#1
ik had ook meth op .....
ben al 33 dagen wakker

ben al 33 dagen wakker




xpressurself zei:tsk tsk tsk.. weet jij wel niet hoe onverantwoordelijk jij bezig bent jongeman? je maakt iedere pepgebruiker ten schande tegenover deze samenleving. Het is niet echt speed-christelijk wat jij doet, vind niet dat dit zo langer door kan gaan.. het gaat te furr...
Deep Blue zei:In amerika wel wel... maar bij mijn weten verkopen ze hier geen medicijnen die efedrine of pseudoefedrine bevatten. En zeker niet gewoon in de supermarkt.

thommetje zei:nog steeds geen antwoord wat nou precies het verschil is![]()

lappelover zei:waarom wil je meth doen![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."