Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOverdosis of niet ?

Overdosis of niet ?

49 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ik zou maar stoppen met drugs, want de drugs eet je op als of je een zoetje bent.

1 gram 70% pep is extreem veel .....

1 gram sucrose is best wel lekker !!
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik wil niet de moraal ridder uithangen hier maar wtf zeg eh...
zulke dingen gebruiken als je zo jong bent is al niet slim maar laat staan dat je de volgende dag naar school moet...
C
ChiksOnSpeedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Halloo :)

Ik heb ongeveer een maand geleden voor de eerste keer speed gesnove ..
en hat was ZALIGG :grin:
maar nu hebik een paar vraagjes daarover,
Ik heb ong. 1grm gesnove, ik ben 1m58 en weeg 45 kilo
enik ben jonger dan 15 jaar ....
Isdat niet téveel ?
want ong. 6u later ging ik naar huis, {ikwas alleen thuis}
rnd 11u ging ik slape want de volgende dag moest ik naar sgool,
maar omdat ik maar niet in slaap graakte enik zo misselijk was
besloot ik om naar de badkamer te gaan om mij op te frisse, ..
dat hat ik beter niet gedaan, ik ben 3keer flaugevallenn..
Eerst werd ik heel draaierig, ik deed de deur open van mijn kamer en viel flauw.
Hierij is mijn duim tusse de deur geraakt en mijn nagel eruit gegaan ..
Maar ik voelde er hellemaal nix van. een kwartier later werd ik wakker vanmijn val en
zag dat mijn duim aan het bloede was, ik ben dan maar naar de badkamer gekrope en
aan mij rechtgetrokke aan de kast. ik hield mijn vinger onder de kraan en keek inde spiegel.
toen verloor ik weer het bewustzijn en ben achterover gevalle, recht in het bad :(
daar hebik ong. na een halfuur wakker geworde en uit het bad geklomme,
Maar telkens als ik viel hat ik het gevoel dat ik dood ging ofzo ? :confused: in paniek ben ik trug in mijn bed gaan ligge en naar mijn vriendin gebelt, die zei datik kalm moest blijve en véél moest drinke, maar ik kon niet drinken omdat ik zoo'n schrik hat om wéér te vallen !
dus bennik maar de hele nacht klaarwakker blijve ligge. rnd 7u benik opgestaan om naar school te gaan, omdat ik nog altyd het gevoel hat dat ik ging flauvallen hebik de heele tyd suiker zitte eten.
Hebik nu gewoon té veel gesnoven, ?
en hat ik overdosis of niet ?

:wave:
S
S-pietfriekLid
01-01-2024, 00:00
#4
de_psychonaut zei:
S-pietfriek zei:
6 uur lang niks gedronken? dan vergiftig je je eigen lichaam.
Klik om te vergroten...

Ik slaap wel eens 8 uur aan een stuk door hoor en ik wonderbaarlijk word ik iedere keer zonder problemen wakker :openmouth:.
Klik om te vergroten...
haha... wat denk je dat je lichaam doet als je slaapt. en wat denk je dat je lichaam doet als je strak staat.. qua vocht verlies....
Z
ZenzieLid
01-01-2024, 00:00
#5
ExceptionalInsight zei:
Je hoort op die leeftijd sowieso geen drugs te gebruiken, dus ja het was te veel.
Klik om te vergroten...

Ik ben 15 en ik nuttig zo'n 1.5 - 2 g op 1 avond ... Nouja ik doe het wel al een tijdje

Het niet-voelen van je duim heb je je waarschijnelijk omdat de speed je autonome zenuwstelsel fucked up heeft gemaakt ... Dit betekent dat de verbindingen van de zenuwen niet zo goed meer werken

Dat flauwvallen zal waarschijnelijk zijn omdat je bloeddruk te laag was ... Je hebt niet geslapen , gegeten , stil gezeten.

Je bloeddruk was altijd hoog tot de speed was uitgewerkt ... En dat was een "overload" voor je koppie en toen ging het licht uit

Het autonome zenuwstelsel regelt vooral de werking van inwendige organen. Het regelt onder andere de ademhaling, de spijsvertering en het verwijden en vernauwen van bloedvaten en het beïnvloedt ook de hartslag.

Het autonome zenuwstelsel wordt onderverdeeld in het orthosympatische, het parasympatische en het enterische zenuwstelsel. Het orthosympatische zenuwstelsel bevordert een toestand van het lichaam waarin activiteiten zoals lichamelijke inspanning mogelijk zijn. Het parasympatische zenuwstelsel zorgt voor een toestand van rust in het lichaam, waarbij omstandigheden gecreëerd worden die opbouw van weefsel en herstelmechanismen van het lichaam bevorderen. Het enterische zenuwstelsel regelt de functies van het maag-darmstelsel.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zenzie zei:
ExceptionalInsight zei:
Je hoort op die leeftijd sowieso geen drugs te gebruiken, dus ja het was te veel.
Klik om te vergroten...

