Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumssociaal?

sociaal?

34 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Re:

jcutter zei:
Marla Singer zei:
jcutter zei:
Op speed praat ik net als iemand met de downsyndroom. .
Klik om te vergroten...
Zonder speed anders ook wel...
Klik om te vergroten...
:( :( :( :( :( :(
Dat was zo niet nodig.. :(

:mrgreen:
Klik om te vergroten...
:beer: :beer:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Re:

Marla Singer zei:
jcutter zei:
Op speed praat ik net als iemand met de downsyndroom. .
Klik om te vergroten...
Zonder speed anders ook wel...
Klik om te vergroten...

V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#3
Eerste twee a drie bommetjes ga ik veel lullen en mensen aaien, niet knuffelen dat is weer too much. Vooral lekker aaien en glimlachen!Daarna vooral heel hard, heel hard dansen. En als het uitwerkt dan ga ik weer veel lullen... :wave: Dan G-tje, dan veel knuffelen e.d. :grin:
J
J89Lid
01-01-2024, 00:00
#4
haha, als ik flink aan de pep zit lul ik mensen de oren van de kop af

alleen lang naar andere mensen luisteren kan me dan weer behoorlijk irriteren
dan wil ik er de hele tijd door heen praten en zelf het gesprek leiden
als nuchter iemand lijkt het me best irritant om met mij een serieus gesprek te voeren als ik veel pep op heb :grin:
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#5
Van pep ga ik vaak een stuk gemakkelijker praten. Ik zeg tevens nooit dingen die ik nuchter niet zou kunnen zeggen..
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#6
de keren dat ik onder invloed van speed was, zijn zo ongeveer de enige keren geweest dat ik alles heb kunnen zeggen wat ik van plan was te zeggen in een conversatie. Dit zijn dan ook schaarse momenten waar ik degene ben die een ander niet laat uitpraten/ de mogelijkheid geef om te reageren omdat ik mijn eigen verhaal hoe dan ook wil en ZAL afmaken.

Zelfs tegenover de meest dominante figuren hou ik dan niet mijn mond als hij/zij iets wil zeggen, en ik nog niet klaar ben met mijn verhaal.
J
J89Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Zelfs tegenover de meest dominante figuren hou ik dan niet mijn mond als hij/zij iets wil zeggen, en ik nog niet klaar ben met mijn verhaal.
Klik om te vergroten...

haha herkenbaar
prachtig is dat
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Re:

Marla Singer zei:
jcutter zei:
Op speed praat ik net als iemand met de downsyndroom. .
Klik om te vergroten...
Zonder speed anders ook wel...
Klik om te vergroten...
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik kan aardige lulkicks krijgen ja van speed :grin:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#10
In het begin praat je enorm veel op speed, een beetje over sociaal zeg maar. Je kunt constand over niets praten maar ook enorm diepgaande gesprekken voeren. Hoe meer je gebruikt echter hoe minder je gaat praten.. Te veel en vaak amfetamine is funest voor je sociale leven, ook als je daarna besluit te stoppen.
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#11
SperSIZEboon zei:
ik kan aardige lulkicks krijgen ja van speed :grin:
Klik om te vergroten...
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vaak ben ik dan extra kletserig en voel ik me sociaal, maar wordt ik als afstandelijk bestempeld door de boze buitenwereld. Verschil van visie. :wink:
m
minamoLid
01-01-2024, 00:00
#13
ah ok:)

verschilt het heel erg per persoon of is het standaard zo met speed?

en is het gewoon puur de behoefte om te praten, of om ook echt gesprekken te voeren die ergens over gaan?
m
minamoLid
01-01-2024, 00:00
#14
hey,
is het net zoals met mdma en lsd dat je erg de behoefte hebt om met mensen te praten?
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja van speed word ik in iedergeval erg sociaal, om 3 uur snachts mensen zoeken om mee te praten maarja die vond ik toch nooit :P
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#16
Van speed ga je graag praten, maar luisteren lukt vaak minder goed/niet..
Dus lange verhalen aan horen zonder zelf je mening klaar te hebben gaat niet lukken..
Wel praat je liever met mensen en durf je meer te zeggen door het euforische gevoel dat je krijgt
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#17
Word jij sociaal van LSD? :openmouth:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lulkicks van legendarische lengte. :grin:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#19
Op speed praat ik net als iemand met de downsyndroom. Dat geld ook voor alcohol. Het is best vervelend.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#20
minamo zei:
verschilt het heel erg per persoon of is het standaard zo met speed?
Klik om te vergroten...

Het effect van welke drugs dan ook verschilt sowieso per persoon, er zijn altijd mensen die er anders op reageren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."