#1
Het fijne van speed vind ik dat je lekker door kan blijven drinken zonder dronken te worden. Eenmaal echt dronken ga ik liever naar bed!
Wat versta jij onder ''scheef'' hierzo?Taat zei:Dat heb ik dus niet..
Als ik speed neem en dan ga drinken merk ik dat ik veel eerder scheef ga lopen..
Niet het effect van alcohol dat je maar wat gaat lopen lallen en agressief word, maar wel dat je 'er scheef' van word..
Meestal gaat lekker doordrinken op speed bij mij toch niet omdat het bier dan niet lekker smaakt en ik raak vlug uitgedroogd dus grijp gauw naar gewone sinas of cola..
laan zei:Het fijne van speed vind ik dat je lekker door kan blijven drinken zonder dronken te worden. Eenmaal echt dronken ga ik liever naar bed!
Drinken met vrienden vind ik gewoon heel gezellig en om niet na 12 bier dronken naar huis te willen vind ik speed erg toepasselijk.DonnieDark0 zei:laan zei:Het fijne van speed vind ik dat je lekker door kan blijven drinken zonder dronken te worden. Eenmaal echt dronken ga ik liever naar bed!
Als ik speed gebruik drink ik juist geen alcohol. Waarom alcohol, speed is veel boeiender.
Als ik speed gebruik drink ik juist geen alcohol. Waarom alcohol, speed is veel boeiender.

Langer wakker en rotter van caffeine klinkt voor mij niet echt logisch in de oren..DonnieDark0 zei:Bij speed waarin een grote hoeveelheid caffeine zit ben je wat onrustiger, meer hartkloppingen, minder euforie, langer wakker en de volgende dag ben je meer verrot. (dat is mijn ervaring)
033Amnesia zei:Haha ok das duidelijk DonnieDark0, bedankt!
't Kwam ook af van een speedjunk zelf die 't voor 6 euro per gram verkocht..en ik zette de ene lijn na de andere, dit kan bij (goeie) speed niet normaal zijn toch? Toch is dit denk ik in korte tijd de enigste speed waar ik aan kan komen en ik wil een kleine hoeveelheid (misschien) voor m'n examens nemen, want een kleine hoeveelheid werkt concentratieverhogend toch? Hoeveel zou ik dan in een bommetje moeten gooien?
Ik heb tot nu toe zo'n 6x XTC, 10x coke en 1x speed gedaan. Coke is natuurlijk het geweldigste gevoel ter wereld,
Mee eens..J89 zei:Ik heb tot nu toe zo'n 6x XTC, 10x coke en 1x speed gedaan. Coke is natuurlijk het geweldigste gevoel ter wereld,
blijkbaar is speed gewoon niks voor jouw, iedereen gaat op zijn eigen manier om met het effect van drugs.
jij zegt bijvoorbeeld dat je coke het geweldigste gevoel van de wereld vind.
ik vind dat dus juist 1 van de saaiste drugs die er is..
maar misschien moet je niet te gehaast oordelen aangezien je het nog maar 1 x gebruikt hebt.
sommige drugs moet je ook leren waarderen
Marla Singer zei:Wat er zo leuk is aan speed, vroeg ik me afgelopen week ook telkens weer af.... Na een kleine depressie ben ik weer terug van een paar dagen weggeweest. Ik was zo naar de klote van dat halve grammetje van vorig weekend! Deze pep van 73% zuiverheid had weer een aardige roofbouw op mijn lichaam gepleegd waar ik nou niet bepaald happy van werd. Maakt dus geen fuck uit of er cafeine in zit of niet, het is allebei slopend!
Dus ja, wat er zo leuk aan speed is weet ik zelf eigenlijk ook niet meer.... Op het moment dat je net begint is het nog wel lekker, kun je er lekker actief op zijn, er lekker op neuken en denk je dat je heel wat bent. Als je al een paar nachten wakker bent, een themazepammetje (of drie) niet eens helpt en je alleen nog maar autistisch achter de computer kan zitten, is de lol er snel van af. Ik begin steeds minder leuke kanten te ervaren en heb mijn portie wel weer even gehad dus!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."