Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmeth

meth

88 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ik had ook meth op .....

ben al 33 dagen wakker

:wave:
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ga dan 's héél gauw slapen GODVERDOMME!!!!


:wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ggaat niet net 2 lijntjes blender pep genomen dus daar gaan we nog een keertje !!!

11 DAGEN !!!!

:mrgreen:
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#4
tsk tsk tsk.. weet jij wel niet hoe onverantwoordelijk jij bezig bent jongeman? je maakt iedere pepgebruiker ten schande tegenover deze samenleving. Het is niet echt speed-christelijk wat jij doet, vind niet dat dit zo langer door kan gaan.. het gaat te furr...
k
koekiemonsterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind dat je het moet doen, zorg wel dat je maar weinig pakt en dat het kristallen zijn, rest is altijd vergif
k
koekiemonsterLid
01-01-2024, 00:00
#6
xpressurself zei:
tsk tsk tsk.. weet jij wel niet hoe onverantwoordelijk jij bezig bent jongeman? je maakt iedere pepgebruiker ten schande tegenover deze samenleving. Het is niet echt speed-christelijk wat jij doet, vind niet dat dit zo langer door kan gaan.. het gaat te furr...
Klik om te vergroten...

pff speedchristelijk
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#7
Deep Blue zei:
In amerika wel wel... maar bij mijn weten verkopen ze hier geen medicijnen die efedrine of pseudoefedrine bevatten. En zeker niet gewoon in de supermarkt.
Klik om te vergroten...


alphavit(efedrine) is nog maar goed 2 jaar verboden in België... en nu nog wordt het oogluikend toegestaan en is het gemakkelijk te krijgen als je wil. ga maar eens aan je apotheker zijn zelfgemaakte vetverbrander vragen. Hij zal niet zeggen wat erin zit als hij je niet kent. Waarom niet denk je? juist....


je moet trouwens niet alles geloven wat die Amerikanen je proberen wijs te maken. Er zijn best ook wel 70'ers die nog een lijntje meth lusten, alleen zullen die dat niet posten op een drugsforum..

maar ik raad het ook af hoor, is natuurlijk een uiterst ongezonde gewoonte, daar twijfel ik niet aan :wave:
m
martienpLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pervitin ( Meth ) is zeker makkelijk te maken maar niet in nederland

Heb 7 jaar in tsjechie gewoond en heb zelf heel wat pervitin gemaakt
duurt 4 uurtjes en klaar is kees ( of martien in dit geval )
en als je efedrine hebt dan ben je al met 2 uurtjes klaar

ik raad het niemand aan om het te doen want het is nogal een gevaarlijk proces
en als je gepakt word ben je gewoon het haasje
ik ben gepakt in tsjechie en heb 6.5 maand in voorarrest gezeten en heb nu nog anderhalf jaar voorwaardelijk aan mijn broek.

de bijwerkingen die ik hier op de forum lees heb ik nooit gehad
en ben er ook niet echt mee eens dat het verslavend is
maar ja dat is voor iedereen weer anders

ben er wel achter gekomen als je aan pervitin gewend bent dan stelt speed eigenlijk niet zoveel meer voor maar ja dat kan ook wel aan mij liggen
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#9
niet verslavend zeg je?? hmm word steeds gekker hier!!.. speed is al super verslavend..

@de topic starter... en?? hoe was je meth,, wast leuk?? ben je al naar de kanker?? of heb je het overleeft en wil je het nooit meer doen :confused: :confused: lijkt me de verstandigste optie iig
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#10
normale pep!!!

dus meth is zoizo geen optie voor me, ,wil het ook nooit proberen..
getverdekkes!!
a
azerty1987Lid
01-01-2024, 00:00
#11
efedrine hcl wat uiterst geschikt is is heel makkelijk aan te komen...

en iedereen weet dat meth niet het moeilijkste drugs is om te produceren...
u
uhuLid
01-01-2024, 00:00
#12
thommetje zei:
nog steeds geen antwoord wat nou precies het verschil is:confused:
Klik om te vergroten...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Hoofdpagina

voor de rest maakt het mij geen klote uit of je het doet of niet ,
denk dat er genoeg mensen je dit afgeraden hebben op 10 min tijd

neem een foto van u voor ge het doet zaterdag.
neem er volgende week dinsdag nog 1tje en post ze alle2 maar
wil u bek wel eens zien :grin:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Haha je moet het niet overdrijven he. Van 1 weekend meth gaat je gebit niet compleet naar de klote.. bij Oprah en die Faces of Meth dingen zijn ze ook goed in propaganda en bangmakerij.

Neemt niet weg dat je gewoon er van af moet blijven, vooral als 16-jarige onwetende.
t
thommetjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
maar ik ga zeker nie veel nemen beginnen met een heel klein beetje en 2 uur wachten als alles tegenvalt nog een klein beetje net zoals ik eerst deed meh speed
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als je toch al zo snugger bent om meth te gaan snuiven, wees dan aub niet zo superintelligent om het te gaan roken. Anders zal het spul heel korte metthen met je maken. huhuh.

De info op wikipedia is trouwens niet volledig en niet helemaal correct. Gebruik de zoekfunctie op dit forum.

veel geluk op school maandag!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
hwhahwa wat maken jullie je druk zeg ...

De kans dat het zuivere meth is ?? Die schat ik ongeveer op 1%.
Das de twijfel van het voordeel, voor de rest schat ik dat het gewoon een cafeine bal is ...


HYYIAAAAAA

:wave:
l
lappeloverLid
01-01-2024, 00:00
#17
waarom wil je meth doen :confused:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#18
lappelover zei:
waarom wil je meth doen :confused:
Klik om te vergroten...
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Pas toch maar op met zulke uitspraken als iemand via google al je leeftijd kan achterhalen...
t
thommetjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik ken degene die de meth maakt dus ik weet zeker dat het goede meth is
das ne maat van me en die vertrouw ik

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."