Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOverdosis of niet ?

Overdosis of niet ?

49 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
L
Laurens-NMGNLid
01-01-2024, 00:00
#1
beter gebruik je geen drugs meer.
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#2
ChiksOnSpeed zei:
Halloo :)
Hebik nu gewoon té veel gesnoven, ?
en hat ik overdosis of niet ?
:wave:
Klik om te vergroten...

Nee joh, gewoon lekker zo doorgaan!!! Zeker op jouw leeftijd, je bent blijkbaar al zo oud en wijs dat 't allemaal geen kwaad meer kan toch???
En je weet 't hè, als je in je polsen snijdt altijd in de richting van je armen, en niet er haaks op...

Damn meisje, succes verder met zelfmoord plegen, doe Herman Brood de groeten van me!

( :( Sneu om te lezen hoor.., zoiets :( )
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
bij een overdosis was je wel in het ziekenhuis beland,je hebt gewoon blackout gekregen, dat kan komen door te weing gedronken te hebben, veel energie te hebben gebruikt, je moet altijd goed eten en drinken als je speed gebruikt.
en daardoor kunnen er bloedruk schommelingen ontsaan waardoor je knock out gaat.
n
nick_drutehLid
01-01-2024, 00:00
#4
martin van nu zei:
Ik snap dat je wilt experimenteren en je wilt alles een keer geprobeert hebben enzo, maar kom op zeg, je bent 15.
Zelf nam ik me eerste lijn toen ik 20 was ofzo
Een hele gram heb ik nooit nodig gehad en ik ben een vrij fors gebouwde kerel.
ten eerste is het voor een meid zowiezo al 4x zo heftig en dan ben je ook nog een veel kleiner.

Je hebt nu zo'n beetje een van de zwaarste, meest heftige en verslavende drug geprobeert en je hebt het zo te horen net overleeft.
Je kunt nu met een gerust hart zeggen dat je de grens hebt bereikt.

Als je dit verhaal later aan iemand vertelt, zal die het heel begrijpelijk vinden, dat je het na deze ervarieng een paar jaartjes rustig aan hebt gedaan.
Een jointje en een drankje op zijn tijd, net als iedere normale tiener.
Serieus, 15 is echt te jong voor deze shit.
Klik om te vergroten...


Daar wil ik even over kwijt dat ik speed niet de zwaarste drug vind en al helemaal niet verslavend, maar het is wel zo dat speed alle drugs overheerst!

Bijvoorbeeld als je alcohol, mdma, xtc, weed enzo op hebt en je neemt een voor jou doen goede lijn, dan overheerst de speed toch en merk je niet veel meer van het andere... Zo is dat iig bij mij weet niet of ik dan een uitzondering ben haha

Ik vind het altijd zo lekker om een superdikke flinke grote goeie witte lijn te snuiven en dan als de binnenbrand is afgelopen op te staan. Dan voel ik het helemaal naar mijn kop steigen dat is echt een lekker gevoel :rock:
m
martin van nuLid
01-01-2024, 00:00
#5
@nick_druteh

Eindelijk eens wat goed onderbouwde wijsheden van een echte ervarings deskundige.

Ik vind het altijd zo lekker om een superdikke flinke grote goeie witte lijn te snuiven en dan als de binnenbrand is afgelopen op te staan. Dan voel ik het helemaal naar mijn kop steigen dat is echt een lekker gevoel
Klik om te vergroten...

wow, hoe diepzinnig.
Zo had ik er nog nooit over nagedacht zeg.
Nu begin ik zelf ook te twijfelen.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Speed is zoveel lekkerder als jij de speed getemd hebt ipv andersom.

