ExceptionalInsight zei:
Je hoort op die leeftijd sowieso geen drugs te gebruiken, dus ja het was te veel.
Ja, daar heb zij veel aan, het is nu toch al gebeurd. Dan is dit wel echt een raad van nop!
En dat zal ze nu ook wel weten, dat ze teveel heeft gebruikt en dat ze te jong is.
Maar nieuwsgierigheid en die sterke drang om te weten hoe het is kan zomaar overvallen.
En dan is het maar een hele kunst om het niet te doen. En iedereen doet wel eens iets of meerdere ietsen verkeerd. En helaas gebeurd dit op steeds jongere leeftijd. Dan is dit toch wel een wijze les voor dit meisje geweest.
En dat ze het beter ook niet kan doen, als ze kort daarna weer naar school moet. Kijk soms moet je even met de neus op de feiten gedruk worden. Maar om dan zoiets belachelijks als je hoort op die leeftijd sowieso geen drugs te gebruiken te komen is dan wel ff makkelijk gezegd.
Ja, het was dom om het te doen. En hoop voor dit meisje op betere vrienden, echte vrienden.
Maar toch vind ik de term foute, verkeerde vrienden toch vaak ver gaan. Of is het werkelijk zo'n slecht groepje?
azgaza zei:
Tot je 25ste zijn de gemiddelde hersenen vaak nog aan het door ontwikkelen, maar ik denk dat incidenteel gebruik onder die leeftijd niet zo veel kwaad kan, het is meer het punt dat hoe jonger je bent hoe moeilijker het is om bij incidenteel gebruik te blijven.
Ja, dit is ook een hele goeie, Azgaza. En daarbij wat ik al zei over de nieuwsgierigheid onder steeds meer jongeren onder de 18.
