#1
Ik wordt niet echt socialer van pep.. ik heb juist vaak dat ik achter de computer kruip of iets maken ofzo..
Komt omdat ik me van binnen altijd zo druk voel met pep
Komt omdat ik me van binnen altijd zo druk voel met pep

Albino zei:Ja van speed word ik in iedergeval erg sociaal, om 3 uur snachts mensen zoeken om mee te praten maarja die vond ik toch nooit :P
Zonder speed anders ook wel...jcutter zei:Op speed praat ik net als iemand met de downsyndroom. .
Lake zei:Lulkicks van legendarische lengte.![]()
ik op speed zei:De reden van deze situatie heeft betrekking tot bepaalde punten van een onbekende reden veroorzaakt door een bovennatuurlijke vaagheid en extreme ingevingen.
Carlien, als jij mij 50€ geeft, tief ik je in de gracht!
Marla Singer zei:Zonder speed anders ook wel...jcutter zei:Op speed praat ik net als iemand met de downsyndroom. .

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."