Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeeddieet

speeddieet

136 antwoorden
46 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
neem iedere ochtend 20-30 mg dex nooit meer ....
kap ermee na 30 dagen en eet alleen maar sla water en bruin brood
neem iedere dag visoliepillen ( omegazuren ) en heel veel vitmamines.

Bonie
m
melissaLid
ik heb een vraagje aan jullie...
nadat ik met coke gestopt ben,ben ik (ik durf t bijna niet te zeggen)in 1 jaar tijd 13 kilo aangekomen :openmouth: :flushed:
ik eet niet meer dan gewoonlijk,en beweeg niet minder.
ik gebruikte alleen maar in t weekend,kan dit zoveel verschil hebben uitgemaakt op mijn gewicht.
de laatste tijd eet ik bewust,en beweeg ik meer...
cola is omgeruild voor water,witbrood voor grof volkoren en niks meer na 7 uur....
maar ik val gewoon niet af.
nu wil ik op aanraden van een "vriendin"een maand lang een speeddieet volgen.
ik ben er huiverig voor,maar mijn wanhoop is op dit moment groter.
ik heb vroeger wel eens dieetpillen uit belgie gehad waar speed (of iets soortgelijks in zat)dat werkte prima.
maar helaas zijn ze nu zelfs in belgie verboden.
maargoed to the point.....
ik wil t niet opsnuiven,omdat ik de tijd van poeder in mijn neus stoppen ver achter me wil laten :wink:
het goedje in een vloeitje stoppen en inslikken lijkt me ook niks...
dus vroeg ik me af kun je t ook door water gooien of is dan de hele werking weg :rolleyes:
en word ik er niet zoals coke "space"van of para (nog erger) ik moet nmlk nog wel naar mijn werk ed.
en wat zou de juiste hoeveelheid zijn om een hongergevoel te stoppen.

ik weet dat dit niet erg verantwoord is(ik ben een groote meid).
maar ik ben de wanhoop zo een beetje nabij.
ik heb geen zin in vooroordelen,dus aub bespaar me dat...
maar goede raad is welkom...

dikke kus melis
A
AllobrogezLid
misschien is het een idee als je het in capsules doet??
ik weet niet of dit werkt maar het is een idee :)

hier verkopen ze van die dingen:
http://www.happyholland-online.nl/headshop/nl/producten.php?artikel=Lege capsules
M
Miss KittinLid
Meisje meisje, pas goed op hiermee!!!!!! Ik ben ooit op zo'n manier in een zware speedverslaving beland, en ja ik dacht ook dat ik wel een grote meid was.... En als je weer stopt met speed, kom je keihard weer in kilo's aan....
A
AntondebeukerLid
Je kan speed prima oplossen in water hoor, een vriendin van mij doet het altijd in de thee. Werkt prima.
Hoeveel je nodig hebt hangt in grote mate van je dealer af, speed wordt vaak nogal grof versneden, dus ik zou het zeker in jou geval ff laten testen zodat je weet hoeveel van het poeder daadwerkelijk amphetamine is.
Speed zal je niet direct paranoia maken ofzo, wel als je het langere tijd dagelijks blijft gebruiken, dan ga je overal spoken zien. En insecten. :smoke:

Ik begrijp dat je het nog niet eerder hebt gebruikt, dan zijn de effecten in het begin wel vrij heftig.
Niet zozeer dat ge keihard gaat ofzo (zoals met bijv. xtc), maar wel lulkicks, je praat iedereen de oren van het hoofd, en je barst van de energie.
Werken met speed op kan wel, hangt een beetje van het soort werk af natuurlijk, maar de eerste keren zou ik daar wel mee oppassen, je hebt zelf vaak niet in de gaten hoe overactief je bent, dat kan voor collega's best irritant zijn.

Als je goeie speed hebt, dus 35% of meer, zou ik maximaal 50mg per dag nemen, dat is genoeg. Dan heb je wel de energie, maar geen klapkaak of bolle ogen.

Verder, probeer die extra energie om te zetten in iets positiefs, en hou rekening met slaapproblemen, zeker de eerste week.
Drink veel water, thee, sap, etc., en eet alleen maar supergezond.
De verleiding is groot om gewoon maar niks te eten, maar dat is geen goed idee, de dag erna heb je daar spijt van, echt waar.

