#1
Ach ja, van mij mag dat joch lekker meth nemen. Hij is gewaarschuwd toch, de verantwoordelijkheid ligt voor de rest puur bij hemzelf. Al betwijfel ik of het wel om meth gaat, ik heb me eens laten wijsmaken dat de middelen/stoffen om meth te kunnen produceren hier in Nederland zeeeeeeeeeeeeeeer schaars zijn..... Maar ja, misschien toch wel ergens in de diehard underground, onze 16jarige vriend zal daar alles wel van "weten".


