#1
Valentijntje zei:coke is minder schadelijk voor je lichaam dan pep..
en aan niet slapen moet ik al helemaal niet denken..
dan liever wat meer geld uitgeven aan lekker strak staan van de coke en heerlijk spacend slapen met een jointje dan 2 dagen wakker van de pep
en dan dat brandend gevoeld bij pep...
eerder dat lekkere verdovende gevoel van coke..
thats my opinion...
![]()
Ja het snuiven en dat verdovende effect van coke is wel heel erg rilext ja !
Als ik niet TE veel pep gebruikt heb ik nooit meer dan 1 nacht zonder slaap eigenlijk.