Speed is niet zo verslavend als coke, maar pas wel op, zoals Bonie al zegt, kap er na een maand weer mee, dat zal al moeilijk genoeg zijn.
Maar als je met coke kan stoppen moet dat geen al te grote problemen opleveren.
Want dat er beslist gezondere manieren zijn om af te vallen wist je al. :wink:
l
lysergine25Lid
ik heb het 6 maanden lang gedaan .... op 36%-46% normale pep.

je gedrag zal dan negatief veranderen, voor je het weet heb je er heel veel andere problemen bij.

zonder pep is het beste !!

ga 2 x per 6 km wandelen zo snel als je maar kan.

ZONDER PEP IS HET BESTE !!!

:wave:
t
tijdbomLid
Afvallen met speed als je zonder niet kunt afvallen heeft helemaal geen zin want het komt er dan toch wel weer bij als je stopt, en je kunt niet eeuwig door gaan met innemen (als je geen junk wil worden).
Als je er voor kunt zorgen dat je wel begint af te vallen maar het gaat nog heel traag (en ja, goed afvallen gaat nou eenmaal traag, sonjabakkeren met 3kg per week werkt niet op de lange termijn), kun je het wel versnellen met speed.

En dan nog is het geen goed idee omdat het speed is een geen homeopathisch middeltje van de tuinen, maar dat is al door anderen gezegd.
Ik snap trouwens niet hoe je bij het idee komt om op structurele basis speed te gaan nemen als je net uit een cokeverslaving komt maar goed.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
Er zitten hier genoeg mensen die kennis hebben op het gebied van zowel voedsel als bewegen die je kunnen helpen om af te vallen zonder speed. Ik raad het je ook af om af te vallen met pep.
A
AllobrogezLid
hier een leuke pdf, misschien werkt het. :beer:
Staalharde buikspieren in 30 dagen
http://www.megaupload.com/nl/?d=EC2CE6I3
m
melissaLid
Adrenochroom zei:
speeddieet is wel echt het idiootste dat ik dit jaar al gelezen heb!!
Klik om te vergroten...

Echt he, het overtreft zelfs dat berichtje van die gozer die zijn oogbal blauw ging tattoeeren :confused: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

ikke eigenlijk ook :wink:
m
melissaLid
JuliaLenco zei:
Aan de drugs om af te vallen? En jij bent moeder?
Ga je dan eens gedragen als een moeder en neem je verantwoordelijkheid.

Mijn god zeg, denk eens aan je kinderen.
Klik om te vergroten...

wat ik eigenlijk wil zeggen is.....
je hebt gelijk maar kan t ook anders verwoorden.
pffffff ik was ff boos hoor....das niks voor mij eigenlijk. :grin:
j
jcutterLid
Dit is best een toepasselijk nummer in dit topic: http://www.youtube.com/watch?v=AuJrEBtmM1Q

:mrgreen:
m
melissaLid
Deranged zei:
Wat een vreselijke betweterige overdreven kutreacties hier heb ik het idee.
Klik om te vergroten...

welke lieverd?
tell me....
m
melissaLid
jcutter123 zei:
Dit is best een toepasselijk nummer in dit topic: http://www.youtube.com/watch?v=AuJrEBtmM1Q

:mrgreen:
Klik om te vergroten...
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
kijk dit is leuk :wave:
D
DerangedLid
Ik heb hier een iets andere kijk op maar heb er zelf momenteel ook geen zin in.
D
DerangedLid
Het idee lijkt mij minder dom en kansloos dan iedereen zegt. Maar dat heeft wellicht te maken met mijn paasontbijt en beter had ik niks gezegd.
j
jcutterLid
Om nou je schildklier sneller te laten werken met behulp van speed/coke of supps. resulteerd vaak in het jojo effect. Volg een eet schema en ga lekker sporten! Dat voelt ook nog eens veel gezonder aan.
d
dfssdfdeLid
Mij lijkt het dat het zó schadelijk wel niet zal zijn als je het bij 50mg per dag houdt en goed blijft eten...

Probleem is natuurlijk 'als', vanaf het moment dat het trager begint te gaan moet je natuurlijk niet stoppen met eten of ineens dubbel zoveel beginnen nemen...
m
melissaLid
Deranged zei:
Het idee lijkt mij minder dom en kansloos dan iedereen zegt. Maar dat heeft wellicht te maken met mijn paasontbijt
Klik om te vergroten...

:grin: :grin: :grin: :grin:
S
SupervliegLid
Afvallen met pep is het domste wat je kan doen. Als je het echt graag wilt ga dan gewoon gezond eten en veel sporten. Wie wat wil zal er wat voor moeten doen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."