Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Japi-10 zei: Hoi, Krijg binnenkort (redelijk) goede speed. Is me eerste keer,maar hoe vaak kan ik nou uit 1 gram halen. Zal ik het bv. in 4 mooie gelijke stukken verdelen of moet ik gewoon 0,5 gram nemen. Tis me eerste keer,en ben van plan om het op voor school te doen. Heb al wel aantal keer x gedaan en niet betrapt kon normaal doen tijdens trip zeg maar. Klik om te vergroten... je eerste keer heb je meestal niet zo heel veel nodig. de eerste keer kan je aan 5 mg al genoeg hebben. je hebt steeds meer nodig voor het zelfde effect. ik zou gewoon 1 lijntje nemen en dan ff 10 minuten wachten. dan kan je altijd nog meer nemen. veel plezier, sub"
"BillyBilo zei: 5 mg? dat is wel heel weinig dat is een tweehonderste van een gram! Klik om te vergroten... het ligt ook aan de persoon. en de eerste keer heb je echt niet zo heel veel nodig."
"de 2e keer heb je al weer meer nodig. tolerantie treed al snel op Dit betekent dat je bij regelmatig gebruik steeds meer nodig hebt om hetzelfde effect te voelen."
"ik zeg ook niet dan je niet meer dan 5 mg moet nemen de eerste keer. ik zeg alleen dat het voldonde kan zijn. als mediciijn komt het in pillen van 5 mg."
"zo doe ik dat"
"nope zei: K GAAT ECHT GEEN ENE VIS OF RAT EEN PEPSHOT GEVEN, VOELES AAN J VOORHOOFD JOH, GEK!! K maak t vloeibaar met water, schudde , kijke hoetie oplost, wat er achterblijft en oftie ook vloeibaar blijft, want bij sommige bocht, .. . .krijg je allemaal witte vezeltjes lijken t wel. . .en dat moete we niet hebben. Ben k de enigste hier ofzo die pep op deze manier neemt????? HALLOOOOOO POMPERS !! WAKKER WORDEN !! (<-- toepasselijk hhaa) Klik om te vergroten... ik heb gelezen dat je er ook citroensap bij moet doen. klopt dat?"
"berbe zei: nee dat is bij hero dat ze dat meestal doen pep lost zich zo op in water Klik om te vergroten... maakt het nog uit of het warm water is of niet? en als het opgelost is, kan je het dan inspuiten?"
"Ik rook mijn DMT altijd uit een zelf gemaakt pijpje. Hiervoor heb ik een lamp, een joint cone, een ijzer buisje en wat tape gebruikt. { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Zijn er ook andere die het uit een lamp roken?"
"PepTalk zei: Dit is hetzelfde principe dan een lightbulp vaporizer toch? Hoe maak je de lamp schoon dan? Klik om te vergroten... als hij na een aantal keer vies is maar ik gewoon een nieuw lamp die daar op past :P"