Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi, Ik had laatst voor het eerst xtc gebruikt (al wel eerder pep, sos, paddo's etc gebruikt, werkte allemaal mooi) Bij vrienden had ik eerst een hele pil gehad. En na een half uur begon het te werken en voelde me helemaal geweldig, 20 min later werd ik even een kwartiertje beroerd en begon ziekelijk te zweten, het druipte van me af en ik werd behoorlijk onwel. Na dit kwartiertje voelde ik me weer super en heb na anderhalf uur nog een halve erbij genomen en heb me de hele nacht super gevoeld. (btw hele nacht zittend doorgebracht bijna, ook tijdens het onwel zijn). Laatst ging ik naar een groot feest en had dezelfde pillen bij me. Kdacht in de trein erheen even een halve voor de zekerheid omdat ik vorige keer ook even zo onwel werd. In de trein voelde ik me weer gigantisch geweldig. Dus op het feest zelf weer een halve genomen. Ik voelde me na een half uur nog geweldiger dan eerder van een pil (waarschijnlijk door muziek erbij enzo). Maar weer 20 min later begon ik ziekelijk te zweten, dit keer stond ik midden op de dansvloer. Ik werd onwel en begon helemaal te wankelen en naar te voelen en ik voelde dat ik flauw ging vallen. Vrienden hebben me laten zitten op een stoel, toen heb ik half gekotst en na een half uur voelde ik me weer super en weer tijd helemaal geweldig. Later op de avond nog 1/3e pil gehad en voelde me ook goed alleen nu stuk minder heftig, ik denk van de mindere dosis, toen ook niet meer onwel gevoeld. oftewel ik vind pillen echt vet, alleen vind dat kwartiertje onwel niet echt fijn en vind het daarom ook niet relaxt om weer op een feest te gebruiken. Weet iemand hoe dit kan? ik heb er veel water, fanta en cola bij gedronken dus dat is het niet, goed gegeten vantevoren enzo. Wil wel weer een keer op een feest gebruiken maar ben toch btje bang dat ik dan toch out ga, terwijl de ervaring super is!"
"Had geen drank op en ook gen jointje ofzo. Eerste keer wel een joint maar toen minder last van. Tis alleen dat ene kwartiertje die dus tussendoor komt. Eerst even supervet, dan dat even onwel en daarna weer super vet. En ik wil nog wel een keer omdat het buiten die 10 min/kwartier het heel goed bevalt En kheb praktisch alle drugs wel gebruikt had alleen xtc nog niet gehad, en nergens ook maar ooit problemen mee gehad. Dus lijkt me niet dat het aan mij als persoon licht toch?"
"Het gaat trouwens volgens mij om deze pillen: http://www.pillreports.com/index.php?pa ... ll&id=7524 de dag erna had ik ook nergens last van behalve klein beetje depresief gevoel en helemaal geen honger."
"ohw das minder ja. Maar ik vond ze verder wel heel goed, ze hadden wel een super vieze smaak, maar niet branderig ofzo (das tog bij mcpp?) alleen tsjaah dat onwel he.."
"Meth = methamfetamine = Pervitin (check me naam) Je kunt het best wel een keer gebruiken als je sterk in je schoenen staat. Ik heb het een keer in tsjechie gebruikt (Daar makkelijk te krijgen, in NL is het zeer schaars en moeilijk te krijgen). Het is een veel sterkere soort speed, maar zoveel intenser dat het moeilijk te vergelijken is met speed. Ik heb toen een paar nachten overgeslagen, was ni moe te krijgen, ook in die tijd compleet nix gegeten. Maar heb serieus (en dat is het ernstige eraan) de tijd van mn leven gehad terwijl ik eigenlijk nix heb gedaan. Het is zo gigantisch geweldig. En als het is uitgewerkt ben je zo gigantisch ziek, gigantische hoofdpijn, hele tijd duizilig enz. En de drang erna om het nog een keer te doen is gigantisch. Kheb weken bijna nergens anders aan kunnen denken, je wilt zoooo graag nog een keertje. Maar ik heb het niet opnieuw gebruikt. Als je dus niet echt sterk in je schoenen staat wat dat betreft kun je het beter niet doen. Als je al bij speed hebt dat je de verleiding niet kunt weerstaan om steeds weer te doen, niet aan meth beginnen. Denk goed na voordat je eraan begint!"