Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik haal regelmatig coke. nu heb ik vaak alleen de bekende sterke dieselachtige geur of hoe je het moet noemen. maar af en toe heb ik ook weleens dat er een soort lichte zure lucht bij zit. hij smaakt en voelt wel goed maar ik ben gewoon nieuwschierig wat dit kan zijn. kan het een bepaald versnijdingsmiddel zijn die de zure lucht veroorzaakt? van manitol en inositol volgensmij niet?? en wat van lidocaine of wat anders. of kan het een andere oorzaak hebben?? bedankt"
"weet niet precies wat ether achtig is maar het is meer een lichte azijn achtige geur"
"soms zie ik staan dat coke een wit product is en soms dat het gelig is. nu heb ik pas coke gehad en tie was egt geel (niet een beetje maar dus behoorlijk geel) en ook was de geur anders dan de bij mij gekende coke geur. kan het zijn dat dat dus sterke sos is? of kan witte sos ook gewoon een sterke verhouding hebben en wat kan het gele anders zijn?? bedankt voor reacties"
"mijn weegschaal heeft het begeven is er een manier om een halve gram het liefst of 1 hele gram af te meten (ik weet dat dit nooit op de 0.1 precies gaat) maar ongeveer.... bijv met een bepaalde lepel of wat dan ook???? alvast bedankt sorry voor de domme vraag"
"GHB , af en toe een lijntje coke en een slokje bier voor de dorst dan wanneer je er genoeg van hebt wat valium"
"nuchter, angstig , weinig zelfvertrouwen , smek bek bij veel gebruik moeilijker om met mensen om te gaan... mijn ervaring"
"hallo, voor het eerst dat ik in het coffeshop gedeelte wat post omdat ik tog een vraag heb. ben inmiddels 21 jaar. op mijn 14e voor het eerst geblowed. heb redelijk vaak geprobeerd. (wiet hasj) maar altijd (ook de laatste tijd) als ik blow word ik het tegenovergestelde van wat de rest word. de meeste worden relax enzo? ik word heel druk in mijn hoofd, ik ga van alles denken, denken dat ze bijvoorbeeld over mij praten of mij voor de gek houden , daarop ga ik dan weer heel raar reageren enzo. ook word ik heel angstig enzo (soms tril ik helemaal) ook als ik dan naar huis ga ga ik over de kleinste dingen nadenken en kan ook bijna nooit slapen nadat ik geblowed heb. lig onderhand de hele nacht wakker. wat kan dit zijn (bij hasj heb ik het wel wat minder erg) maar ook niet het relaxe gevoel. iemand tips wat ik kan proberen? kan het misschien ook aan de soort wiet liggen?? of hoe die word gerookt? heb alleen met tabak erbij gerookt (nooit puur) bedankt voor reacties"
"nee het zit egt niet tussen mn oren. of ik nu in mn eentje op mn kamer ben , of met wat vrienden buiten of met heel veel. ik word altijd gek ervan. mn gedachtes in mn hoofd worden druk rare gedachtes , heel soms hallicunaties etc ik ken heel veel mensen en als ik het ze vertel verklaren ze me voor gek. tog lieg ik hier egt niet over, en ik zeg niet dat ik ervaren ben maar heb tog al redelijk wat drugs gebruikt en nog nooit slecht gegaan. maar wiet kan ik NIET tegen blijkbaar. enge dingen meegemaakt, ik durf het niet meer. heeft niets te maken met de omgeving of stemming. krijg het ook heeeel erg benauwd en moet de hele tijd naar de wc omdat ik een gevoel heb dat ik moet plassen maar het lukt niet. daarom blow ik nooit. en ik vind het jammer want veel mensen die ik ken blowen wel..."
"weet iemand een manier om de werking en het effect van dexamfetamine te versterken (of verlengen). ik heb iets gelezen over het middel zantac erbij maar dit was een beetje onduidelijk. iemand die hier meer over weet? (middelen die verkrijgbaar zijn zonder recept graag)"
"ik had een vraag. ik loop al een tijdje met een aantal dingen die ik niet snap. de 1e keer dat ik xtc nam voelde ik het effect goed (love gevoel) maar ongeveer 2 uur en toen was het weg. de 2e keer merkte ik het ook nog wel maar al minder . daarna nooit meer egt iets van een xtc pil gevoeld , ook niet na een jaar stoppen. de 1e paar keer speed kreeg ik een lekker gevoel en duidelijk een effect. dit werd ook steeds minder. als ik egt veel speed neem merk ik wel dat ik wat opgepept ben maar lang niet zo als mn vrienden. hetzelfde geld voor coke en benzodiazepine. nu is bij mij ADD vastgesteld. kan het zo zijn dat deze middelen in het begin wel werkte maar dat ik er dankzij ADD snelle tolerantie voor ontwikkelde ofzo? en dan heb ik het over speed, dexamfetamine, xtc , cocaine en benzo's. het enige waar ik zeer gevoelig voor ben is wiet (op een slechte manier) word er para enz van. en GHB waar ik super waus van word, onrust in mijn hoofd verdwijnt , concentratie verbeterd, geen moeheid meer enzovoort. bedankt voor reacties. ik krijg trouwens voorgeschreven dextroamfetamine maar heb hier weinig baat bij."