1. Less is more
2. Leer te eten op speed
3. Leer te slapen/rusten op speed.
4. Niet langer dan 48 uur wakker.
5. Testen
6. Zoek die onversneden pep
7. Less is more, nog een keer.
m
markoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ten eerste: Als je Echt jonger bent dan 15 jaar, raad ik je NU nog aan om ermee te stoppen. Ten tweede: Als dat de eerste keer was, en je er niet bewust van was hoe de werking in zijn geheel van het gebruik is/was, zou dat een tegenreactie van je lichaam en geest zijn geweest, waardoor er van alles door je heen gaat, en daardoor je onzeker bent/was. Aanrader stop met die shit. Ok? Thanx :wave:
s
schizofreen1Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Taat zei:
schizofreen1 zei:
snoof elke dag 1 gram speed, in het weekend (over het hele weekend) 6 - 10 gram.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: 10 gram :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

uit 1 goede gram moet je als beginner makkelijk 10 lijnen halen..Met tolerantie 6-8 lijnen..échte speedjunk een lijn of 4-5
Jij wil dus zeggen dat je in weekenden wel eens minimaal 40 normale lijnen/25 uberDIKKE lijnen opsnoof..

Damn, wat ben jij opgelicht qua kwaliteit :tearsofjoy: Dat kan nooit meer dan 5% amfetamine zijn geweest, anders lag je nu tussen 6 planken gespijkert onder de grond te rotten
Klik om te vergroten...

Ik ben ook aan het rotten alleen niet tussen 6 planken en dat krijg je egt wle weg in een weekend hoor!
C
ChiksOnSpeedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Halloo :)

Ik heb ongeveer een maand geleden voor de eerste keer speed gesnove ..
en hat was ZALIGG :grin:
maar nu hebik een paar vraagjes daarover,
Ik heb ong. 1grm gesnove, ik ben 1m58 en weeg 45 kilo
enik ben jonger dan 15 jaar ....
Isdat niet téveel ?
want ong. 6u later ging ik naar huis, {ikwas alleen thuis}
rnd 11u ging ik slape want de volgende dag moest ik naar sgool,
maar omdat ik maar niet in slaap graakte enik zo misselijk was
besloot ik om naar de badkamer te gaan om mij op te frisse, ..
dat hat ik beter niet gedaan, ik ben 3keer flaugevallenn..
Eerst werd ik heel draaierig, ik deed de deur open van mijn kamer en viel flauw.
Hierij is mijn duim tusse de deur geraakt en mijn nagel eruit gegaan ..
Maar ik voelde er hellemaal nix van. een kwartier later werd ik wakker vanmijn val en
zag dat mijn duim aan het bloede was, ik ben dan maar naar de badkamer gekrope en
aan mij rechtgetrokke aan de kast. ik hield mijn vinger onder de kraan en keek inde spiegel.
toen verloor ik weer het bewustzijn en ben achterover gevalle, recht in het bad :(
daar hebik ong. na een halfuur wakker geworde en uit het bad geklomme,
Maar telkens als ik viel hat ik het gevoel dat ik dood ging ofzo ? :confused: in paniek ben ik trug in mijn bed gaan ligge en naar mijn vriendin gebelt, die zei datik kalm moest blijve en véél moest drinke, maar ik kon niet drinken omdat ik zoo'n schrik hat om wéér te vallen !
dus bennik maar de hele nacht klaarwakker blijve ligge. rnd 7u benik opgestaan om naar school te gaan, omdat ik nog altyd het gevoel hat dat ik ging flauvallen hebik de heele tyd suiker zitte eten.
Hebik nu gewoon té veel gesnoven, ?
en hat ik overdosis of niet ?

:wave:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je hoort op die leeftijd sowieso geen drugs te gebruiken, dus ja het was te veel.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#11
ExceptionalInsight zei:
Je hoort op die leeftijd sowieso geen drugs te gebruiken, dus ja het was te veel.
Klik om te vergroten...

