#1
beter gebruik je geen drugs meer.
ChiksOnSpeed zei:Halloo![]()
Hebik nu gewoon té veel gesnoven, ?
en hat ik overdosis of niet ?
![]()
martin van nu zei:Ik snap dat je wilt experimenteren en je wilt alles een keer geprobeert hebben enzo, maar kom op zeg, je bent 15.
Zelf nam ik me eerste lijn toen ik 20 was ofzo
Een hele gram heb ik nooit nodig gehad en ik ben een vrij fors gebouwde kerel.
ten eerste is het voor een meid zowiezo al 4x zo heftig en dan ben je ook nog een veel kleiner.
Je hebt nu zo'n beetje een van de zwaarste, meest heftige en verslavende drug geprobeert en je hebt het zo te horen net overleeft.
Je kunt nu met een gerust hart zeggen dat je de grens hebt bereikt.
Als je dit verhaal later aan iemand vertelt, zal die het heel begrijpelijk vinden, dat je het na deze ervarieng een paar jaartjes rustig aan hebt gedaan.
Een jointje en een drankje op zijn tijd, net als iedere normale tiener.
Serieus, 15 is echt te jong voor deze shit.

Ik vind het altijd zo lekker om een superdikke flinke grote goeie witte lijn te snuiven en dan als de binnenbrand is afgelopen op te staan. Dan voel ik het helemaal naar mijn kop steigen dat is echt een lekker gevoel

Taat zei:schizofreen1 zei:snoof elke dag 1 gram speed, in het weekend (over het hele weekend) 6 - 10 gram.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
10 gram
![]()
![]()
![]()
uit 1 goede gram moet je als beginner makkelijk 10 lijnen halen..Met tolerantie 6-8 lijnen..échte speedjunk een lijn of 4-5
Jij wil dus zeggen dat je in weekenden wel eens minimaal 40 normale lijnen/25 uberDIKKE lijnen opsnoof..
Damn, wat ben jij opgelicht qua kwaliteitDat kan nooit meer dan 5% amfetamine zijn geweest, anders lag je nu tussen 6 planken gespijkert onder de grond te rotten

ExceptionalInsight zei:Je hoort op die leeftijd sowieso geen drugs te gebruiken, dus ja het was te veel.
Elin zei:1 gram speem in 1x weggesnoven??? = veel, zeker als je 15 bent en het voor de eerste keer speed gebruikt!
tip: wacht er nog ff mee en zorg dat je eerst weet wat een middel met je doet en welke hoeveelheid 'gebruikelijk' is.
Elin
Tuurlijk niet.. het is altijd iemand anders zn schuld. Iets met leeftijd enzo..plantenbak zei:je stopt het toch zelf in je neus?
Ik zie al een situatie voor me waarbij iemand je vastbind en je dwingt te snuivenExceptionalInsight zei:Tuurlijk niet.. het is altijd iemand anders zn schuld. Iets met leeftijd enzo..plantenbak zei:je stopt het toch zelf in je neus?
[SF] Safiertje zei:Het beste is zelfs om te wachten tot je 21e, omdat je hersenen tot die tijd zich nog aan t ontwikkelen zijn...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."