Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmeth

meth

88 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#1
Deep Blue zei:
In amerika wel wel... maar bij mijn weten verkopen ze hier geen medicijnen die efedrine of pseudoefedrine bevatten. En zeker niet gewoon in de supermarkt.
Klik om te vergroten...


alphavit(efedrine) is nog maar goed 2 jaar verboden in België... en nu nog wordt het oogluikend toegestaan en is het gemakkelijk te krijgen als je wil. ga maar eens aan je apotheker zijn zelfgemaakte vetverbrander vragen. Hij zal niet zeggen wat erin zit als hij je niet kent. Waarom niet denk je? juist....


je moet trouwens niet alles geloven wat die Amerikanen je proberen wijs te maken. Er zijn best ook wel 70'ers die nog een lijntje meth lusten, alleen zullen die dat niet posten op een drugsforum..

maar ik raad het ook af hoor, is natuurlijk een uiterst ongezonde gewoonte, daar twijfel ik niet aan :wave:
m
martienpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pervitin ( Meth ) is zeker makkelijk te maken maar niet in nederland

Heb 7 jaar in tsjechie gewoond en heb zelf heel wat pervitin gemaakt
duurt 4 uurtjes en klaar is kees ( of martien in dit geval )
en als je efedrine hebt dan ben je al met 2 uurtjes klaar

ik raad het niemand aan om het te doen want het is nogal een gevaarlijk proces
en als je gepakt word ben je gewoon het haasje
ik ben gepakt in tsjechie en heb 6.5 maand in voorarrest gezeten en heb nu nog anderhalf jaar voorwaardelijk aan mijn broek.

de bijwerkingen die ik hier op de forum lees heb ik nooit gehad
en ben er ook niet echt mee eens dat het verslavend is
maar ja dat is voor iedereen weer anders

ben er wel achter gekomen als je aan pervitin gewend bent dan stelt speed eigenlijk niet zoveel meer voor maar ja dat kan ook wel aan mij liggen
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#3
niet verslavend zeg je?? hmm word steeds gekker hier!!.. speed is al super verslavend..

@de topic starter... en?? hoe was je meth,, wast leuk?? ben je al naar de kanker?? of heb je het overleeft en wil je het nooit meer doen :confused: :confused: lijkt me de verstandigste optie iig
J
JoyTommyLid
01-01-2024, 00:00
#4
zelfs ik moet er niet aan denken..
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik hoor steeds meer verhalen over meth in mijn omgeving.

In plaats van:
'Dat spul is echt ziekelijk, dat moet je echt NOOOIt doen.'

Hoorde ik laatst:
'Dat heb ik een keertje gedaan.'
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#6
alphavit(efedrine) is nog maar goed 2 jaar verboden in België... en nu nog wordt het oogluikend toegestaan en is het gemakkelijk te krijgen als je wil. ga maar eens aan je apotheker zijn zelfgemaakte vetverbrander vragen. Hij zal niet zeggen wat erin zit als hij je niet kent. Waarom niet denk je? juist....
Klik om te vergroten...

dit is corect MAAR ik laat ook zogezegd alfavit maken door men apothekeres maar daar zit geen efedrine meer in.is ten strengste verboden om nog te gebruiken en als ze het willen bestellen kunnen ze zich aan bezoek verwachten.

gebruik ook graag speed en soms te veel maar ja,maar meth staat toch ook op men verboden lijstje hoor.jij bent 16 hehe your brain is going to die first :grin: ,je hersens zijn nog in volle ontwikkeling dus dat gaat zeker fout.ofwel heeft hij hier gewoon gepost om een beetje aandacht te krijgen. :openmouth:
T
Tsjechie TsjechLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kan jullie wel vertellen, wie meth gebruikt vaker dan twee a drie keer krijgt een boze stemmetje in ze hoofd dat ie het weer moet doen. Kan jullie zeggen dat ik het lang genoeg heb gesnoven en dat het geen speeltje voor kinderen is. Als je 0,2 a 0,3 gram van Meth-Pervitin opsnuift val je drie dagen echt niet in slaap mischien na die 72 uur val je in slaap maar als je derde dag 0,2 bijpakt slaap je in totaal zeker 5 dagen niet van 0,5 gram. Verslaving treedt er ongevieer bij 8 personen van de 10 na eerste gebruik. Anders ben ik al drugs vrij door mijn vriendin die vier jaar de moeite heeft gedaan om mij uit die kring te krijgen. Al die mensen waarmee ik snoof zijn op deze dag nog steeds veslaafd. Pas na paar jaar gaan je tanden ontiegelijk rotten en dat ineens. Eerste drie jaar heb je van rotte tanden geen last maar dan begint het pas, je eet een broodje en denkt dat er een steentje in zat spug je het uit en je ziet dat het afgebrokkelde tand is en dat gaat steeds meer gebeuren dan. Ik wens die jongen een mooie trip maar hij zal wel zelf erachter komen als die geld en dingen gaat stelen om zich goed te kunnen voelen en verliest familie vrienden enz. Pas maar op met wat je doet ken bijna niemand die Meth-pervitin maar bv. 1x in de maand doet, in begin mischien wel maar na half jaar zit je al op dagelijkse portie en je doet ales en echt alles om je lijntje te krijgen.
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Tsjechie Tsjech zei:
Kan jullie wel vertellen, wie meth gebruikt vaker dan twee a drie keer krijgt een boze stemmetje in ze hoofd dat ie het weer moet doen. Kan jullie zeggen dat ik het lang genoeg heb gesnoven en dat het geen speeltje voor kinderen is. Als je 0,2 a 0,3 gram van Meth-Pervitin opsnuift val je drie dagen echt niet in slaap mischien na die 72 uur val je in slaap maar als je derde dag 0,2 bijpakt slaap je in totaal zeker 5 dagen niet van 0,5 gram. Verslaving treedt er ongevieer bij 8 personen van de 10 na eerste gebruik. Anders ben ik al drugs vrij door mijn vriendin die vier jaar de moeite heeft gedaan om mij uit die kring te krijgen. Al die mensen waarmee ik snoof zijn op deze dag nog steeds veslaafd. Pas na paar jaar gaan je tanden ontiegelijk rotten en dat ineens. Eerste drie jaar heb je van rotte tanden geen last maar dan begint het pas, je eet een broodje en denkt dat er een steentje in zat spug je het uit en je ziet dat het afgebrokkelde tand is en dat gaat steeds meer gebeuren dan. Ik wens die jongen een mooie trip maar hij zal wel zelf erachter komen als die geld en dingen gaat stelen om zich goed te kunnen voelen en verliest familie vrienden enz. Pas maar op met wat je doet ken bijna niemand die Meth-pervitin maar bv. 1x in de maand doet, in begin mischien wel maar na half jaar zit je al op dagelijkse portie en je doet ales en echt alles om je lijntje te krijgen.
Klik om te vergroten...

