#1
Wat mij het slimst lijkt als je het met pep wil doen is, 1 gram.. en alleen 's ochtends een lijn.
's nachts slapen. na een nacht wakker zijn gaat het je niet lukken.
's nachts slapen. na een nacht wakker zijn gaat het je niet lukken.

Uh...Ritalinetakala zei:Rilatine!!

Als je teveel neemt niet nee.ExceptionalInsight zei:Zal ik eens iets geks zeggen? Ik kan me met pep echt niet beter concentreren hoor.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."