Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmeth

meth

88 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ach ja, van mij mag dat joch lekker meth nemen. Hij is gewaarschuwd toch, de verantwoordelijkheid ligt voor de rest puur bij hemzelf. Al betwijfel ik of het wel om meth gaat, ik heb me eens laten wijsmaken dat de middelen/stoffen om meth te kunnen produceren hier in Nederland zeeeeeeeeeeeeeeer schaars zijn..... Maar ja, misschien toch wel ergens in de diehard underground, onze 16jarige vriend zal daar alles wel van "weten".
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ochoa zei:
beetje hypocriet om die jongen zo te bashen, omdat hij een drug wil proberen...
Klik om te vergroten...

kom je uit zwolle?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
we bashen hem meer omdat ie zijn METH PPODUCENT op hant aan de hoogste boom mijn god wat is dit 16 jarige kind nog dom stom en naif.

Zo iemand mag helemaal geen drugs nemen !!

METH IS VOOR DE DIEHARDS 21 jaar ++++
N
NomoreLid
01-01-2024, 00:00
#4
Marla Singer zei:
, ik heb me eens laten wijsmaken dat de middelen/stoffen om meth te kunnen produceren hier in Nederland zeeeeeeeeeeeeeeer schaars zijn.....
Klik om te vergroten...

t spul is te produceren uit de simpelste apotheekers en zelfs drogist spulletjes ..da's de pest kost geen bal.
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nomore zei:
Marla Singer zei:
, ik heb me eens laten wijsmaken dat de middelen/stoffen om meth te kunnen produceren hier in Nederland zeeeeeeeeeeeeeeer schaars zijn.....
Klik om te vergroten...

t spul is te produceren uit de simpelste apotheekers en zelfs drogist spulletjes ..da's de pest kost geen bal.
Klik om te vergroten...

In amerika wel wel... maar bij mijn weten verkopen ze hier geen medicijnen die efedrine of pseudoefedrine bevatten. En zeker niet gewoon in de supermarkt.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
maar ik zou het niet weten hoe ..... dus je zal je toch goed moeten inlezen en de grondstoffen moeten bemachtigen.

Nomore doet ons geloven dat het net zo simpel is als een ei bakken.
wiet kweken is nog makkelijker dan meth maken ..... is ook zo'n drollem opmerking.



:hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Nomore zei:
t spul is te produceren uit de simpelste apotheekers en zelfs drogist spulletjes ..da's de pest kost geen bal.
Klik om te vergroten...

dit is ook een drollen opmerking, drugs maak je NOOIT zomaar ff ....

:wave:
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#8
lysergine25 zei:
Nomore doet ons geloven dat het net zo simpel is als een ei bakken.
wiet kweken is nog makkelijker dan meth maken ..... is ook zo'n drollem opmerking.



:hearteyes:
Klik om te vergroten...


Zeg t ze stone....en als je wil back-ik-je-nog-wel-up-ook


:beer:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dus thommetje... Zitten er al beestjes onder je huid? :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."