#1
Deep Blue zei:In amerika wel wel... maar bij mijn weten verkopen ze hier geen medicijnen die efedrine of pseudoefedrine bevatten. En zeker niet gewoon in de supermarkt.
alphavit(efedrine) is nog maar goed 2 jaar verboden in België... en nu nog wordt het oogluikend toegestaan en is het gemakkelijk te krijgen als je wil. ga maar eens aan je apotheker zijn zelfgemaakte vetverbrander vragen. Hij zal niet zeggen wat erin zit als hij je niet kent. Waarom niet denk je? juist....
je moet trouwens niet alles geloven wat die Amerikanen je proberen wijs te maken. Er zijn best ook wel 70'ers die nog een lijntje meth lusten, alleen zullen die dat niet posten op een drugsforum..
maar ik raad het ook af hoor, is natuurlijk een uiterst ongezonde gewoonte, daar twijfel ik niet aan

