Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeeddieet

speeddieet

136 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#1
melissa zei:
ik heb vroeger wel eens dieetpillen uit belgie gehad waar speed (of iets soortgelijks in zat)dat werkte prima.
maar helaas zijn ze nu zelfs in belgie verboden.
Klik om te vergroten...


efedrine bedoel je, dat is totaal wat anders...
overigens nog vlot verkrijgbaar (gedoogbeleid), je moet gewoon aan de apotheker zijn zelfgemaakte vetverbranders vragen.


Als je zo'n speeddieet gaat doen zul je inderdaad zolang je eraan hangt enorm veel afvallen (mogelijk wel 20kg of meer of zo). Maar je legt je stofwisseling daarmee plat. En als je dan weer stopt met speed kom je dubbel zoveel weer bij omdat je niks meer verbrandt.

Zou dus enorm dom zijn om dat te gaan doen, als je 35-40 bent zul je er als een moddervette oma uitzien :beer:


maar doe gerust een speeddieet hoor, voor mij geen probleem. Efdrine is naar mijn mening ook even grote rommel, maar iets minder schadelijk dan voor je hart... hahaha :stoned:
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#2
Taat zei:
Ben toen meer dan 1 jaar compleet gestopt met pep, maar niks in gewicht aangekomen, sterker nog, ik ben toen nog gewoon verder gedaald in gewicht..
Klik om te vergroten...

ok, maar dan heb je wel veel op je voeding gelet en bewogen achteraf (zo niet ben je hier aan het liegen), dat karakter heeft zij niet afgaande van de inhoud van haar post..
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#3
Fat Freddy's cat zei:
melissa zei:
ik heb vroeger wel eens dieetpillen uit belgie gehad waar speed (of iets soortgelijks in zat)dat werkte prima.
maar helaas zijn ze nu zelfs in belgie verboden.
Klik om te vergroten...


efedrine bedoel je, dat is totaal wat anders...
overigens nog vlot verkrijgbaar (gedoogbeleid), je moet gewoon aan de apotheker zijn zelfgemaakte vetverbranders vragen.


Als je zo'n speeddieet gaat doen zul je inderdaad zolang je eraan hangt enorm veel afvallen (mogelijk wel 20kg of meer of zo). Maar je legt je stofwisseling daarmee plat. En als je dan weer stopt met speed kom je dubbel zoveel weer bij omdat je niks meer verbrandt.

Zou dus enorm dom zijn om dat te gaan doen, als je 35-40 bent zul je er als een moddervette oma uitzien :beer:


maar doe gerust een speeddieet hoor, voor mij geen probleem. Efdrine is naar mijn mening ook even grote rommel, maar iets minder schadelijk dan voor je hart... hahaha :stoned:
Klik om te vergroten...

Efedrine zat in die stackers altijd. Tegenwoordig is dat een verboden ingredient dacht ik.

Was trouwens even in de war met Epinefrine, maarja dat is kunstmatige vloeibare Adrenaline :hearteyes:
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#4
Phreakingout zei:
Efedrine zat in die stackers altijd. Tegenwoordig is dat een verboden ingredient dacht ik.
Klik om te vergroten...


Efidrine heb je nog in vetverbranders die de apothekers maken, maar die worden verkocht zonder etiket met ingrediënten. Is beetje vergelijkbaar met het gedoogbeleid van cannabis bij de Hollies.
Als je dan toch veel efidrine wil gaan nemenn kun je het beter injecteren ook, veel minder schadelijk voor je lever (idem met speed).
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#5
Precies..
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#6
melissa zei:
en oja

bedankt iedereen :wave:

kus melis
Klik om te vergroten...

Hey hey Melissa !
Goed dat je de coke hebt gebannen ! Het is inderdaad zo dat kilootjes er snel bijkomen (heb ik bij mezelf gemerkt) wanneer je stopt met snuiven. En de één is daar al gevoeliger aan dan de ander.
Speed gebruiken als dieet is net alsof je zou terugkeren naar je coke-verleden, maar dan met speed... Het is dus geen optie volgens mij, omdat het een stap achteruit zou betekenen.

Dé manier om af te vallen is bloed, zweet en tranen in combinatie met sla,water en volkoren brood. :grin:
Zorg dat je de nodige voedingsstoffen binnen krijgt en ga regelmatig sporten. Zoek begeleiding als je echt van de 13 kilo af wil (enige vorm van voedingssupplementen zijn nodig in dergelijke gevallen)

En bovenal : zorg dat je doel realistisch blijft !!!

I wish you and your family all the best and all the luck.

:wink: HDA
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#7
HDA zei:
melissa zei:
(enige vorm van voedingssupplementen zijn nodig in dergelijke gevallen)

En bovenal : zorg dat je doel realistisch blijft !!!
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...


alles wat je uit voedingssupplementen haalt kun je uit je gewone voeding halen en zelfs nog beter. Allemaal marketingpraatjes!

