Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ga het is probere kan er niet ff iemand een blauwe mitshu laboratorium opbouwen ze verdwijnen"
"elke 2e nacht nadat ik het gebruik (meestal zaterdagavond) heb ik het gevoel dat er steeds iemand de trap oploopt naar mijn kamer, en ik hoor alle geluiden net alsof het mijn naam schreeuwt. Vage toei maar is wel vet opzich"
"Ik vind de effecten van coke slecht vergeleken met de prijs. ik geef liever 5 euro uit voor langere heftigere leukere effecten, dan 50 euro voor een beetje verdoofd rond te lope Doe mij maar pep (wij hebben vreselijk goeie waar je knap waus van word) maa the best blijft mdma"
"1 g in 1 keer dat kan zowiezo niet als je het voor de 1ex doet maar kan me eigenlijk niet voorstellen dat als je voor de 1e x gebruikt dat je meteen een hele gram er doorheen wil jassen dat is niet echt normaal dat je dat weet:P Ik heb laatst 2g binne 3 uur weggesnove en geslikt maar dat is ook de laatste x dat ik dat doe want heb 3 dagen buikpijn gehad en een droge keel bahbah"
"martin van nu zei: Ik snap dat je wilt experimenteren en je wilt alles een keer geprobeert hebben enzo, maar kom op zeg, je bent 15. Zelf nam ik me eerste lijn toen ik 20 was ofzo Een hele gram heb ik nooit nodig gehad en ik ben een vrij fors gebouwde kerel. ten eerste is het voor een meid zowiezo al 4x zo heftig en dan ben je ook nog een veel kleiner. Je hebt nu zo'n beetje een van de zwaarste, meest heftige en verslavende drug geprobeert en je hebt het zo te horen net overleeft. Je kunt nu met een gerust hart zeggen dat je de grens hebt bereikt. Als je dit verhaal later aan iemand vertelt, zal die het heel begrijpelijk vinden, dat je het na deze ervarieng een paar jaartjes rustig aan hebt gedaan. Een jointje en een drankje op zijn tijd, net als iedere normale tiener. Serieus, 15 is echt te jong voor deze shit. Klik om te vergroten... Daar wil ik even over kwijt dat ik speed niet de zwaarste drug vind en al helemaal niet verslavend, maar het is wel zo dat speed alle drugs overheerst! Bijvoorbeeld als je alcohol, mdma, xtc, weed enzo op hebt en je neemt een voor jou doen goede lijn, dan overheerst de speed toch en merk je niet veel meer van het andere... Zo is dat iig bij mij weet niet of ik dan een uitzondering ben haha Ik vind het altijd zo lekker om een superdikke flinke grote goeie witte lijn te snuiven en dan als de binnenbrand is afgelopen op te staan. Dan voel ik het helemaal naar mijn kop steigen dat is echt een lekker gevoel"