#1
Tony Montana zei:sjees... wat hebben sommigen tering dure shit hey.
kolere... 10 euro per gram. Wat zit er bij door dan? Gouden flakes?
Nou gefeliciteerd dan maar hé, grote jongen.
Tony Montana zei:sjees... wat hebben sommigen tering dure shit hey.
kolere... 10 euro per gram. Wat zit er bij door dan? Gouden flakes?
Tony Montana zei:sjees... wat hebben sommigen tering dure shit hey.
kolere... 10 euro per gram. Wat zit er bij door dan? Gouden flakes?
Waar ik het vandaan haal is het +/- 5 euro verkoop prijs. En het is klasse pep. Zoals ik al zei in mijn vorige post.

Ik 7,50 per gram pastalysergine25 zei:de meeste betalen altijd nog gewoon tussen de 10 en 12,50 per losse gram ...
5 euro ..... dan heb je gewoon mazzel als je uberhoudt al pep is.
Groet
Stonie
Serenity zei:Tony Montana zei:sjees... wat hebben sommigen tering dure shit hey.
kolere... 10 euro per gram. Wat zit er bij door dan? Gouden flakes?
Waar ik het vandaan haal is het +/- 5 euro verkoop prijs. En het is klasse pep. Zoals ik al zei in mijn vorige post.
Inclusief blowjob niet te vergeten.

verkondig even verder dat je fokking veel haaltFrisko zei:2€ per gram(dextro amphetamine pasta) TOPKWALITEIT![]()
![]()
what the fuck weet gij daar nu van???alberthoffman zei:verkondig even verder dat je fokking veel haaltFrisko zei:2€ per gram(dextro amphetamine pasta) TOPKWALITEIT![]()
![]()
ik betaal als ik dat zou willen nog minder maar wat heb je aan zo'n bult pep???

hehe tja oke dan zit je natuurlijk goedFrisko zei:alberthoffman zei:Frisko zei:daarbuiten is er ook niemand die het zo weinig betaalt bij dezelfde dealer...![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."