Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is er zo leuk aan speed?

Wat is er zo leuk aan speed?

52 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Okeoke, duidelijk. Is het ook zo dat sigaretten/joints 100x lekkerder zijn? (Dit heb ik onder coke/XTC)
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Zeker weten dat je slechte speed had, of te weinig hebt genomen.
Speed zoals het over het algemeen verkocht wordt bestaat (helaas) vaak uit 50% Caffeine, soms minder soms zelfs nog meer.

Bij speed waarin een grote hoeveelheid caffeine zit ben je wat onrustiger, meer hartkloppingen, minder euforie, langer wakker en de volgende dag ben je meer verrot. (dat is mijn ervaring)

Bij goede/betere speed neem ik een bommetje van zo'n 150 mg en dan voel ik me heerlijk opgewekt, actief, zeer euforisch, alles is leuk om te doen en het werkt lekker lang. (ook urenlange sex hoort bij speed :hearteyes: )
Het voordeel in vergelijking met MDMA vind ik dat je er gewoon normaal uitziet. Niemand kan het merken aan je. Je loopt niet met van die grote pupillen en een rare scheve kop te knarsen met je kaken.
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha ok das duidelijk DonnieDark0, bedankt!

't Kwam ook af van een speedjunk zelf die 't voor 6 euro per gram verkocht..en ik zette de ene lijn na de andere, dit kan bij (goeie) speed niet normaal zijn toch? Toch is dit denk ik in korte tijd de enigste speed waar ik aan kan komen en ik wil een kleine hoeveelheid (misschien) voor m'n examens nemen, want een kleine hoeveelheid werkt concentratieverhogend toch? Hoeveel zou ik dan in een bommetje moeten gooien?
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#4
DonnieDark0 zei:
Bij speed waarin een grote hoeveelheid caffeine zit ben je wat onrustiger, meer hartkloppingen, minder euforie, langer wakker en de volgende dag ben je meer verrot. (dat is mijn ervaring)
Klik om te vergroten...
Langer wakker en rotter van caffeine klinkt voor mij niet echt logisch in de oren..
z
zuidwesterLid
01-01-2024, 00:00
#5
033Amnesia zei:
Haha ok das duidelijk DonnieDark0, bedankt!

't Kwam ook af van een speedjunk zelf die 't voor 6 euro per gram verkocht..en ik zette de ene lijn na de andere, dit kan bij (goeie) speed niet normaal zijn toch? Toch is dit denk ik in korte tijd de enigste speed waar ik aan kan komen en ik wil een kleine hoeveelheid (misschien) voor m'n examens nemen, want een kleine hoeveelheid werkt concentratieverhogend toch? Hoeveel zou ik dan in een bommetje moeten gooien?
Klik om te vergroten...

houd het bij recreatief gebruik, zeker als je het spul nog niet zo goed kent..
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#6
033Amnesia zei:
Haha ok das duidelijk DonnieDark0, bedankt!

't Kwam ook af van een speedjunk zelf die 't voor 6 euro per gram verkocht..en ik zette de ene lijn na de andere, dit kan bij (goeie) speed niet normaal zijn toch? Toch is dit denk ik in korte tijd de enigste speed waar ik aan kan komen en ik wil een kleine hoeveelheid (misschien) voor m'n examens nemen, want een kleine hoeveelheid werkt concentratieverhogend toch? Hoeveel zou ik dan in een bommetje moeten gooien?
Klik om te vergroten...
Ik zou het sowieso niet gebruiken voor tijdens je examens..
En zeker niet als je de eerste keer (goede) pep gebruikt..
Een goed bommetje die inslaat zonder tolerantie laat je over die examens tafels heen stuiteren..
Je raast over de tekst heen en weet eigenlijk nog niet wat je nu aan het lezen was..
Dus hou het bij recreatief gebruik en ga het zeker niet bij je examens uitproberen..

Voor de rest gooi ik altijd net wat meer als een flinke lijn in een bommetje, omdat er oraal toch minder word opgenomen..Dus gewoon wat jou een normale lijn lijkt, en dat keer 1,5 of 2
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Maar een kleine hoeveelheid werkt concentratieverhogend, niet?

