#1
melissa zei:ik heb vroeger wel eens dieetpillen uit belgie gehad waar speed (of iets soortgelijks in zat)dat werkte prima.
maar helaas zijn ze nu zelfs in belgie verboden.
efedrine bedoel je, dat is totaal wat anders...
overigens nog vlot verkrijgbaar (gedoogbeleid), je moet gewoon aan de apotheker zijn zelfgemaakte vetverbranders vragen.
Als je zo'n speeddieet gaat doen zul je inderdaad zolang je eraan hangt enorm veel afvallen (mogelijk wel 20kg of meer of zo). Maar je legt je stofwisseling daarmee plat. En als je dan weer stopt met speed kom je dubbel zoveel weer bij omdat je niks meer verbrandt.
Zou dus enorm dom zijn om dat te gaan doen, als je 35-40 bent zul je er als een moddervette oma uitzien

maar doe gerust een speeddieet hoor, voor mij geen probleem. Efdrine is naar mijn mening ook even grote rommel, maar iets minder schadelijk dan voor je hart... hahaha

)