#1
ik zou maar stoppen met drugs, want de drugs eet je op als of je een zoetje bent.
1 gram 70% pep is extreem veel .....
1 gram sucrose is best wel lekker !!
1 gram 70% pep is extreem veel .....
1 gram sucrose is best wel lekker !!

haha... wat denk je dat je lichaam doet als je slaapt. en wat denk je dat je lichaam doet als je strak staat.. qua vocht verlies....de_psychonaut zei:S-pietfriek zei:6 uur lang niks gedronken? dan vergiftig je je eigen lichaam.
Ik slaap wel eens 8 uur aan een stuk door hoor en ik wonderbaarlijk word ik iedere keer zonder problemen wakker.
ExceptionalInsight zei:Je hoort op die leeftijd sowieso geen drugs te gebruiken, dus ja het was te veel.
Ja.. Your point being..? (En wikipedia copypasten kan iedereen hèZenzie zei:ExceptionalInsight zei:Je hoort op die leeftijd sowieso geen drugs te gebruiken, dus ja het was te veel.
Ik ben 15 en ik nuttig zo'n 1.5 - 2 g op 1 avond ... Nouja ik doe het wel al een tijdje
Zenzie zei:ExceptionalInsight zei:Je hoort op die leeftijd sowieso geen drugs te gebruiken, dus ja het was te veel.
Ik ben 15 en ik nuttig zo'n 1.5 - 2 g op 1 avond ... Nouja ik doe het wel al een tijdje
Het niet-voelen van je duim heb je je waarschijnelijk omdat de speed je autonome zenuwstelsel fucked up heeft gemaakt ... Dit betekent dat de verbindingen van de zenuwen niet zo goed meer werken
Dat flauwvallen zal waarschijnelijk zijn omdat je bloeddruk te laag was ... Je hebt niet geslapen , gegeten , stil gezeten.
Je bloeddruk was altijd hoog tot de speed was uitgewerkt ... En dat was een "overload" voor je koppie en toen ging het licht uit
Het autonome zenuwstelsel regelt vooral de werking van inwendige organen. Het regelt onder andere de ademhaling, de spijsvertering en het verwijden en vernauwen van bloedvaten en het beïnvloedt ook de hartslag.
Het autonome zenuwstelsel wordt onderverdeeld in het orthosympatische, het parasympatische en het enterische zenuwstelsel. Het orthosympatische zenuwstelsel bevordert een toestand van het lichaam waarin activiteiten zoals lichamelijke inspanning mogelijk zijn. Het parasympatische zenuwstelsel zorgt voor een toestand van rust in het lichaam, waarbij omstandigheden gecreëerd worden die opbouw van weefsel en herstelmechanismen van het lichaam bevorderen. Het enterische zenuwstelsel regelt de functies van het maag-darmstelsel.

nick_druteh zei:1 g in 1 keer dat kan zowiezo niet als je het voor de 1ex doet
maar kan me eigenlijk niet voorstellen dat als je voor de 1e x gebruikt dat je meteen een hele gram er doorheen wil jassen dat is niet echt normaal dat je dat weet:P
Ik heb laatst 2g binne 3 uur weggesnove en geslikt maar dat is ook de laatste x dat ik dat doe want heb 3 dagen buikpijn gehad en een droge keel bahbah
ChiksOnSpeed zei:Halloo![]()
Hebik nu gewoon té veel gesnoven, ?
en hat ik overdosis of niet ?
![]()
martin van nu zei:Ik snap dat je wilt experimenteren en je wilt alles een keer geprobeert hebben enzo, maar kom op zeg, je bent 15.
Zelf nam ik me eerste lijn toen ik 20 was ofzo
Een hele gram heb ik nooit nodig gehad en ik ben een vrij fors gebouwde kerel.
ten eerste is het voor een meid zowiezo al 4x zo heftig en dan ben je ook nog een veel kleiner.
Je hebt nu zo'n beetje een van de zwaarste, meest heftige en verslavende drug geprobeert en je hebt het zo te horen net overleeft.
Je kunt nu met een gerust hart zeggen dat je de grens hebt bereikt.
Als je dit verhaal later aan iemand vertelt, zal die het heel begrijpelijk vinden, dat je het na deze ervarieng een paar jaartjes rustig aan hebt gedaan.
Een jointje en een drankje op zijn tijd, net als iedere normale tiener.
Serieus, 15 is echt te jong voor deze shit.

Ik vind het altijd zo lekker om een superdikke flinke grote goeie witte lijn te snuiven en dan als de binnenbrand is afgelopen op te staan. Dan voel ik het helemaal naar mijn kop steigen dat is echt een lekker gevoel

Taat zei:schizofreen1 zei:snoof elke dag 1 gram speed, in het weekend (over het hele weekend) 6 - 10 gram.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
10 gram
![]()
![]()
![]()
uit 1 goede gram moet je als beginner makkelijk 10 lijnen halen..Met tolerantie 6-8 lijnen..échte speedjunk een lijn of 4-5
Jij wil dus zeggen dat je in weekenden wel eens minimaal 40 normale lijnen/25 uberDIKKE lijnen opsnoof..
Damn, wat ben jij opgelicht qua kwaliteitDat kan nooit meer dan 5% amfetamine zijn geweest, anders lag je nu tussen 6 planken gespijkert onder de grond te rotten
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."