Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel kost het gemiddeld?

Hoeveel kost het gemiddeld?

29 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tony Montana zei:
sjees... wat hebben sommigen tering dure shit hey.
kolere... 10 euro per gram. Wat zit er bij door dan? Gouden flakes?
Klik om te vergroten...

Nou gefeliciteerd dan maar hé, grote jongen.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tony Montana zei:
sjees... wat hebben sommigen tering dure shit hey.
kolere... 10 euro per gram. Wat zit er bij door dan? Gouden flakes?

Waar ik het vandaan haal is het +/- 5 euro verkoop prijs. En het is klasse pep. Zoals ik al zei in mijn vorige post.
Klik om te vergroten...


Inclusief blowjob niet te vergeten.
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#3
meestal is een gram 6-7 euro.

als je meer koopt krijg je uiteraard korting en dan zal je rond de 5euro zitten.

maar het ligt er ook aan hoe dicht jou kammeraad bij de "bron" zit.

als die pep al in 10 verschillende handen is geweest betaal je er meer voor dan dat je het koopt van iemand die het zelf produceert. wat ook logisch is. maar ik zou in ieder geval niet meer dan 7,5 de gram betalen als je voor 50eu haalt. :wink:
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik kan nu 10 gram onversneden pastapep krijgen voor 60 e, maar ik weet mn god niet wat ik er mee aan moet....
Dat krijg ik volgens mij in een jaar nog niet op :rolleyes:
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik betaal er ook altijd 10 euro voor, maar dat is inderdaad al behoorlijk verhandelde speed.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#6
lysergine25 zei:
de meeste betalen altijd nog gewoon tussen de 10 en 12,50 per losse gram ...

5 euro ..... dan heb je gewoon mazzel als je uberhoudt al pep is.

Groet

Stonie
Klik om te vergroten...
Ik 7,50 per gram pasta :hearteyes:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#7
€5 per gram, pasta :)
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Man, wat ligt iedereen hier nou te zeiken over een dealer die doortelt, als de kwaliteit en de service naargelang is. Tenslotte is een groot gedeelte van je winst een verzekering voor als het mis gaat, tenzij je natuurlijk alles erdoor jaagt. Wie neemt er het risico? Wat sommige moeten doen om aan hun materiaal te geraken hou je niet voor mogelijk. Het is niet altijd "living it up in the fast lane" Er zijn vast dagen dat ie thuiskomt en baalt als een stekker.
Net als bij elke verplichting.
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#9
Beter gebruik je het niet om af te vallen. Het werkt niet op die manier, werk ergens voor als je iets wil bereiken..
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#10
5 eur per gram, altijd rond de 65% zuiver.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Altijd €5 betaald, heeft altijd goed zn werk gedaan (:
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Serenity zei:
Tony Montana zei:
sjees... wat hebben sommigen tering dure shit hey.
kolere... 10 euro per gram. Wat zit er bij door dan? Gouden flakes?

Waar ik het vandaan haal is het +/- 5 euro verkoop prijs. En het is klasse pep. Zoals ik al zei in mijn vorige post.
Klik om te vergroten...


Inclusief blowjob niet te vergeten.
Klik om te vergroten...


hehehehe... :mrgreen:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#13
2€ per gram(dextro amphetamine pasta) TOPKWALITEIT :hearteyes: :grin:
a
alberthoffmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Frisko zei:
2€ per gram(dextro amphetamine pasta) TOPKWALITEIT :hearteyes: :grin:
Klik om te vergroten...
verkondig even verder dat je fokking veel haalt :wink:
ik betaal als ik dat zou willen nog minder maar wat heb je aan zo'n bult pep???
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#15
alberthoffman zei:
Frisko zei:
2€ per gram(dextro amphetamine pasta) TOPKWALITEIT :hearteyes: :grin:
Klik om te vergroten...
verkondig even verder dat je fokking veel haalt :wink:
ik betaal als ik dat zou willen nog minder maar wat heb je aan zo'n bult pep???
Klik om te vergroten...
what the fuck weet gij daar nu van???
losse grammen zou ik gewoon gratis krijgen...(niet voor altijd natuurlijk duh) :openmouth:

nee kerel,ook als ik weinig koop betaal IK het maar zo weinig...
daarbuiten is er ook niemand die het zo weinig betaalt bij dezelfde dealer... :wave:
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#16
8€ voor zéér voortreffelijke pasta. Het goeie ouwe twee-kleine-lijnen-en-niet-slapen-gevoel.
a
alberthoffmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Frisko zei:
alberthoffman zei:
Frisko zei:
daarbuiten is er ook niemand die het zo weinig betaalt bij dezelfde dealer... :wave:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
hehe tja oke dan zit je natuurlijk goed :wink:
maar het is niet slim om dat zo op internet te posten.. :wave: :stoned:
p
poezieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hoihoi, ik heb vroeger speed genomen, maar nu al enkele jaren niet meer, en ik kreeg de speed ook altijd van een vriendin, nu heb ik wat speed gevraagd aan een kameraad van me. Nu was mijn vraag hoeveel speed je ongeveer krijgt voor 50€... Ik wil niet in't zak gezet worden.
Groetjessssssss.
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#19
^^^
Bij hem moet je zijn. Ik zou het op 5 houden.
a
alberthoffmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
uhmmm..... :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."