Ik ben 15 en ik nuttig zo'n 1.5 - 2 g op 1 avond ... Nouja ik doe het wel al een tijdje
Klik om te vergroten...
Ja.. Your point being..? (En wikipedia copypasten kan iedereen hè:wink:)
S
S-pietfriekLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zenzie zei:
ExceptionalInsight zei:
Je hoort op die leeftijd sowieso geen drugs te gebruiken, dus ja het was te veel.
Klik om te vergroten...

Ik ben 15 en ik nuttig zo'n 1.5 - 2 g op 1 avond ... Nouja ik doe het wel al een tijdje

Het niet-voelen van je duim heb je je waarschijnelijk omdat de speed je autonome zenuwstelsel fucked up heeft gemaakt ... Dit betekent dat de verbindingen van de zenuwen niet zo goed meer werken

Dat flauwvallen zal waarschijnelijk zijn omdat je bloeddruk te laag was ... Je hebt niet geslapen , gegeten , stil gezeten.

Je bloeddruk was altijd hoog tot de speed was uitgewerkt ... En dat was een "overload" voor je koppie en toen ging het licht uit

Het autonome zenuwstelsel regelt vooral de werking van inwendige organen. Het regelt onder andere de ademhaling, de spijsvertering en het verwijden en vernauwen van bloedvaten en het beïnvloedt ook de hartslag.

Het autonome zenuwstelsel wordt onderverdeeld in het orthosympatische, het parasympatische en het enterische zenuwstelsel. Het orthosympatische zenuwstelsel bevordert een toestand van het lichaam waarin activiteiten zoals lichamelijke inspanning mogelijk zijn. Het parasympatische zenuwstelsel zorgt voor een toestand van rust in het lichaam, waarbij omstandigheden gecreëerd worden die opbouw van weefsel en herstelmechanismen van het lichaam bevorderen. Het enterische zenuwstelsel regelt de functies van het maag-darmstelsel.
Klik om te vergroten...

haha mafkees!, :wave:
s
scenemeisjeedanaLid
01-01-2024, 00:00
#8
En dan zeggen jullie wat over mij.
n
nick_drutehLid
01-01-2024, 00:00
#9
1 g in 1 keer dat kan zowiezo niet als je het voor de 1ex doet

maar kan me eigenlijk niet voorstellen dat als je voor de 1e x gebruikt dat je meteen een hele gram er doorheen wil jassen dat is niet echt normaal dat je dat weet:P

Ik heb laatst 2g binne 3 uur weggesnove en geslikt maar dat is ook de laatste x dat ik dat doe want heb 3 dagen buikpijn gehad en een droge keel bahbah
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#10
nick_druteh zei:
1 g in 1 keer dat kan zowiezo niet als je het voor de 1ex doet

maar kan me eigenlijk niet voorstellen dat als je voor de 1e x gebruikt dat je meteen een hele gram er doorheen wil jassen dat is niet echt normaal dat je dat weet:P

Ik heb laatst 2g binne 3 uur weggesnove en geslikt maar dat is ook de laatste x dat ik dat doe want heb 3 dagen buikpijn gehad en een droge keel bahbah
Klik om te vergroten...

...wat vreemd...
a
altamiroLid
01-01-2024, 00:00
#11
Haha, soms effe kiloknallen kan best lekker zijn, maar denk dat ik on the long run toch echt meer van de kleine (150-250 mg) bommetjes en lijntjes het meest geniet, en dan gewoon 1tje elke 2-3 uur ofzo, voelt zo relaxed.

1 gram op een avondje weghakken terwijl et je eerste keer is? Pfff, ik ben wel goed maar niet gek .. Ook als ik nu 1+ gram opmaak dan zorg ik ervoor dat ik de komende 3 dagen vrij heb, of dat ik moet werken (Vind dat heerlijk).

Hoop dat je het niet nog zo n keer wil doen, en als je et toch wil plan het allemaal iets beter. Zorg er ook ff voor dat de volgende keer dat je je duim ergens tussenzet er iemand bij is die misschien wel een beetje doorheeft wat er aan de hand is en je hier en daar een handje kan toereiken :)
m
martin van nuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik snap dat je wilt experimenteren en je wilt alles een keer geprobeert hebben enzo, maar kom op zeg, je bent 15.
Zelf nam ik me eerste lijn toen ik 20 was ofzo
Een hele gram heb ik nooit nodig gehad en ik ben een vrij fors gebouwde kerel.
ten eerste is het voor een meid zowiezo al 4x zo heftig en dan ben je ook nog een veel kleiner.

Je hebt nu zo'n beetje een van de zwaarste, meest heftige en verslavende drug geprobeert en je hebt het zo te horen net overleeft.
Je kunt nu met een gerust hart zeggen dat je de grens hebt bereikt.

Als je dit verhaal later aan iemand vertelt, zal die het heel begrijpelijk vinden, dat je het na deze ervarieng een paar jaartjes rustig aan hebt gedaan.
Een jointje en een drankje op zijn tijd, net als iedere normale tiener.
Serieus, 15 is echt te jong voor deze shit.
L
Laurens-NMGNLid
01-01-2024, 00:00
#13
beter gebruik je geen drugs meer.
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#14
ChiksOnSpeed zei:
Halloo :)
Hebik nu gewoon té veel gesnoven, ?
en hat ik overdosis of niet ?
:wave:
Klik om te vergroten...

