Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOverdosis of niet ?

Overdosis of niet ?

49 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#1
schizofreen1 zei:
snoof elke dag 1 gram speed, in het weekend (over het hele weekend) 6 - 10 gram.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: 10 gram :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

uit 1 goede gram moet je als beginner makkelijk 10 lijnen halen..Met tolerantie 6-8 lijnen..échte speedjunk een lijn of 4-5
Jij wil dus zeggen dat je in weekenden wel eens minimaal 40 normale lijnen/25 uberDIKKE lijnen opsnoof..

Damn, wat ben jij opgelicht qua kwaliteit :tearsofjoy: Dat kan nooit meer dan 5% amfetamine zijn geweest, anders lag je nu tussen 6 planken gespijkert onder de grond te rotten
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#2
^^^^^^hahaha :tearsofjoy:
maar iedereen weet toch dat het ontzettend stoer en gezond is om elk weekend 25 uberdikke lijnen te snijven. Of ben ik nou gek :smoke:
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#3
ExceptionalInsight zei:
Je hoort op die leeftijd sowieso geen drugs te gebruiken, dus ja het was te veel.
Klik om te vergroten...

Ja, daar heb zij veel aan, het is nu toch al gebeurd. Dan is dit wel echt een raad van nop!
En dat zal ze nu ook wel weten, dat ze teveel heeft gebruikt en dat ze te jong is.
Maar nieuwsgierigheid en die sterke drang om te weten hoe het is kan zomaar overvallen.
En dan is het maar een hele kunst om het niet te doen. En iedereen doet wel eens iets of meerdere ietsen verkeerd. En helaas gebeurd dit op steeds jongere leeftijd. Dan is dit toch wel een wijze les voor dit meisje geweest.
En dat ze het beter ook niet kan doen, als ze kort daarna weer naar school moet. Kijk soms moet je even met de neus op de feiten gedruk worden. Maar om dan zoiets belachelijks als je hoort op die leeftijd sowieso geen drugs te gebruiken te komen is dan wel ff makkelijk gezegd.
Ja, het was dom om het te doen. En hoop voor dit meisje op betere vrienden, echte vrienden.
Maar toch vind ik de term foute, verkeerde vrienden toch vaak ver gaan. Of is het werkelijk zo'n slecht groepje?

azgaza zei:
Tot je 25ste zijn de gemiddelde hersenen vaak nog aan het door ontwikkelen, maar ik denk dat incidenteel gebruik onder die leeftijd niet zo veel kwaad kan, het is meer het punt dat hoe jonger je bent hoe moeilijker het is om bij incidenteel gebruik te blijven.
Klik om te vergroten...

Ja, dit is ook een hele goeie, Azgaza. En daarbij wat ik al zei over de nieuwsgierigheid onder steeds meer jongeren onder de 18.

:rockband:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Miauw.
Ü
ÜbergekmeisjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Meisje meisje toch..

Ik hoop dat je er idd van geleerd hebt..
en mocht je de verleiding toch niet kunnen weerstaan... dat je nu wel je grenzen weet!!

En die vrienden.. je kan toch ook nee zeggen als je dat niet wilt? Het is jou lichaam jij bepaald wat je wel of niet wilt doen.

Als zij dat niet accepteren.. zou ik me toch wel afvragen of dat dan wel echte vrienden zijn.
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#6
ExceptionalInsight zei:
Miauw.
Klik om te vergroten...

Joh, hou toch op! Leeuwentanden zijn scherp! Ik heb ze net op laten slijpen! :rockband:
S
S-pietfriekLid
01-01-2024, 00:00
#7
6 uur lang niks gedronken? dan vergiftig je je eigen lichaam.
d
de_psychonautLid
01-01-2024, 00:00
#8
S-pietfriek zei:
6 uur lang niks gedronken? dan vergiftig je je eigen lichaam.
Klik om te vergroten...

Ik slaap wel eens 8 uur aan een stuk door hoor en ik wonderbaarlijk word ik iedere keer zonder problemen wakker :openmouth:.
d
de_psychonautLid
01-01-2024, 00:00
#9
Damn, 1 gram in één keer?

Daar doe ik met mijn 76kg en 21+ toch wel zo'n minimaal 5 avondjes mee hoor.

Less is more!, vooral met speed.
s
stuikeuhLid
01-01-2024, 00:00
#10
haha lol ik had net hetzelfde alleen had ik 2 gr op ben wel wat ouder 18 en groter 1m90

lees eens
viewtopic.php?f=4&t=18143

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."