#1
Man, wat ligt iedereen hier nou te zeiken over een dealer die doortelt, als de kwaliteit en de service naargelang is. Tenslotte is een groot gedeelte van je winst een verzekering voor als het mis gaat, tenzij je natuurlijk alles erdoor jaagt. Wie neemt er het risico? Wat sommige moeten doen om aan hun materiaal te geraken hou je niet voor mogelijk. Het is niet altijd "living it up in the fast lane" Er zijn vast dagen dat ie thuiskomt en baalt als een stekker.
Net als bij elke verplichting.
Net als bij elke verplichting.


