Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Droog alleen het spul dat je wilt gebruiken! laat de rest nat in de zak het natte word na een tijd poeder en als die nat in het zakje zit blijft die ook lang goed (vers) teminste zo ervaar ik dat! veel plezier ermee"
"ik zal mijn vraag even verduidelijken ik bedoelde gewoon flugel flesje open dex erin dop er op schudden dop dicht dan zie je er nix van dat het er in is maar me vraag was hoe lang het dan houdbaar is! dus bedoelde met vocht! groeten"
"we gaan waarschijnlijk naar spanje! maar ik vul gewoon een paar capsules stuk veiliger! en we gaan met de bus dus moet goed komen bedankt voor de reacties"
"gewoon in medicijn bakje dan in me toilet tas en dan in de koffer dacht ik zelf heerlijk met 30 graden op het strand bommetje van 150 mg heerlijke vakantie word het denk ik zo!"
"Ok ben dus niet de enige Mag iemand wat weten Het is opzich wel goed dat ze er wat tegen, Doen jammer dat de verantwoordelijke gebruikers. Er ook onder lijden"
"ik zit al ongeveer een jaar op het forum te kijken en te lezen! en sinds kort mij ook aangemeld. Nu heb ik zelf ook dex maar ik had een vraagje zou ook gewoon onder speed kunnen maar denk doe het hier ik en een vrienden groep gaan naar het buiteland in de zomer nu woude wij dex meenemen en hadden we bedacht om porties van 100 mg in flugel flesjes te doen! maar ik vraag me dan af hoe lang is dat houdbaar blijft het dan goed ? want voor dat we op vakantie gaan vul ik dan de flesjes en dan moet minimaal een week goed blijven ik zelf vond het wel een slim idee anders doe ik het in capsules maar als ze dat vinden leggen ze de link gelijk met drugs flugel flesjes nog niet! en aan iedereen teste die cafeine ballen! gegroet hoop zelf veel te kunnen beteken op het forum"
"Merken jullie nu de verkoop van gbl strenger in de gaten word gehouden, dat het moeilijker word om aan ghb te komen ? hier in de buurt merk ik het wel vraag me af hoe het in de rest van nederland is. hier omgeving zuid holland bar weinig te krijgen op moment"
"ik ben van plan om mijn ketamine 87 procent in neus spray te doen maar hoe lang blijft het dan houdbaar? want je lost het namelijk op in water en ik wil het tog wel minimaal 2 maanden kunnen bewaren in neusspray iemand idee hoe lang dat goed blijft? groeten"