En kom me alstjeblieft niet vertellen om het niet te gebruiken omdat ik er verslaafd aan kan raken ofzo, oke als ik m'n examens erdoor zou verneuken, bedankt dat je me gewaarschuwd hebt, maar een kleine hoeveelheid werkt concentratieverhogend of heb ik dat fout?
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#8
gewoon een xtje goeie pep regelen,, heerlijk.. ik heb het nu ook op :hearteyes: maarjah, ik ga mn jointje verder roken :hearteyes:
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#9
Verschilt per persoon denk ik..
Voor mij is het idd in kleine concentraties concentrerend verhogend..
Maar hoe het maar bij die kleine hoeveelheid..
Tolerantie gaat vrijsnel opspelen + het gevoel is vaak zo lekker dat je meer wilt pakken (want het was toch nog maar weinig, dus wat extra kan geen kwaad)
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nou ik heb echt geen interesse in Speed, misschien als ik goeie heb ik het een weekendje wil doen, verderest vind ik 1x in de 2 maanden X goed genoeg, ik zou eerder iets als Paddo's of LSD vaker doen, speed/coke ofzo totaal geen interesse meer in. Een keer is leuk, maar 1x in de 2 maanden drugs is wel goed genoeg voor mij, en dan toch X :P
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Taat zei:
DonnieDark0 zei:
Bij speed waarin een grote hoeveelheid caffeine zit ben je wat onrustiger, meer hartkloppingen, minder euforie, langer wakker en de volgende dag ben je meer verrot. (dat is mijn ervaring)
Klik om te vergroten...
Langer wakker en rotter van caffeine klinkt voor mij niet echt logisch in de oren..
Klik om te vergroten...

Mij ook niet, want van 50mg pep a 70% blijf ik al tot zondagavond wakker. Lijkt me sterk dat caffeine dat beter kan :)
H
Hillbilly bastardLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat is er zo boeiend aan om dit te gebruiken? Mensen die weleens XTC EN weleens Speed hebben gedaan, snappen mij toch 100% als ik zeg dat speed troep is vergeleken met XTC, of heb ik het fout?
Klik om te vergroten...

Volgens mij had je slechte speed. Ik heb zowel goeie mdma als goeie speed gebruikt (getest) en ik vind goeie speed het beste gevoel dat er bestaat...Mdma is leuk, maar het is me iets te begaaid, ik kan niet meer echt normaal doen en dat love gevoel wordt na een tijdje gewoon genant, daarboven vind ik de kater van mdma vééééééél erger. Goeie speed is gewoon je normale leven X10. Je bent eigenlijk nuchter, maar tegelijk ook weer niet, je bent als het ware nuchter, maar je voelt je gewoon ook super! Je bent vrolijk, actief, tevreden, fit, zelverzekerd...maar je kan nog altijd normaal doen (zeker met dextro)! Het is maar net wat je zoekt in drugs, ik ben geen tripper en ik ben niet echt geïnteresseerd in geestverruiming en al die hippie nonsens (no offens to the trippers :wink: ), ik wil me gewoon goed voelen terwijl ik nog redelijk normaal kan doen en een normale kijk heb op de wereld. Dan is speed echt de perfecte drug! Beter nog als coke, want het werkt langer en is goedkoper en persoonlijk vind ik het ook leuker. Als speed niet zo fokking slopend was voor je lichaam dan gebruikte ik het constant...Gelukkig kan ik men gebruik voorlopig nog beperken tot één weekend (vaak wel zowel vrijdag als zaterdag) om de twee weken tot maximum 2x per week. ...Speed is :hearteyes: ...
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Wacky zei:
Taat zei:
DonnieDark0 zei:
Bij speed waarin een grote hoeveelheid caffeine zit ben je wat onrustiger, meer hartkloppingen, minder euforie, langer wakker en de volgende dag ben je meer verrot. (dat is mijn ervaring)
Klik om te vergroten...
Langer wakker en rotter van caffeine klinkt voor mij niet echt logisch in de oren..
Klik om te vergroten...

Mij ook niet, want van 50mg pep a 70% blijf ik al tot zondagavond wakker. Lijkt me sterk dat caffeine dat beter kan :)
Klik om te vergroten...

Het klinkt ook niet echt logisch geef ik toe. Toch is mijn ervaring dat ik de volgende dag verotter ben na slechte speed.
Een mogelijke oorzaak is dat ik bij goeie speed aan 1 bommetje genoeg heb en bij slechte speed vanwege het mindere effect wat later nog iets bijneem...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."