Afvallen met pep is het domste wat je kan doen. Als je het echt graag wilt ga dan gewoon gezond eten en veel sporten. Wie wat wil zal er wat voor moeten doen...
Deranged zei:Het idee lijkt mij minder dom en kansloos dan iedereen zegt. Maar dat heeft wellicht te maken met mijn paasontbijt
Ivoos zei:Mij lijkt het dat het zó schadelijk wel niet zal zijn als je het bij 50mg per dag houdt en goed blijft eten...
Fat Freddy's cat zei:Ivoos zei:Mij lijkt het dat het zó schadelijk wel niet zal zijn als je het bij 50mg per dag houdt en goed blijft eten...
maar waarom dan speed ervoor te gebruiken als hiervoor veel effectievere en minder schadelijke drugs voor zijn? (vb anavar, deca enz..)
Deranged zei:Volgens mij moet ongeacht de methode na het afvallen altijd de levensstijl worden aangepast om het resultaat te behouden. Ik vroeg me dus af tor in hoeverre amfetamine daarin daadwerkelijk verschilt van andere methoden. Afvallen met speed en vervolgens met een aangepaste juiste levensstijl dat resultaat behouden, waarom zou dit niet mogelijk zijn?
melissa zei:ik heb ff gegoogeld en ik denk niet dat dit middel geschikt is om af te vallen![]()
tenzij ik mannelijke trekjes wil krijgen![]()
melissa zei:http://www.supplementen.com/belgie/wwwboard/berichten/2148.html
deze tabletten had ik dus...
en er zit wel degelijk amfetamine in.
:

angie123 zei:Waarom moeten wij vrouwen altijd op dieet??? Van wie moeten we op dieet?? Wie zegt dat??
angie123 zei:OP MTV zien we vrouwen rond huppelen als sexobjecten met maatje 32 die vooral hun tieten en konten wulps richting mannen werpen!! Deze meiden zitten waarschijnlijk ook allemaal aan de pep of coke om er zo uit te kunnen zien.
angie123 zei:Ik maak me zorgen om het beeld dat bv. mijn dochters krijgen van hoe een vrouw eruit moet zien en hoe ze zich moet gedragen. Moeten ze ook met push-up bh en super strakke jeans waar hun string boven uit komt naar de brugklas?
angie123 zei:Wat is er mis met maatje 38/40? Wat is er mis met die paar heerlijke vetrolletjes? Waarom mag het niet gezien worden dat je (in mijn geval 3)kinderen hebt gedragen en gebaard? We moeten tevreden zijn en verdomme trots zijn op ons zelf!! Een kilo'tje meer is een kilo'tje meer vrouw!! Ik zeg niet dat je je moet laten gaan als je eenmaal aan de man bent en kinderen hebt.
Ook ik maak me wel eens zorgen om mijn gewicht en doe ik een paar dagen kalm aan na bv. de feestdagen, maar ik ben wel zo realistisch dat ik er nooit meer uit zal zien als toen ik 16 was met, ja een super-sport-lijf en maatje 32!! Ik leef bewust en ben gelukkig.
Accepteer je lichaam en je zal in balans komen en dan heb je die speed niet nodig om af te vallen!! Voor wie eigenlijk ????? Je bent zo mooi als je je zelf voelt.
Niet iedereen met overgewicht zal vast ongelukkig zijn. Ik heb het erover dat als je lichaam niet aansluit op je ideaal beeld dat, dat kan gaan leiden tot ongelukkigheid. GOED LEZEN!Antondebeuker zei:Gezondheidsfreaks, het zijn net Jehova's, er is maar 1 visie en dat is de onze.
Alle mensen met overgewicht zijn dus diep ongelukkig?
Wat een ongelofelijke bullshit.
En ongezond, die is echt sterk, op een drugsforum....

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."