Indeed. Plus, wtf gebruik je zoveel speed als je de dag er na naar school moet. Je hebt je hersenen nog nodig daar, blijf nog maar een paar jaar van de drugs af tot je hersenen volgroeid zijn..
E
ElinLid
01-01-2024, 00:00
#12
1 gram speed in 1x weggesnoven??? = veel, zeker als je 15 bent en het voor de eerste keer speed gebruikt!

tip: wacht er nog ff mee en zorg dat je eerst weet wat een middel met je doet en welke hoeveelheid 'gebruikelijk' is.

Elin
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja dat is veel te veel. Als je echt zo graag speed wil doen, doe dan een veel lagere dosis en alleen op vrijdag of zaterdag avond, niet als je de dag er na school hebt, dat is gewoon ontzettend onhandig, (een jaartje of 3 wachten kan natuurlijk geen kwaad).
C
ChiksOnSpeedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Elin zei:
1 gram speem in 1x weggesnoven??? = veel, zeker als je 15 bent en het voor de eerste keer speed gebruikt!

tip: wacht er nog ff mee en zorg dat je eerst weet wat een middel met je doet en welke hoeveelheid 'gebruikelijk' is.

Elin
Klik om te vergroten...


Verkeerde vriende enzo :(
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
je stopt het toch zelf in je neus?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
plantenbak zei:
je stopt het toch zelf in je neus?
Klik om te vergroten...
Tuurlijk niet.. het is altijd iemand anders zn schuld. Iets met leeftijd enzo..
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
ExceptionalInsight zei:
plantenbak zei:
je stopt het toch zelf in je neus?
Klik om te vergroten...
Tuurlijk niet.. het is altijd iemand anders zn schuld. Iets met leeftijd enzo..
Klik om te vergroten...
Ik zie al een situatie voor me waarbij iemand je vastbind en je dwingt te snuiven :beer:
Als je beetje fijne vrienden heb dan zullen ze je niet pushen tot dat soort dingen, en anders moet je eens gaan nadenken over de vriendschap.
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#18
dat kan je wel een overdosis noemen ja, dat lijkt me voor iemand van 20 ook behoorlijk overgedoseerd 1 gram. Vrienden van mij dan vaak nog samen met een pakje van 1 gr over een hele avond! En die zijn dan gemiddeld 18 he.

En over dat flauwvallen. Ik heb dat ook een keer gehad en ik had ook inderdaad het gevoel dat ik doodging (helemaal niet eng ofzo, zelfs heel vredig moet ik zeggen). Ik was toen in de bosjes gevallen nadat ik allemaal stuiptrekkingen had gekregen (dit kwam door xtc btw + drank +wiet). Ik lag in die bosjes ik kon m'n ogen niet opendoen en ik dacht: 'Shit dit is het einde'. Maar gelukkig kon ik mijn ogen weer opendoen. Daarna ben ik ook nog een paar keer bijna flauwgevallen, dat komt als ik het goed heb gewoon omdat het bloed te langzaam naar je hoofd zwemt ofzo. Zelfde als wanneer je even te snel opstaat en heel erg duizelig wordt (wat iedereen wel kent)

Maargoed ik ben 16 en dat vind ik best jong voor iemand die helemaal gek wordt van de drugs. Als je 14 bent of zelfs nóg jonger zou ik je afraden om het de komende 2 jaar te doen want hoe jonger je bent hoe gevoeliger je bent om verslaafd te worden. Plus het feit dat je groei gewoon wordt stopgezet als je teveel aan de drugs of drank zit.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het beste is zelfs om te wachten tot je 21e, omdat je hersenen tot die tijd zich nog aan t ontwikkelen zijn...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
[SF] Safiertje zei:
Het beste is zelfs om te wachten tot je 21e, omdat je hersenen tot die tijd zich nog aan t ontwikkelen zijn...
Klik om te vergroten...

Tot je 25ste zijn de gemiddelde hersenen vaak nog aan het door ontwikkelen, maar ik denk dat incidenteel gebruik onder die leeftijd niet zo veel kwaad kan, het is meer het punt dat hoe jonger je bent hoe moeilijker het is om bij incidenteel gebruik te blijven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."