Nee joh, gewoon lekker zo doorgaan!!! Zeker op jouw leeftijd, je bent blijkbaar al zo oud en wijs dat 't allemaal geen kwaad meer kan toch???
En je weet 't hè, als je in je polsen snijdt altijd in de richting van je armen, en niet er haaks op...

Damn meisje, succes verder met zelfmoord plegen, doe Herman Brood de groeten van me!

( :( Sneu om te lezen hoor.., zoiets :( )
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
bij een overdosis was je wel in het ziekenhuis beland,je hebt gewoon blackout gekregen, dat kan komen door te weing gedronken te hebben, veel energie te hebben gebruikt, je moet altijd goed eten en drinken als je speed gebruikt.
en daardoor kunnen er bloedruk schommelingen ontsaan waardoor je knock out gaat.
n
nick_drutehLid
01-01-2024, 00:00
#16
martin van nu zei:
Ik snap dat je wilt experimenteren en je wilt alles een keer geprobeert hebben enzo, maar kom op zeg, je bent 15.
Zelf nam ik me eerste lijn toen ik 20 was ofzo
Een hele gram heb ik nooit nodig gehad en ik ben een vrij fors gebouwde kerel.
ten eerste is het voor een meid zowiezo al 4x zo heftig en dan ben je ook nog een veel kleiner.

Je hebt nu zo'n beetje een van de zwaarste, meest heftige en verslavende drug geprobeert en je hebt het zo te horen net overleeft.
Je kunt nu met een gerust hart zeggen dat je de grens hebt bereikt.

Als je dit verhaal later aan iemand vertelt, zal die het heel begrijpelijk vinden, dat je het na deze ervarieng een paar jaartjes rustig aan hebt gedaan.
Een jointje en een drankje op zijn tijd, net als iedere normale tiener.
Serieus, 15 is echt te jong voor deze shit.
Klik om te vergroten...


Daar wil ik even over kwijt dat ik speed niet de zwaarste drug vind en al helemaal niet verslavend, maar het is wel zo dat speed alle drugs overheerst!

Bijvoorbeeld als je alcohol, mdma, xtc, weed enzo op hebt en je neemt een voor jou doen goede lijn, dan overheerst de speed toch en merk je niet veel meer van het andere... Zo is dat iig bij mij weet niet of ik dan een uitzondering ben haha

Ik vind het altijd zo lekker om een superdikke flinke grote goeie witte lijn te snuiven en dan als de binnenbrand is afgelopen op te staan. Dan voel ik het helemaal naar mijn kop steigen dat is echt een lekker gevoel :rock:
m
martin van nuLid
01-01-2024, 00:00
#17
@nick_druteh

Eindelijk eens wat goed onderbouwde wijsheden van een echte ervarings deskundige.

Ik vind het altijd zo lekker om een superdikke flinke grote goeie witte lijn te snuiven en dan als de binnenbrand is afgelopen op te staan. Dan voel ik het helemaal naar mijn kop steigen dat is echt een lekker gevoel
Klik om te vergroten...

wow, hoe diepzinnig.
Zo had ik er nog nooit over nagedacht zeg.
Nu begin ik zelf ook te twijfelen.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Speed is zoveel lekkerder als jij de speed getemd hebt ipv andersom.

1. Less is more
2. Leer te eten op speed
3. Leer te slapen/rusten op speed.
4. Niet langer dan 48 uur wakker.
5. Testen
6. Zoek die onversneden pep
7. Less is more, nog een keer.
m
markoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ten eerste: Als je Echt jonger bent dan 15 jaar, raad ik je NU nog aan om ermee te stoppen. Ten tweede: Als dat de eerste keer was, en je er niet bewust van was hoe de werking in zijn geheel van het gebruik is/was, zou dat een tegenreactie van je lichaam en geest zijn geweest, waardoor er van alles door je heen gaat, en daardoor je onzeker bent/was. Aanrader stop met die shit. Ok? Thanx :wave:
s
schizofreen1Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Taat zei:
schizofreen1 zei:
snoof elke dag 1 gram speed, in het weekend (over het hele weekend) 6 - 10 gram.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: 10 gram :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

uit 1 goede gram moet je als beginner makkelijk 10 lijnen halen..Met tolerantie 6-8 lijnen..échte speedjunk een lijn of 4-5
Jij wil dus zeggen dat je in weekenden wel eens minimaal 40 normale lijnen/25 uberDIKKE lijnen opsnoof..

Damn, wat ben jij opgelicht qua kwaliteit :tearsofjoy: Dat kan nooit meer dan 5% amfetamine zijn geweest, anders lag je nu tussen 6 planken gespijkert onder de grond te rotten
Klik om te vergroten...

Ik ben ook aan het rotten alleen niet tussen 6 planken en dat krijg je egt wle weg in een weekend hoor!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."