bonken... heb ik ook wel eens als je lang genoeg wakker bent :beer:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Hoi K,

Als je buren een pact hebben gesloten en gezamelijk handtekeningen gaan verzamelen en de woningbouw erop gaan aanspreken dat zijn actie moeten ondernemen dan heb je echt een serieus probleem.
Je doet volgens jou niets verkeerd je slaapt oip tijd wast nooit 's nacht ?

Of wel ?


Stonie
k
kajaLid
01-01-2024, 00:00
#15
kbegin met het serieus nemen van het probleem
zodra buren tegen me beginnen te bonken of schreeuwen ;
in mijn ogen heb ik dan al rotzooi gemaakt die ik moet ruimen

vroeger deed ik alles 's nachts (daar ik manisch depressief ben)
en ben daar direct mee gestopt toen ik klachten kreeg

de laatste maanden deed ik idd niets etreems
liep ik op m'n tenen door m'n woning mja ..
vloeren en trappen kraken en zelfs het doortrekken vd wc
kan mensen na verloop van tijd blijkbaar goed gek maken
(tenslotte hou ik ze uit hun slaap )

had afgelopen nacht m'n 1ste slaapnacht in tijden
in een poging m'n gespook de kop in te drukken dus
maar het zal best zwaar zijn m'n patronen te veranderen

en om de 1 of andere reden woon ik altijd naast
- met alle respect hoor - lichtelijk overspannen moedertjes
die overdag letterlijk de tent afbreken met stampende koters
of slaande ruzie's met manlief maar na 8-en stilte eisen

ben ik nou echt zo onredelijk - ben eigenlijk zeer rustige buuf


groet kaja
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het feit dat je dat aan ons komt vragen en niet aan je buren zegt eigenlijk al genoeg..
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#17
@ K,

Ik ken je niet, mijn buurvrouw stampt als een olifant over die betonnen vloer heen. Het liefst electroduceer ik haar .....
Ik heb echt geen inzicht wat je doet, maar echt advies kunnen wij je niet geven vrees ik.
Dat zul je bij de woningbouw moeten winnen, je zult mnoeten onderhandelen met de mensen.

Of opnieuw verhuizen daar zit je niet op te wachten of wel ?

Stonie
k
kajaLid
01-01-2024, 00:00
#18
zou graag weten wat dan dan volgens jou zegt supervlieg ..
want ik ben wel naar mijn buren toe gegaan voor navraag
de 1ste keer was midden in de nacht toen buuflief de tent af brak ;
zij en en haar vriend lieten me gewoon voor de deur staan
de dag erop deden ze wel open en kreeg ik verbaasde ogen
of ze last van mij hadden en er die nacht iets was gebeurd ..? ''
neeehoor niets aan de hand'' dus goed wat kun je dan nog zonder
té persoonlijk te worden

nu in de tweede situatie op mijn nieuwe woning geef ik toe
dat ik me te angstig voel nog om de confrontatie op te zoeken
mede omdat er al een andere buren ruzie gaande blijkt te zijn ..
en dame 1 en dame 2 elkaar afgelopen vrijdag de hersens in
geslagen hebben ergens onder mijn balkon :(

vroeg of laat bel ik wel aan bij dame 1 maar dame 2 veroorzaakt
zelf in die mate overlast dat ik me afvraag wat wijsheid is

sorry hoor peoples maar als ik dit niet een btje uitleg
klinkt het waarschijnlijk niet zoals het echt gelopen is

jullie klinken wat sceptisch naar mij toe
wat ik ergens kan begrijpen natuurlijk
maar toch .. ik heb een dosis pech
en wil niet dat die speed dalijk alles
nog meer gaat verergeren

c'est tout
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik vind het balen voor je ik loop in me eigen huis ook op tenen
omdat de buren snel zeiken hiero maar woon ook in een flat
als je tog van plan ben weer te verhuizen probeer dan een alleen staand huis op te zoeken als dat in je budget zit weet ook niet waar je woon niet overal heb je dat meer.
k
kajaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hallo lieve iedereen :wave:

Zal me even voorstellen ; ben kaja, 33 jr en inmiddels m'n halve leventje verslaafd aan met name weed en heb hier eigenlijk zonder veel resultaat al meerdere d-toxen voor gehad.
Hard drugs (coke xtc ghb) kwamen pas later maar op dit moment ben ik zo'n maandje of 4 goed hooked aan speed.
Sinsdien is geleidelijk aan alles in gaan storten wat nog overeind stond en dat betreft met name het contact met familie en buren..
Mbt die laatste hoopte ik hier herkenning te vinden en wellicht wat steun :(
Kort samen gevat : mijn buren werden gek van mijn nachtelijk gespook (al doe ik nog zo zachtjes) en zijn me zodanig terug gaan treiteren' en later zelfs bedreigen dat ik acuut verhuisd ben.
Nu is in mijn nieuwe woning echter binnen 1 week al hetzelfde gaande en lijk ik iedereen tegen me te hebben.
Je zou bijna denken dat ik in speed paranoia land zit - nou was het maar waar.
Op het adres waar ik steeds tijdelijk logeer om dit alles te ontlopen is nu hetzelfde gaande en word ik van twee kanten via gebonk en geschreeuw van overspannen mensen er aan herinnerd hoeveel last men van me heeft

Nu ben ik best wanhopig gezien mijn woonsituatie .. en niet minder vanwege mijn speed gebruik waar ik niet mee kan stoppen en nog 20 gr van in de vriezer heb liggen.
Overweeg zoveelste detox en ben behoorlijk overspannen
Wie herkent dit en heeft serieuze feedback ..?

Groet Kaja :flushed:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."