Je moet maar eens registreren op www.body-fitness.nl
daar vindt je veel nuttige tips! Hier wordt maar wat uit de nek gezwetst ivm diëten, sorry dat ik het zo moet zeggen..
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#8
melissa zei:
nu wil ik op aanraden van een "vriendin"een maand lang een speeddieet volgen.
ik ben er huiverig voor,maar mijn wanhoop is op dit moment groter.
Klik om te vergroten...


als je wil afvallen ten koste van je gezondheid is anavar wat jij nodig hebt (en zeker geen speed :rolleyes: )


http://www.google.be/search?hl=nl&q=anavar&meta=



speeddieet is wel echt het idiootste dat ik dit jaar al gelezen heb!!
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#9
speeddieet is wel echt het idiootste dat ik dit jaar al gelezen heb!!
Klik om te vergroten...

Echt he, het overtreft zelfs dat berichtje van die gozer die zijn oogbal blauw ging tattoeeren :confused: :tearsofjoy:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zelf heb ik een tijdje ephedra gebruik om droger te worden. Nu ben ik in 1 week zeker wel 2 kilo aangekomen, omdat ik veel moest eten om weerstand op te bouwen die ik ernstig had verzwakt met speed. Wat heb ik ervan geleerd: voortaan gewoon normaal sporten en een eetschema volgen :wave:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#11
whoehaaaaaaaaa wat een reacties :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:
ik wou vandaag ff komen melden hoe t ervoor staat en ben echt onder de indruk van jullie (meestal) :wink: lieve reacties met goede bedoelingen.
bedankt dfers :hearteyes:
maargoed ik heb besloten t op eigen kracht te doen,de weg van de meeste weerstand.
ik heb besloten calorieen te tellen en te gaan snelwandelen(hardlopen zit er voorlopig nog niet in met ruim 1 pakje peukies per dag) :rolleyes:
dus nu weeg en tel ik alles af, eet smorgens 1 bord special k,smiddags twee grof volkoren boterhammen met appelstroop,om vier uur weer een bord special k,om 6 uur de helft van mijn avondeten,en savonds een tomaat en een stuk komkommer.
en water veeeeeeeellllll water :beer:
en hopla week 1 ging er 2 kilo en 200 gram af :grin: :grin:
dinsdag is er weer een weegdag,dus dan laat ik jullie ff weten wat t word.
daarbij voel ik me heel energiek,dat had ik nooit verwacht.
ik ben blij dat ik t toch zo heb geprobeerd :wave:

kussie melis
J
JuliaLencoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat goed van je! :)

Veel succes ermee, het gaat je vast lukken.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat een vreselijke betweterige overdreven kutreacties hier heb ik het idee.
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#14
JuliaLenco zei:
Aan de drugs om af te vallen? En jij bent moeder?
Ga je dan eens gedragen als een moeder en neem je verantwoordelijkheid.

Mijn god zeg, denk eens aan je kinderen.
Klik om te vergroten...

ik heb mijn reactie verwijderd,mijn antwoord was totaal onzinnig.
ik weet zelf wel beter,daar gaat t om.
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Adrenochroom zei:
speeddieet is wel echt het idiootste dat ik dit jaar al gelezen heb!!
Klik om te vergroten...

Echt he, het overtreft zelfs dat berichtje van die gozer die zijn oogbal blauw ging tattoeeren :confused: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

ikke eigenlijk ook :wink:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#16
JuliaLenco zei:
Aan de drugs om af te vallen? En jij bent moeder?
Ga je dan eens gedragen als een moeder en neem je verantwoordelijkheid.

Mijn god zeg, denk eens aan je kinderen.
Klik om te vergroten...

wat ik eigenlijk wil zeggen is.....
je hebt gelijk maar kan t ook anders verwoorden.
pffffff ik was ff boos hoor....das niks voor mij eigenlijk. :grin:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dit is best een toepasselijk nummer in dit topic: http://www.youtube.com/watch?v=AuJrEBtmM1Q

:mrgreen:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Deranged zei:
Wat een vreselijke betweterige overdreven kutreacties hier heb ik het idee.
Klik om te vergroten...

welke lieverd?
tell me....
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#19
jcutter123 zei:
Dit is best een toepasselijk nummer in dit topic: http://www.youtube.com/watch?v=AuJrEBtmM1Q

:mrgreen:
Klik om te vergroten...
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
kijk dit is leuk :wave:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#20
Flugeltje zei:
Lake zei:
Heeft het invloed op mn gains als ik wekelijks een portie GHB doe? Of kan ik dat beter niet doen.
Klik om te vergroten...

Wekelijks een portie ghb heeft geen nadelig effect op je spieren. Een van de weinige drugs die niet catabool werken.
Klik om te vergroten...
Dat heb jij zeker wel gemerkt met je 20% :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."