Dit is de beste informatie over meth tot nu toe. Dit is de informatie waar ik naar zoek aangezien ik ook nog een keer meth wil proberen. Ik vind de mentaliteit van de DF'ers wel grappig om eerlijk te zijn. Iedereen die een drug wil doen die zij zelf niet willen doen word aangevallen tot 3 pagina's verderop. Dit is een drugs forum, respecteer dan ook de mentaliteit van de verschillende soorten drugsgebruikers.
P
PaddoboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
haha ik wist niet dat ze hier ook meth gebruiken
dacht alleen dat het voor low life amerikanen waren
maar goed
heb onlangs een national geographic docu gezien het noemde:
the most dangerous drugs on the planet ofzo

zegt al genoeg vind ik :wink:
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Maar is het ook zo dat je de afkick kan onderdrukken. Ik bedoel..
Het put je dopamine erg uit en als het uitgewerkt is ben je misselijk en voel je je echt kut.

Als je dan nog is neemt verdwijnt dan dat slechte gevoel ?
Want je dopamine sloop je toch na een tijd dan.
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re:

Zou die zichzelf nou serieus nemen?

"Ik ben 16, weet totaal niks van drugs en ga een van de meest gevaarlijke drugs ooit uitproberen."
:confused:

uhu zei:
neem een foto van u voor ge het doet zaterdag.
neem er volgende week dinsdag nog 1tje en post ze alle2 maar
wil u bek wel eens zien :grin:
Klik om te vergroten...
Waarschijnlijk zal er een kaak uithangen en een paar tanden ontbreken.
Daarnaast zal 'm wss nog wel een paar dagen bloed proeven.
T
Tsjechie TsjechLid
01-01-2024, 00:00
#12
Uit mijn kennis van Meth-Pervitin kan ik je verzekeren dat als die shit uitwerkt, en je gaat nog weer wat bij neemen je je weer meteen goed voelt, maar dan ben je weer langer wakker en des te erger is het volgende keer na uitwerking. Dan ben je nog misselijker en erger naar de klote toe maar, ong. weer 2 mensen van de 10 hoeven na die uitwerking niet per se zo naar de kloten te zijn. Ik had er ook niet zo veel last van, je moet per se wat eten, bij mij was het best om chips met cola door me strot te gooien. Je doet je mond vol met chips kauw je dat aan kleine stukjes en spoel je dat met cola weg, zo eet je ineens wel hele zak op. Ik denk dat die misselijkheid altijd van die honger afkomt. Raad ook iedereen aan om iedere twee a drie uur wat te eeten door je strot te dauwen ook al ben je er bijna kotsend van, krijg je ook betere steming van als je buikje vol zit denk ik, bij mij was het zo. En dat mensen zeggen dat het zeer verslavend is, is helemaal waar ken mensen aan koke en hero die niet zo slecht aan toe zijn als Meth-Pervitine gebruikers. Groetjes ja en je ouders herkennen je na paar dagen niet meer, je lijkt da eigenlijk meer op een levende zombie dan hun lieve zoontje mits je vier dagen niet slaapt en bent onder invloed :wave:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#13
hehehe,, mijn ouders herkennen me al niet meer na 3 dagen 2 nachten op 2 gram :stoned:

:wave:
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#14
voor de jongen van 16:

p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#15
knap koppie :hearteyes:

:kots:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hoe was 't?
E
EndymionLid
01-01-2024, 00:00
#17
Toch maar eens opzoeken hoe je dat makkelijk in 2 uurtjes kan maken, efedrine is niet zo moeilijk te verkrijgen.

Waarom is dat spul hier nog zo zeldzaam?

Gat in de markt lijkt me :grin:
K
KmindLid
01-01-2024, 00:00
#18
Deze week nog een reportage gezien op NGC over een of andere gevangenis waar ze drugsverslaafden met strafblad binnen gooiden.
Als ge dan naar die meth-addicts kijkt daar, denk ik soms eigenlijk dat wij ons meth erger voorstellen als het is :confused:

Trouwens voor alle begin is een eind.. :)
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#19
Endymion zei:
Toch maar eens opzoeken hoe je dat makkelijk in 2 uurtjes kan maken, efedrine is niet zo moeilijk te verkrijgen.

Waarom is dat spul hier nog zo zeldzaam?

Gat in de markt lijkt me :grin:
Klik om te vergroten...

efedrine bedoel je ??
dat is zo zeldzaam omdat het verboden is,,
kutoverheid :wave:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#20
normale pep!!!

dus meth is zoizo geen optie voor me, ,wil het ook nooit proberen..
getverdekkes!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."