hoe bewaar jij het dan marla?!
maar je status"Experimenterende gebruiker",heb je blijkbaar niet gestolen 
amen...Marla Singer zei:Vaag verhaal... Speed kun je ten eerste al helemaal niet lang bewaren. De kwaliteit gaat gewoon, meestal snel achteruit (in de vriezer iets minder, maar toch is het ook daar in na een aantal weken niet meer om over naar huis te schrijven). Dit geldt al helemaal bij kutspeed.
Of je hebt, door een rijke fantasie, een soort placebo-effect ervaren. Of je lult gewoon uit je nek...
Marla Singer zei:Vaag verhaal... Speed kun je ten eerste al helemaal niet lang bewaren. De kwaliteit gaat gewoon, meestal snel achteruit (in de vriezer iets minder, maar toch is het ook daar in na een aantal weken niet meer om over naar huis te schrijven). Dit geldt al helemaal bij kutspeed.
Of je hebt, door een rijke fantasie, een soort placebo-effect ervaren. Of je lult gewoon uit je nek...

Carlitos zei:Inderdaad dat verbaasd me weer dat er nu een aantal weken word gezegd dat de kwaliteit bij je achteruit gaat .
Heb 3 maanden speed luchtdicht bewaard op kamertempratuur en werkte gewoon goed maar fikte alleen minder hard.
Wie weet is het nog langer houdbaar..
3970 zei:Marla Singer zei:Vaag verhaal... Speed kun je ten eerste al helemaal niet lang bewaren. De kwaliteit gaat gewoon, meestal snel achteruit (in de vriezer iets minder, maar toch is het ook daar in na een aantal weken niet meer om over naar huis te schrijven). Dit geldt al helemaal bij kutspeed.
Sorry Marla, maar speed kun je, mits in de vriezer bewaard, echt maanden bewaren zonder dat hij aan kwaliteit in levert....dacht dat dat hier op het forum inmiddels wel bekend was![]()
OT; ik denk dat jullie helemaal waus zijn gegaan van een berg cafeïne die je gesnoven hebt...zonder gekheid, ik ken mensen die liever 25% amfetamine met 60% speed hebben, dan andersom...dat vinden ze dan goeie speed![]()
Dan was dat het misschien al. Ik heb hier nog wat liggen van voor de zomer, niks mis mee.Marla Singer zei:Nou, mijn pep wordt toch echt heel gauw bagger, als het een tijdje bewaar...

psychopsychedelic zei:hoe bewaar jij het dan marla?!
geox zei:Ik heb overlaatst spul gesnoven dat zelfs 1 maand gewoon in een sealtje was bewaard, was nog steeds goed te snuiven, werd er nog steeds zo strak van als voordien
paulXTC zei:het klinkt heel leuk maar dit is het speedforum, niet het onzinforum.
Dit is best mogelijk. Ik kan me van die 2de speed bijv. niet meer zo goed herinneren wat hetDonnieDark0 zei:OT:
Ik denk dat je gewoon wel redelijke speed hebt gehad. Dat je het goed merkte kan liggen aan meerdere dingen liggen waaronder b.v. het feit dat je, geen ervaring hebt met echt goede speed, je tolerantie al laag was etc...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."